עובדי חברת טכנולוגיית המידע נס טכנולוגיות (Ness) צפויים לפתוח הבוקר (חמישי) בצעדים ארגוניים על רקע טענות לגרירת רגליים מצד הנהלת החברה במו"מ לקראת הסכם קיבוצי ראשון. החברה מספקת שירותי IT ומחשוב למאות לקוחות גדולים במגזר הפרטי והציבורי. במסגרת צעדי העובדים, שיכללו גם כינוסי עובדים ואסיפות הסברה, לא יטופלו תקלות במערכות מחשוב של גופים שונים, ולא תהיה תמיכה בעבודתם השוטפת של הלקוחות – מהנפקת טפסים ואישורים ועד לניהול העבודה הסדירה באמצעות תוכנות שונות.

"לעובדי נס מגיע ליהנות מהסדרת זכויותיהם ומביטחון תעסוקתי" אמר יו"ר איגוד עובדי ההיי-טק, האינטרנט והסלולר יקי חלוצי, "הכדור והאחריות נמצאים בידיים של הנהלת החברה. במידה והיא לא תתעשת, העובדים יחלו מחר בצעדים הארגוניים, אשר יוחרפו עד שהנהלת נס לא תקדם את המו"מ להסכם".

"עד כה נהגנו באיפוק מתוך רצון אמיתי להגיע להסכמות לטובת כלל הצדדים, אך נראה שמטרת ההנהלה שונה בפועל מהצהרותיה" הוסיף יו"ר ועד העובדים אלון בן הרוש, "אנו קוראים להנהלת נס לשבת עמנו באופן מיידי לדיון מרתוני עד לסגירת ההסכם. כל התנהלות אחרת תראה לנו כי אלפי העובדים המסורים של נס אינם בראש מעייניה של החברה".

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

עובדי נס טכנולוגיות התאגדו בהסתדרות לפני למעלה משנתיים וחצי, ומאז מתנהל מו"מ מול הנהלת החברה לחתימת הסכם קיבוצי ראשוני שישפר ויסדיר את תנאי העסקתם של עובדי נס. אולם, לאחר תקופה ארוכה בה הרגישו בוועד כי ההנהלה אינה מביאה להתקדמות המו"מ למרות הנכונות מצדם, הודיעו למנכ"ל החברה, כי אם לא יתקדם המו"מ באופן שיביא לחתימת ההסכם, יחלו בנקיטת הצעדים הארגוניים.

חברת נס הינה חברה בבעלות חילן טק, ומנוהלת על ידי המנכ"ל והבעלים שחר אפעל. מטה החברה ממוקם בקריית עתידים בתל-אביב, ומועסקים בה למעלה מ-2,000 עובדים, חלקם במשרדי החברה, ואחרים מוצבים באתרי הלקוחות ברחבי הארץ. בין לקוחות החברה אשר עשויים להיות מושפעים מן הצעדים הארגוניים: הכנסת, משרדי המשפטים והביטחון, צה"ל והמשטרה, התעשייה האווירית, דואר ישראל, מכון וייצמן, לאומי קארד, חמשת הבנקים הגדולים, ביטוח ישיר, הפניקס, כיל, נתיבי ישראל, אפריקה ישראל, צים, קבוצת קידום, קופות החולים כללית ומכבי ועיריית תל-אביב.