דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

האם בסלקום מטרטרים לקוחות עוזבים לספק מתחרה כמדיניות חברה?

הבוקר החלטתי לעזוב את חברת סלקום ולעבור לספק סלולרי מתחרה. בתגובה קיבלתי את הודעת הסמס הבאה :

"לקוח יקר, אנו מודים לך על התקופה בה היית מנוי שלנו. להזכירך, במסגרת ההצטרפות לסלקום הושאל לך כרטיס סים ועליך להחזירו לאחד ממרכזי השירות שלנו תוך 14 יום. במקרה של אי החזרת הכרטיס תחויב בסך של 59 ש"ח. לפרטים נוספים פנה עוד היום למספר 55155* או 0732989196. תודה, סלקום."

ההודעה הפתיעה אותי. מעולם בעבר לא נדרשתי להחזיר את כרטיס הסים והוא הושלך אחר כבוד לפח. איני זוכר אם כרטיס הסים היקר נרכש על ידי או הושאל לי. התקשרתי לחברת סלקום אמרתי שאני מרגיש מטורטר וביקשתי הסבר למה עלי להחזיר את הכרטיס. מצאתי עצמי משוחח בטלפון עם מחלקת שימור לקוחות. נאמר לי שזו מדיניות החברה ועלי להחזיר את הסים. על השאלה מה יעשה בכרטיס הסים המשומש לא היתה תשובה – "מדיניות!" כשביקשתי לדבר עם מנהל אמר הטלפן שאין לו מנהל ואיני יכול לדבר עם איש.

האם לסלקום מותר לעשות ככל העולה על רוחה כמדיניות חברה? גם לטרטר אותי וגם לקחת 59 ש"ח על אי החזרה של סים אין חפץ בו שיזרק אחר כבוד לפח?
יש לשים לב לעובדה שגובה הקנס על אי החזרת הסים גבוהה ולא ריאלי. סים בחברה המתחרה עולה 50 ש"ח כולל הובלה על ידי שליח מיוחד הביתה או 38.6 ש"ח בנקודת איסוף. ויש חברות הנותנות את הסים בהובלה עד הבית חינם ובלבד שתעבור אליהם.

בליית ברירה נסעתי למרכז המכירות של סלקום בנתניה.
בשיחה עם נציגת המכירות שאלתי: "מה תעשי בסים?"
היא ענתה: "אין לי מה לעשות איתו"
שאלתי: "את זורקת אותו לפח?"
תשובתה: "כמובן"
היא לקחה את הסים הכניסה את מספרו למחשב וזרקה אותו לפח.

נציגת המכירות כמו הנציג בטלפון הסבירו לי שמכיוון שלא שילמתי על הסים רשאית סלקום לבקש אותו חזרה כי הוא רכושה. אם סלקום היתה משתמשת בסים לתועלתה, ללא איום בקנס של 59 ש"ח כדי שאפגוש את נציג המכירות ייתכן שהייתי מסכים שזו פעולה לגיטימית ושאין כאן טרטור לקוחות. אלא שהדברים נעשו אחרת.

אודה לחברי הקוראים את הבלוג אם ישתפו ויעבירו הלאה פוסט זה. למען תדע חברת סלקום שיש גבול להתעמרות בלקוח.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!