
שוטר במעון בבני ברק שבו התמוטט ומת תינוק (צילום: דוברות המשטרה)
יהל פרג'
כתב רווחה
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 27.01.2026 | 13:20
תינוק בן חצי שנה התמוטט היום (שלישי) במעון לילדי עובדים זרים ברחוב מנחם בגין בבני ברק. התינוק איבד הכרה במהלך משחק בגן לדברי הגננות ופונה במצב אנוש לבית חולים שניידר תוך ביצוע פעולות החייאה, ושם נקבע מותו. כוחות משטרה הגיעו למקום ונפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים וראיות.
מנהלת המעון נעצרה לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות והזנחת קטין. בתום החקירה נכלאה החשודה, ומחר בבוקר תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב.
המשטרה הודיעה שבמקום שהו 19 תינוקות במעון הפועל ללא אישורים מתאימים, ושמשרד החינוך חתם על צו הפסקה מינהלי למשך 60 ימים. נסיבות המוות טרם התבררו.


