דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט' בתמוז תשפ"ו 24.06.26
28.4°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 28.4°תל אביב
  • 27.7°חיפה
  • 28.5°אשדוד
  • 32.8°באר שבע
  • 38.0°אילת
  • 33.5°טבריה
  • 28.5°צפת
  • 29.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
החטופים והנעדרים

עמרי מירן בקבלת השבת האחרונה בכיכר החטופים: "תודה שהמשכתם עד שנחזור"

מירן, שנחטף מנחל עוז היה 738 ימים בשבי בעזה, בירך בקבלת השבת המסורתית שנערכה עשרות פעמים בכיכר, הודה על המאבק ואמר כי "יש לנו עוד דרך ארוכה. את דבריו סיים בציטוט משירו של עידן עמדי: "לעזאזל כמה גיבורים יש במדינה - נגמר, נגמר, נגמר"

עמרי מירן בקבלת השבת האחרונה בכיכר החטופים: "נגמר, נגמר, נגמר" (צילום: דורון הבסי)
עמרי מירן בקבלת השבת האחרונה בכיכר החטופים: "נגמר, נגמר, נגמר" (צילום: דורון הבסי)
יהל פרג'
יהל פרג'
צרו קשר עם המערכת:

עשרות אנשים, בהם פדויי שבי ומשפחות חטופים וחללים, התכנסו היום (שישי) לאירוע קבלת השבת שהפך למסורת בכיכר החטופים ונערך בפעם האחרונה. עמרי מירן, שחזר מהשבי לאחר 738 ימים, בירך ואמר: "אני רוצה להודות לכם, עם יקר, שלא הפסקתם, שלא התייאשתם והמשכתם לעשות כל אחד בדרכו ובאמונתו כדי שנחזור, כדי שננצח. יש לנו עוד דרך ארוכה".

לסיום ציטט מירן משירו של עידן עמדי שלדבריו הזכירה לו בכל יום ויום את המחוייבות: "לעזאזל כמה גיבורים יש במדינה – נגמר, נגמר, נגמר".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!