
עמרי מירן בקבלת השבת האחרונה בכיכר החטופים: "נגמר, נגמר, נגמר" (צילום: דורון הבסי)
יהל פרג'
כתב רווחה
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 30.01.2026 | 15:15
עשרות אנשים, בהם פדויי שבי ומשפחות חטופים וחללים, התכנסו היום (שישי) לאירוע קבלת השבת שהפך למסורת בכיכר החטופים ונערך בפעם האחרונה. עמרי מירן, שחזר מהשבי לאחר 738 ימים, בירך ואמר: "אני רוצה להודות לכם, עם יקר, שלא הפסקתם, שלא התייאשתם והמשכתם לעשות כל אחד בדרכו ובאמונתו כדי שנחזור, כדי שננצח. יש לנו עוד דרך ארוכה".
לסיום ציטט מירן משירו של עידן עמדי שלדבריו הזכירה לו בכל יום ויום את המחוייבות: "לעזאזל כמה גיבורים יש במדינה – נגמר, נגמר, נגמר".


