
ח"כ סון הר מלך עם פעילים ברצועת עזה (צילום: מתוך חשבון X של ח"כ לימור סון הר מלך)
דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 20.02.2026 | 13:11
עשרות פעילים להתנחלות ברצועת עזה, בהם ח"כ לימור סון הר מלך ופעילים בתנועת הימין 'נחלה', פרצו את הגבול לעזה אמש (חמישי). "היינו כחולמים", כתבה סון הר מלך ברשת X, ובפוסט אחר הוסיפה: "עזה שלנו לתמיד. רק כך נבטיח ניצחון וביטחון אמיתי לעם ישראל". חברת הכנסת פרסמה תמונות שבהן היא נוטעת עץ בשטח הרצועה.
ח"כ סון הר מלך נוטעת עץ בשטח רצועת עזה (צילום: תהילה מקלר)
בתנועת 'נחלה' פרסמו שהכניסה הייתה לרגל חגיגות ראש חודש אדר. "השלום יגיע רק כשעזה תהיה יהודית", נכתב. "נכנסנו היום לחבל עזה, מאות משפחות, גברים, נשים וילדים, יחד עם סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ לימור סון הר מלך, על מנת לקרוא בצורה חד משמעית: בעזה יהיה רק שלטון יהודי. עזה שלנו, לתמיד". עוד הודיעו מטעם התנועה כי בכוונתם לקיים צעדה לעזה בחג הפסח.

