
ארגוני ויצו ונעמת פתחו היום (רביעי) מעונות יום נוספים שמיועדים לילדים של עובדי בתי החולים. נעמת פתחה מעון יום לילדים של עובדי בית החולים פוריה במעון ממוגן של הארגון, ואילו ויצו – בשלוחה של בית החולים איכילוב.
המעונות החדשים מצטרפים למעונות שמפעילים שני הארגונים מתחילת מבצע 'שאגת הארי' בבתי החולים ברחבי הארץ. זאת כדי אפשר לעובדי בתי החולים, שמוגדרים עובדים חיוניים, להמשיך בעבודתם בזמן שמסגרות החינוך סגורות בעקבות הנחיות פיקוד העורף.
בתי החולים שבהם פועל ארגון נעמת הם פוריה, שיבא תל השומר ורמב"ם. ויצו פועל בבתי החולים איכילוב, אסף הרופא, הלל יפה, הדסה עין כרם, ברזילי, בני ציון, מרחביה ומרכז בריאות הנפש בבאר שבע.
במעונות ויצו נמצאים כ-100 פעוטות. במעונות היום של נעמת בשיבא תל השומר יש 80-50 פעוטות, ובבית החולים רמב"ם בין 40 ל-60 פעוטות.
יו"ר נעמת חגית פאר: "ההורים עושים עבודת קודש, ועלינו לעשות כל שאפשר כדי לאפשר להם להמשיך בעבודתם החיונית בימים אלו ולספק מעטפת של אהבה לקטנים״.
מנכ"לית ויצו מרסל אסולין: "כארגון החברתי הגדול בישראל, ויצו עומדת לצד המדינה ונרתמת, פעם אחר פעם בשעת חירום ומלחמה, בכל מקום שבו יש צורך אמיתי כחלק ממחויבותה העמוקה לחברה האזרחית. גם בימים אלה, בעיצומו של מאמץ לאומי מורכב, אנו פועלים במהירות כדי לאפשר לצוותים הרפואיים להמשיך במשימתם הקריטית להציל חיים".


