
תלמידה במהלך שיעור באמצעות למידה מרחוק (צילום: דבר)
מיכל מרנץ
כתבת חינוך
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 08.03.2026 | 21:57
80% מתלמידי חטיבות הביניים השתתפו ביום חמישי האחרון בלמידה מרחוק, כך לפי נתוני משרד החינוך שפורסמו היום (ראשון). מספר התלמידים הכולל שהשתתף עמד על 63% – או כמיליון תלמידים.
שכבות הגיל האחרות השתתפו באחוזים נמוכים יותר: תלמידי בתי הספר היסודיים (59%) ותלמידי החטיבות העליונות (55%).
בנוסף, 14% מהתלמידים – כ-220 אלף תלמידים – נרשמו בהיעדרות מדווחת. 3,500 מוסדות חינוך היו פעילים בפלטפורמות הלמידה מרחוק (זום/מיט) – 90% מתוכם קיימו פעילות של למידה מרחוק. אופן למידה מרחוק נוסף הוא בית הספר הווירטואלי שבו למדו כ-230 אלף תלמידים.
הנתונים אינם כוללים את תלמידי המחוז החרדי, שאופן הלמידה מרחוק שלהם שונה משאר התלמידים במערכת החינוך.


