דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בתמוז תשפ"ו 25.06.26
23.5°תל אביב
  • 17.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 22.3°חיפה
  • 23.8°אשדוד
  • 21.2°באר שבע
  • 28.2°אילת
  • 21.3°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 22.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חינוך ורווחה

משרד החינוך: כמיליון תלמידים למדו מרחוק בחמישי האחרון

בחטיבות הביניים למדו 80% מהתלמידים, ביסודיים ובתיכונים השיעורים נמוכים יותר | 220 אלף תלמידים נרשמו בהיעדרות מדווחת | הנתונים אינם כוללים את תלמידי המחוז החרדי

תלמידה במהלך שיעור באמצעות למידה מרחוק (צילום: דבר)
תלמידה במהלך שיעור באמצעות למידה מרחוק (צילום: דבר)
מיכל מרנץ
מיכל מרנץ
כתבת חינוך
צרו קשר עם המערכת:

80% מתלמידי חטיבות הביניים השתתפו ביום חמישי האחרון בלמידה מרחוק, כך לפי נתוני משרד החינוך שפורסמו היום (ראשון). מספר התלמידים הכולל שהשתתף עמד על 63%  – או כמיליון תלמידים.

שכבות הגיל האחרות השתתפו באחוזים נמוכים יותר: תלמידי בתי הספר היסודיים (59%) ותלמידי החטיבות העליונות (55%).

בנוסף, 14% מהתלמידים – כ-220 אלף תלמידים – נרשמו בהיעדרות מדווחת. 3,500 מוסדות חינוך היו פעילים בפלטפורמות הלמידה מרחוק (זום/מיט) – 90% מתוכם קיימו פעילות של למידה מרחוק. אופן למידה מרחוק נוסף הוא בית הספר הווירטואלי שבו למדו כ-230 אלף תלמידים.

הנתונים אינם כוללים את תלמידי המחוז החרדי, שאופן הלמידה מרחוק שלהם שונה משאר התלמידים במערכת החינוך.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!