
השבוע הוכרזו העולים לאליפות המכללות בשחייה בארה"ב, ובהם חמישה ישראלים: דניאל קריצ'בסקי, איתן בן שטרית, דוד גרצ'יק ויואב רומנו, שיתחרו במשחים האישיים באליפות המכללות (NCAA) בשחייה, שתתקיים ב-25–28 במרץ באטלנטה, ג'ורג'יה. נוסף על כך, השחיין מרטין קרטבי ישתתף במשחי השליחים.
איתן בן שטרית, השחיין האולימפי הישראלי מאוניברסיטת מישיגן, העפיל לאליפות במקצה ה-200 יארד מעורב אישי. הוא הישראלי שהעפיל לאליפות מהמקום הגבוה ביותר, לאחר שנכנס מהמקום ה-17 עם זמן של 1:42.19. בנוסף ישתתף בן שטרית גם במשחי 200 יארד חופשי ו-200 יארד גב. גם בשנה שעברה השתתף בן שטרית באליפות, אך כחלק מהשליחים בלבד.
קריצ'בסקי, השוחה במדי אוניברסיטת אובורן, העפיל לאליפות מהמקום ה-18 במשחה ה-200 יארד חופשי. הוא יתחרה בנוסף ב-100 חופשי וב-100 פרפר. דוד גרצ'יק, מאוניברסיטת נורת'ווסטרן, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז, ישחה בשני מקצי הגב שבהם הוא מתמחה: 100 יארד ו-200 יארד, לאחר שהעפיל מהמקום ה-24 במשחה ה-200.
יואב רומנו, מאוניברסיטת ויסקונסין, ישתתף במשחים הארוכים: 200 יארד חופשי, 500 יארד חופשי, שדרכו העפיל לאליפות, והמייל (1,650 יארד חופשי). בנוסף ישתתף באליפות גם מרטין קרטבי, מאוניברסיטת צפון קרוליינה, יחד עם קבוצתו במשחי השליחים (200 ו-400). באליפות ישתתפו כ-270 שחיינים מדיוויז'ן 1, הרמה הגבוהה ביותר בשחיית הקולג'ים בארצות הברית.


