דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדלית ארד בתחרות גביע העולם בסופיה

אשרם זכתה במדליה בקרב רב והיום (א') תמודד ב-4 גמרים נוספים על מדליות נוספות | ניקול זליקמן הישראלית תשתתף אף היא ב-2 גמרים נוספים | תחרות זו הינה האחרונה בהתמודדות על השגת הכרטיס לאליפות אירופה

אשרם בתחילת הקריירה. ייצגה את ישראל לראשונה בגיל 12 (צילום: דף הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל)
אשרם בתחילת הקריירה. ייצגה את ישראל לראשונה בגיל 12 (צילום: דף הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הופעה נהדרת עד כה למתעמלות האומנותיות של ישראל בתחרות גביע העולם בסופיה, בולגריה. לינוי אשרם זכתה אמש (שבת) במדליית הארד בתחרות הקרב רב והעפילה בשישי לארבעה גמרים: בכדור, בחישוק, בסרט ובאלות. ניקול זליקמן סיימה שישית בגמר הקרב רב והעפילה גם כן לשני גמרים: בסרט ובאלות.

המתעמלת הצעירה והמבטיחה לינוי אשרם זכתה אמש במדליית הארד בתחרות בסבב גביע העולם שנערכה בסופיה בה משתתפות 51 מתעמלות מ-27 מדינות. אשרם עלתה כבר ביום שישי לשני גמרים: בכדור עם ציון 16.500 ובחישוק כשהיא מדורגת במקום השני הכללי עם ציון של 18.350.

בסיכום היום הראשון בתחרות היא דורגה במקום השני בתחרות הקרב רב עם ציון של 34.850 נקודות. בשבת, אשרם השיגה את הציון 17.900 בסרט ו- 17.550 באלות, שהעניקו לה מקום בשני הגמרים הנוספים ואת המקום השלישי בקרב רב ומדליית הארד עם ציון כללי של 70.300 נקודות.

את הזהב לקחה נבינה ולדינובה מבולגריה עם ציון כללי של 74.000 נקודות ובמדליית הכסף זכתה קתרין טאסבה, אף היא מבולגריה עם הציון הכללי 70.450.

ניקול זליקמן סיימה במקום השישי הכללי בקרב רב עם ציון כולל 66.77, ועלתה לשני גמרים בסרט עם ציון 17.500 ובאלות עם ציון של 17.300.

היום (ראשון) יתקיימו תחרויות הגמר, במהלכן לינוי אשרם תשתתף ותיאבק על מדליה נוספת בכל ארבעת המכשירים וניקול זליקמן תשתתף בגמר האלות והסרט.

המאמנת של לינוי אשרם, איילת זוסמן סיכמה את התחרות: "לינוי עבדה קשה מאד בדרך להשגת המטרה. הפציעה בברך לא מנעה ממנה להמשיך להתאמן ולחכות להזדמנות להוכיח את עצמה. היא מתעמלת חזקה ונחושה, והעולם מקבל אותה באהבה גדולה. נמשיך לעבודה קשה והתמיד כדי לייצג את המדינה בצורה הטובה ביותר באליפות אירופה".

מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב רב בגביע העולם בסופיה (צילום: דף הפייסבוק של הועד האולימפי בישראל).
מדליית ארד ללינוי אשרם בקרב רב בגביע העולם בסופיה (צילום: דף הפייסבוק של הועד האולימפי בישראל).

תחרות זו הינה האחרונה בהתמודדות על השגת הכרטיס לאליפות אירופה שתתקיים בין התאריכים ה-19 ל-21 במאי בהונגריה ויוכלו להשיג אותם שתי מתעמלות בלבד מבין שלוש המתעמלות הבכירות של ישראל: לינוי אשרם, טורי פילנובסקי וניקול זליקמן.

כזכור, רק לפני כשבוע זכתה טורי פילנובסקי במדליית הזהב בגמר האלות בתחרות גביע העולם בבאקו, כך שנראה שהקרב על שני המקומות באליפות אירופה יהיה צמוד מאוד.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!