
במהלך יום הזיכרון והעצמאות נרצחו 7 בני אדם בחברה הערבית.
שעות לפני כן, אמיל חסין (35) נורה למוות ברכבו בעין אל אסד, כפר דרוזי בגליל העליון. המשטרה הודיעה שהנרצח היה תושב הכפר. שוטרים הוזנקו למקום והחלו בסריקות לאיתור חשודים, המשטרה פתחה בחקירה.
חובש מד"א אחמד חאג: "ראינו את הפצוע בתוך רכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אך פציעותיו היו משמעותיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
עודאי שעבאן, בן 24, ממג'ד אל-כרום וארוסתו סיוואר עבאס, בת 21, מבאקה אל-גרביה נרצחו אתמול (שלישי) בירכא. זהו הרצח הכפול השלישי מתחילת השנה.
פראמדיק מד״א תום כרמי סיפר: ״מדובר בזירה קשה, שני פצועים מאירוע אלימות, אישה כבת 20 וגבר כבן 30. כשהגענו למקום הם היו מחוסרי הכרה ללא סימני חיים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעות שלהם היו קריטיות מדי ונאלצנו לקבוע את מותם במקום״.
צאברין אל-עתאיקה, בת 27, נרצחה אמש ברהט. אל-עתאיקה נורתה ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה חשוד במעשה.
בכפר קאסם נרצח אחמד מוסא עיסא, בן 40, שעות אחדות לאחר מכן. עיסא נורה במכוניתו ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה.


