
שלושה עבודים נפצעו היום (רביעי) בתאונות עבודה בכפר סבא, ברמת גן ובחדרה. אחד העובדים נפצע באורח קשה והשניים האחרים באורח בינוני.
עובד בן 48 נפצע היום באורח בינוני כשנפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו במפעל באזור התעשייה בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים מאיר גבר במצב בינוני, עם חבלות בחזה ובגפיים.
עובד בן 41 נפצע קשה בנפילה מגובה של כ-2 מטרים במהלך עבודתו באתר בנייה ברחוב מקס ואנה ווב ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון גבר עם חבלה רב מערכתית.
פראמדיק מד"א רום אוסקר וחובש מד"א עלאא גמאל, סיפרו: "הובילו אותנו באתר בנייה אל הפועל שנפל מגובה במהלך עבודתו. הפצוע היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".
אחר הצהריים, עובד נוסף, בן 44, נפצע בינוני בנפילה מגובה ברוחב הנחלים בחדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בו ופינו אותו לבית החולים הלל יפה עם חבלה רב מערכתית.


