
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה אתמול (שבת) בתחרות הקרב רב והעפילה לשני גמרי המכשירים בגביע האתגר בקלוז', רומניה. המתעמלת האישית דניאלה מוניץ העפילה לשלושה גמרים אישיים.
גביע האתגר (Challenge Cup) הוא סבב תחרויות יוקרתי ובינלאומי בהתעמלות אומנותית, שמהווה חלק בלתי נפרד מלוח השנה של איגוד ההתעמלות העולמי (FIG). הסבב מאפשר למתעמלות בכירות ולנבחרות קבוצתיות להתחרות על מדליות ולצבור נקודות דירוג עולמיות. התחרויות כוללות שתי קטגוריות עיקריות: תחרות אישית ותחרות קבוצתית.
הנבחרת הקבוצתית, המורכבת מאגם גב (הפועל רמת אליהו ראשון לציון), ארינה גבוזדצקי (מכבי אשדוד), אביגיל שווד (הפועל רמת אליהו ראשון לציון), טאיה סוקולנקו (מכבי תל אביב), סופיה פרז’ין (מכבי מקפ”ת פתח תקוה) וקרן סובול (מועדון עירוני חולון), סיימה במקום הראשון בקרב רב עם ציון כולל של 56.050 נקודות (28.150 בתרגיל חמשת הכדורים ו-27.900 בתרגיל המשולב), והעפילה מהמקום הראשון לשני גמרי המכשירים. את המקומות השני והשלישי בקרב רב תפסו גרמניה ואוזבקיסטן.
בתחרות האישית, מוניץ (מכבי מקפ"ת פתח תקוה) סיימה במקום ה-12 בקרב רב והעפילה לשלושה גמרי מכשירים – חישוק, אלות וסרט. ליאן רונה (מועדון עירוני חולון) סיימה במקום ה-15 בקרב רב לאחר שהשלימה ארבעה תרגילים איכותיים.
היום יימשך גביע האתגר עם גמרי המכשירים האישיים והקבוצתיים, בהם תתחרה מוניץ בגמרי החישוק, האלות והסרט, והנבחרת הקבוצתית בגמרי חמשת הכדורים ובתרגיל המשולב.


