
נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית חתמה היום (ראשון) את גביע האתגר בקלוז', רומניה, עם הישג מרשים במיוחד: שלוש מדליות זהב בתחרות הקבוצתית. דניאלה מוניץ זכתה במדליית ארד בגמר הסרט.
הנבחרת הקבוצתית זכתה היום במדליית הזהב בגמר התרגיל המשולב, חישוקים ואלות, עם ציון של 25.700 נקודות, ובמדליית זהב נוספת בגמר חמשת הכדורים, עם ציון של 27.450 נקודות. בכך השלימה הנבחרת זכייה בשלוש מדליות זהב בתחרות, לאחר שאתמול סיימה במקום הראשון בגמר הקרב-רב.
את הנבחרת הרכיבו אגם גב מהפועל רמת אליהו ראשון לציון, ארינה גבוזדצקי ממכבי אשדוד, אביגיל שווד מהפועל רמת אליהו ראשון לציון, טאיה סוקולנקו ממכבי תל אביב, סופיה פרז'ין ממכבי מקפ"ת פתח תקווה וקרן סובול ממועדון עירוני חולון.
בתחרות האישית זכתה דניאלה מוניץ ממכבי מקפ"ת פתח תקווה במדליית הארד בגמר הסרט, עם ציון של 27.600 נקודות. מוקדם יותר היום סיימה במקום החמישי בגמר האלות עם ציון של 28.350 נקודות, ובמקום השביעי בתרגיל החישוק עם ציון של 27.450 נקודות.
את המשלחת הישראלית מלווה המאמנת הראשית איילת זוסמן. בצוות המקצועי חברות גם ג'ולייטה קנטלופי, מאמנת הנבחרת האישית; נטליה סטיפנובה, מאמנת הנבחרת הקבוצתית; אידה מיירין, עוזרת מאמנת; ואלה סמופלוב, מאמנת הנבחרת הקבוצתית.


