דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אל על

תקועים / מטוס אלעל הושבת ונבחרת הג'ודו יחד עם מאות נוסעים תקועים בברצלונה

לפי הנהלת החברה, במטוס שהוחכר מחברה ספרדית נתגלתה תקלה טכנית שחייבה הטסת חלק לתיקון | הנוסעים התקועים בברצלונה מעל 24 שעות מתלוננים: "אנחנו ניזונים משמועות וישנים על הרצפה"

מטוס של אל על. הטעיית צרכנים? (צילום: משה שי  פלאש 90)
מטוס של אל על. הטעיית צרכנים? (צילום: משה שי פלאש 90)

מאות נוסעים, וביניהם נבחרת הג'ודו הישראלית, תקועים זה כמעט 24 שעות בברצלונה עכב תקלה במטוס ספרדי שחברת אל על חכרה ונשלח לצורך תיקונים. הנוסעים הזועמים, אשר נשארו שעות בנמל התעופה לפני שפונו לבית מלון, השאירו הודעות זועמות בדף הפייסבוק של חברת אל על ומחו על היחס המזלזל בהם.

"בושה וחרפה לחברת אל-על על יחס מחפיר אלינו הנוסעים המעוכבים בשדה התעופה בברצלונה כמעט 24 שעות" כתבו אורן וחגית חכים‏ "אנחנו ניזונים משמועות לגבי המתרחש. אין שום נציג מטעמכם שיבוא ויתן את הדין.. מאתמול, ביודעיכם על התקלה במטוס, לא לקחתם אחריות והודעתם שלא תצא טיסה ובכך הייתם מפנים אותנו חזרה למלונות עוד בשעות הערב ולא לאחר חצות כפי שקרה. גם המלון שהוצע לנו היה מרוחק כשעתיים וחצי מהשדה ולא הסכמתם להתחייב שהסאגה תסתיים ביום שישי בבוקר ולכן מרביתנו החליט להשאר בשדה בתקווה שתצא טיסה ובקרוב. המראות כאן קשים … משפחות דתיות ללא מזון כשר, תינוקות שנשארו זמן רב ללא מזון, אנשים מבוגרים שחלקם חולים וזקוקים לתרופות, ילדים ישנים על הארץ ועוד".

"אנחנו כבר למעלה מ-20 שעות בשדה תעופה בברצלונה…ילדים ישנים על הרצפה…אין אוכל כשר אנשים מבוגרים ונציג אל על אין!!!! לא להאמין איזה חלם! !!! " כתבה דנה שוורץ.

לפי ההודעה בפייסבוק של אחד הנוסעים, נתן שפירא, טיסת אל על מברצלונה לתל אביב הייתה אמורה להמריא בשעה 14:30. בהתחלה נאמר לנוסעים שיהיה עיכוב של כ-20 דקות. לאחר מכן הגיעו הודעות על עיכוב בשעתיים ואז בעוד חמש שעות והעיכוב נמשך עד השעה 1 בלילה, אז נמסר שהטיסה מבוטלת ורק אז הורשו הנוסעים לעזוב את הטרמינל ולקבל את המזוודות שלהם חזרה. לטענת הנוסעים, אף אחד מהנהלת החברה לא פנה וניסה לעזור באופן מקיף לנוסעים ובמקום ניסתה לעשות כמיטב יכולתה פקידה של אל שקרסה מרוב עומס לקראת סוף היום.

הכי בבית בעולם EL AL אל על שתקעו 350 נוסעים בשדה התעופה בברצלונה כבר 24 שעות בלי שום מידע מתי חוזרים לארץ. בושה

Posted by Ido Granot on Friday, July 7, 2017

 

בדף הפייסבוק של טייסי אל-על, נכתב שהעיכוב נבע מתקלה במטוס הספרדי שהוחכר ע"י הנהלת החברה, בדף הפייסבוק מחו הטייסים על אופן הפעילות של החברה בכך שהיא מעמיסה עומס יתר על הטייסים והצוותים ובכך משבשת את היערכותם "טייסי אל על התגייסו כדי להחזיר את מאות הנוסעים התקועים, על מנת להטיס אותם ליעדם. אנחנו, טייסי אל על ושאר צוותי האוויר תמיד נסייע ברגעי משבר ולא נותיר נוסעים תלויים בשמיים. יחד עם זאת, הפעלת לוח טיסות, תוך מתיחה בלתי אפשרית של המטוסים והצוותים, היא פעולה ששכרה יוצא בהפסדה – בטווח הקצר וודאי בטווח הארוך."

מחברת אל על נמסר: "בשל תקלה טכנית שחייבה הטסת חלק לתיקון במטוס שהיה אמור להמריא מברצלונה פוזרו נוסעים לבתי מלון ומטופלים ע״י תחנת אל על בברצלונה. התקלה מטופלת והטיסה צפויה להמריא לארץ בשעות הצהרים. אל על אינה מתפשרת על הבטיחות ומתנצלת על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים.

לטענה שהחברה חוכרת מטוסים לשם הוזלת השירות, טענה החברה שאין הדברים נכונים "יש מטוס אחד חכור שמחליף מטוס ג׳מבו ישן שיצא משימוש ויוחלף באוקטובר על ידי הדרימליינר החדש. מדובר בתקופת ביניים של 3 חדשים בלבד."

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!