דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ"ז בניסן תשפ"ד 05.05.24
22.4°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 22.4°תל אביב
  • 18.2°חיפה
  • 21.0°אשדוד
  • 20.9°באר שבע
  • 25.9°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 13.5°צפת
  • 21.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מפלגת העבודה

מפלגת העבודה / כפי שהובטח: הרצוג ימשיך לכהן כיו"ר האופוזיציה

אבי גבאי ויצחק הרצוג נפגשו לטקס חילופי יו"ר מפלגת העבודה | מאחר וגבאי אינו חבר כנסת, ביקש מהרצוג כי ימשיך לכהן כראש האופוזיציה | הרצוג: "ברגע כזה יש גם עצב אבל גם מבט מפוכח לעתיד ותקווה למשהו חדש"

גבאי והרצוג במסיבת עיתונאים (צילום: מרים אלסטר / פלאש90).
גבאי והרצוג במסיבת עיתונאים (צילום: מרים אלסטר / פלאש90).

בהתאם להצהרות טרם מערכת הבחירות, ימשיך יצחק (בוז'י) הרצוג בתפקידו כיו"ר האופוזיציה עם בחירתו של אבי גבאי ליו"ר מפלגת העבודה. גבאי עצמו אינו יכול לכהן כיו"ר האופוזיציה מאחר ואינו חבר כנסת. היום (רביעי) נפגשו השניים בשעות הצהריים לטקס חילופי תפקיד יושב ראש מפלגת העבודה.

בראיון בגל"צ טרם הבחירות, אמר גבאי כי גם עם הרצוג לא יתמוך בו בפריימריז, הוא מתכוון לבקש ממנו להמשיך לכהן כיו"ר האופוזיציה במידה ויבחר. "אני מתכוון בכל מקרה לבקש מיצחק הרצוג להמשיך כיו"ר האופוזיציה" אמר גבאי בראיון עם אילנה דיין. "אין לי שום עניין להחליף אותו במישהו. אחר. אני חושב שמפלגת העבודה צריכה להתאחד".

ראש האופוזיציה הרצוג אמר בטקס חילופי יושבי הראש "מאחל לך ידידי אבי גבאי, היושב ראש הנבחר ברוך הבא ואני מאחל לך הצלחה. באופן טבעי ברגע כזה יש גם עצב אבל גם מבט מפוכח לעתיד ותקווה למשהו חדש ואני מתייצב כדי לעזור ונותן לך אבי הזדמנות מכל הלב שתצליח ואסייע לך בכל דרך ככל שתרצה. אני קורא לחבריי וחברותיי בהנהגת מפלגת העבודה והמחנה הציוני לצופף את השורות ולהתייצב לצדו של אבי גבאי במאבק הגדול לכיבוש השלטון והחלפת ממשלת נתניהו והליכוד. בהצלחה".

עוד הוסיף "אני מודה לך אבי גבאי על קריאתך אלי עם פרסום תוצאות הבחירות להמשיך ולכהן כראש האופוזיציה בכנסת ישראל. ישבנו אמש ושוחחנו על כך וגם כעת. לאור המצב המיוחד שנוצר שהוא מצב נדיר בו אתה ראש המפלגה ואני ראש האופוזיציה, אני נענה לקריאתך מתוך רצון אמיתי בהצלחתך. אני בטוח שנדע לפעול ביחד בשיתוף פעולה מלא, בפתיחות, בהוגנות וברוח טובה, בצורה המיטבית כדי להביא את המפלגה ואותך לשלטון המדינה:.

יו"ר המפלגה הנכנס אבי גבאי "אני מבקש להודות לחברי מפלגת העבודה על כך שבחרו בי כיו"ר המפלגה. תפקיד שמילאו אנשים שגדלנו על דמותם.

"לצד השמחה והתקווה הגדולה יש כמובן את תחושת האחריות הכבדה שהטלתם על כתפיי. ואעשה כל שביכולתי, בענייניות, מקצועיות, ביושר ובשותפות מלאה עם מנהיגים אחרים על מנת לבנות מפלגה חזקה ותוססת שתוכל לנצח בחירות. זו המטרה שלנו.

"זאת הזדמנות להודות ליצחק הרצוג על ידידות של שנים רבות ועל כך שהובלת את המפלגה בארבע השנים האחרונות ובבחירות האחרונות השיג הישג שיא למפלגה יחד עם ציפי לבני, יו"ר התנועה".

הוא התייחס לסקרים שפורסמו בימים האחרונים ואמר "ברור ששמחתי לראות את הסקרים שפורסמו אמש ואשר מראים את מה שאמרתי בחודשים האחרונים.

"הבטחנו שניצור מכת חשמל ואנרגיה ואמרנו שהמצביעים שלנו יחזרו למפלגת העבודה. התפקיד שלנו הוא להחזיר את כולם. אבל יותר מכל הסקרים אני מעודד מהתגובות של האנשים מכל המפלגות. זה הדבר המשמעותי. אנחנו נחזור להיות המפלגה שכל ישראלי ירגיש בה בבית."

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!