דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
24.3°תל אביב
  • 22.6°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 24.5°אשדוד
  • 28.5°באר שבע
  • 32.7°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 18.9°צפת
  • 25.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
סמסונג

טכנולוגיה / חברת סמסונג הכריזה על המכשיר הדגל החדש שלה - הנוט 8

פחות משנה לאחר פרשיית מכשירי הנוט 7 שעלו באש מכריזה סמסונג על היורש בסדרה | המכשיר החדש יגיע עם מערך צילום כפול ומסך בגודל 6.3 אינצ' ללא שוליים ויחל להימכר באמצע ספטמבר | המחיר: 929 דולר

סמנכ״ל סמסונג מציג את ה-note 8 בהשקה בניו-יורק (צילום: AP Photo/Richard Drew)
סמנכ״ל סמסונג מציג את ה-note 8 בהשקה בניו-יורק (צילום: AP Photo/Richard Drew)

פחות משנה לאחר שהסתבכה בפרשת המכשירים המתפוצצים מסדרת נוט 7 מנסה החברה הדרום קוראנית לתקן את הרושם המר שנשאר לחובבי סדרת המכשירים גדולי המסך. גם הפעם מעמידה סמסונג מכשיר דגל בעל מפרט מרשים בתקווה שהפעם הם לא טסו קרוב מידי לשמש.

המכשיר החדש דומה בעיצובו לסדרת ה-S8 ומגיע עם מסך בגודל 6.3 אינצ' בעל תצוגתInfinity Display מרשימה למראה. המסך מגיע ברזולוציה מרשימה של 1440×2960 פיקסלים.

מכשיר ה-note 8 (צילום: יח״צ סמסונג).
מכשיר ה-note 8 (צילום: יח״צ סמסונג).

אחד החידושים העיקריים שסמסונג מציגה הוא מערך הצילום החדש בנוט 8 שמגיע עם שתי מצלמות אחוריות ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל כאשר שתי המצלמות מגיעות עם מנגנון ייצוב תמונה אופטי. זהו המכשיר הראשון מבית סמסונג שמגיע עם מצלמה כפולה וכעת בהחלט מדובר במערך צילום מעולה שיכול להתחרות בקלות גם עם מצלמת האייפון 7.

הנוט 8 מגיע עם מעבד של קוואלקום מסוג Snapdragon 835 בארה"ב ומעבד מבית סמסונג Exynos בבריטניה ובחלקים אחרים בעולם. הזיכרון במכשיר הורחב ל-6 ג'יגה ראם ומיישר קו עם מכשירי דגל אחרים דוגמת ה-OnePlus 5. המכשיר מגיע עם סוללה בנפח 3,300mAh ויכולות טעינה מהירה וטעינה אלחוטית בעזרת כבל מסוג USB-C וכמובן, המכשיר עמיד למים ואבק בתקן IP684.

הסוללה היא נושא רגיש במכשיר החדש לאחר שבדיקות שונות שערכה סמסונג במכשירי הנוט 7 שעלו באש הביאו למסקנה שהבעיה נגרמה מהסוללה. סמסונג נאלצה לעשות Recall לכ-3 מיליון מכשירים, להפסיק את הייצור ולפצות את כל הרוכשים. הפרשייה גרמה נזק כלכלי רב לחברה אך הנזק הוא גם במישור התדמיתי כאשר חברות תעופה הודיעו כי לא יעלו נוסעים עם מכשירי הנוט 7 לטיסות.

גודל המסך בנוט 8 קרוב יחסית לגודלו של המסך ב-S8 Plus שמגיע בגודל של 6.2 אינצ' אך הנוט מביא עימו פיצ'רים נוספים שלא קיימים בסדרת ה-S כמו ה-S Pen, הסטיילוס החכם של סמסונג שמדגם לדגם מקבל יכולות נוספות. הפעם הוא מגיע עם היכולת לצייר פתקים על המסך גם כאשר המכשיר נעול.

המכשיר יגיע בצבעים: שחור חצות, אפור סחלב, כחול ים וזהוב מייפל ומכירתו הרשמית תחל בספטמבר. מכירו של המכשיר יחל ב-929 דולר ונחשב לאחד המכשירים היקרים בשוק הסמארטפונים. סמסונג, שעדיין מנסה להחזיר את האמון, הבטיחה לרוכשי נוט 7 כי יקבלו הנחה מיוחדת לרכישת המכשיר החדש.

אחת המתחרות המרכזיות של סמסונג, חברת אפל, תשיק גם היא מכשירים חדשים בקרוב כאשר הצפי הוא להשקה בתחילת נובמבר. ולכל מי שדאג, בסמסונג לפחות בחרו לעת עתה להשאיר את שקע האוזניות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!