דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
26.9°תל אביב
  • 26.7°ירושלים
  • 26.9°תל אביב
  • 20.6°חיפה
  • 23.6°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 31.5°אילת
  • 24.3°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 26.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משרד התחבורה

לידיעת הנהגים / משרד הרישוי המשופץ בחולון יפתח מחדש לציבור ביום ראשון הקרוב

לאחר כ-5 חודשים בהם היה סגור המשרד לשיפוצים, ישוב המשרד לפעילות ביום ראשון ה-3.9 | בין השאר הכריזו במשרד התחבורה כי במסגרת הרפורמה בשירותי הרישוי יורחבו שעות הקבלה לימים א-ה בין השעות 8:00-13:00

אנשים ממתינים בתור במשרד הרישוי (צילום ארכיון: פלאש90)
אנשים ממתינים בתור במשרד הרישוי (צילום ארכיון: פלאש90)

לאחר מספר חודשים בהם היה סגור לשיפוצים, יפתח ביום ראשון הקרוב (3.9) משרד הרישוי בחולון לקבלת קהל. המשרד משרת כ-20 אלף אזרחים כל חודש המגיעים אליו כדי לקבל שירותים שונים שקשורים לרישוי רכב.

בעבודות השיפוץ הושקעו יותר מ-3.5 מיליון שקלים והם כללו בין השאר את חידוש אולם הקבלה, החלפת דלפקים, שדרוג תקשורת המחשבים, החלפת ריצוף והתקנת תאורה חדשה.

בחודשים שלפני השיפוץ הצטברו במשרד התחבורה תלונות רבות של אזרחים על התנאים הפיזיים הירודים במשרד הרישוי בחולון ועל הקושי של העובדים לספק לציבור שירות יעיל ומהיר. השיפוץ, בתקווה, יאפשר עתה תנאי עבודה טובים יותר שבתורם יאפשרו שיפור של השירות הניתן במשרד הרישוי.

שדרוג משרד הרישוי בחולון התבצע במסגרת תכנית מקיפה של משרד התחבורה לשיפור רמת השירות, הכוללת בין השאר מתן אפשרות לבצע פעולות רישוי בדואר כולל הנפקת רישיונות נהיגה, תוספת עמדות "רישיומט" בכל הארץ ומתן אפשרות להצהיר על סיום תכנית ליווי לנהג חדש באינטרנט.

כיום ניתן לבצע את רוב פעולות הרישוי כגון, הנפקה או תשלום של רישיון נהיגה ורכב, באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה (5678*), הפועל במשך כל שעות היום והערב, או באמצעות מענה אוטומטי, הפועל 24 שעות ביממה, ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי.

ביום שלישי הקרוב (5.9), יפתח משרד רישוי חדש במרכז צימר שבאשדוד שיחליף את הסניף הישן בקניון סימול. משרד הרישוי החדש מרווח יותר וכולל אולם המתנה גדול וממוזג לקהל, דלפקי שירות ומערכות מחשב מתקדמות. בעקבות העתקת משרד הרישוי באשדוד למשכנו החדש, לא תהיה קבלת קהל ביום שני הבא (4.9) במשרד הרישוי הישן, בקניון סימול. קבלת קהל לציבור הרחב תחודש ביום שלישי הבא (5.9) במרכז צימר.

עוד בשורות טובות

בהודעה שהוציא משרד התחבורה הוסיפו גם כי החל מיום ראשון הקרוב, יורחבו שעות קבלה הקהל של כל סניפי משרד הרישוי בארץ, בשעה נוספת. שעות הקבלה יהיו בימים ראשון-חמישי, מהשעה 08:00 בבוקר ועד לשעה  13:00 בצהריים. בנוסף לכך, יורחבו שעות קבלת הקהל לשעות אחה"צ, אחת לשבוע, במשרדי הרישוי המחוזיים בחולון, ירושלים, חיפה, ובאר שבע, וכן במשרדים הנפתיים, בכרמיאל, טבריה, עפולה, נתניה, חדרה, אשדוד, בני ברק, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה ורחובות.

השר ישראל כץ (צילום ארכיון: אלכס קולומונסקי).
השר ישראל כץ (צילום ארכיון: אלכס קולומונסקי).

שר התחבורה, ישראל כץ, אמר על הרפורמה בשירותי הרישוי כי "הרפורמה צפויה להפחית באופן ניכר את מספר הפונים למשרדי הרישוי ולייעל את עבודת הסניפים. בכך, האזרח ייהנה משירותי הרישוי, ברמה המקובלת במדינות המערב המתקדמות".

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!