דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
23.1°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 22.2°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 32.2°אילת
  • 27.4°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מנצחים ומפסידים

ספורט / הנוער של היום: הכוכב העולה לוקה דוצ'יניץ' מפיל את אירופה מהרגליים

וגם - התקווה של נבחרת הנערות של ישראל במוקדמות אליפות אירופה בכדורגל | אף אחד לא יצא נקי מהאלימות במשחק בין בית"ר ת"א-רמלה לבין הפועל ת"א | והטניסאית המעולה בקאמבק מרגש

לוקה דוצ'יניץ'(עם הכדור) במדי ריאל מדריד (צילום: David Ortega Baglietto / Shutterstock.com)
לוקה דוצ'יניץ'(עם הכדור) במדי ריאל מדריד (צילום: David Ortega Baglietto / Shutterstock.com)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחות עם הרבה אופי: נבחרת ישראל נשים עד גיל 19
ליאור ברטל

נבחרת הנערות של ישראל עד גיל 19 יצאה למוקדמות אליפות אירופה. במשחק הראשון מבין השלושה, שיחקה הנבחרת הישראלית מול פינלנד החזקה. הנבחרת הישראלית בהדרכת המאמן גיא עזורי, הציגה משחק טוב והייתה קרובה לעלות ליתרון ראשונה, אך מאיה חיטמן החמיצה מהנקודה לבנה בדקה ה-35. פינלנד הצליחה לעלות ליתרון אחרי טעות של שוערת הנבחרת עמית כהן (הבת של שוער העבר רפי כהן). הפיניות היו בטוחות שהן בדרך לניצחון ראשון, אבל שער מדהים, מבעיטה חופשית של שרית וינשטוק קבע 1:1 דרמטי בדקה ה-93.

כל הכבוד לנבחרת הנערות על תוצאת התיקו, כעת הן צריכות להמשיך את ההופעה הטובה נגד נבחרת סרביה ביום שישי ומול נבחרת בוסניה ביום שני הבא.

מפסיד כי באלימות אף אחד לא יוצא מנצח: הכדורגל הישראלי
יאיר צוקר

ושוב זה קורה, מגרש כדורגל בישראל הפך לזירת אלימות, והפעם אף אחד לא נקי מאשמה.

במשחק הכדורגל במסגרת הליגה הלאומית שנערך השבוע באצטדיון ברמלה, בין בית"ר ת"א-רמלה לבין הפועל ת"א, אירע אחד האירועים המסוכנים והמבישים שידע הכדורגל הישראלי. בדקה ה-22 של המשחק, במצב של 0:0, התפתחה מהומה ביציעים בין אוהדי הקבוצות, המהומה הפכה לתגרה שהפכה מהר מאוד לאלימות של ממש. המאבטחים שהיו במקום כמעט והצליחו להפריד בין המחנות, אלא שאז החליט אחד מהם להשתמש ב גז מדמיע מסוג פלפל, על מנת לפזר את התגרה. מה שגרם לחלק מהאוהדים להשתנק ואף להקיא. הגז גם הגיע עד כר הדשא, ופגע בכמה מהשחקנים שנזקקו בעקבותיו לטיפול.

https://twitter.com/TLVTimessport/status/907925866537115648

השופט אלי חכמון הבין שלא ניתן להמשיך לשחק, הוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה עד שיעבור זעם.

אירוע הזה אמנם הסתיים בלי פינוי לבית חולים והמשחק חודש כעבור 10 דקות, אבל מעל לכל מדובר במקרה מביש, בראש ובראשונה לשתי הקבוצות שלקחו חלק באלימות, למשטרה שאפשרה זאת ולאבטחה שבחרה לרסס גז פלפל על האוהדים, חלקם ילדים והורים, ובעיקר מביש לכדורגל הישראלי שפעם נוספת מוכתם באלימות. כעת צריך שהלקחים יופקו ושלא נחזה באירועים אלימים נוספים באצטדיוני הכדורגל.

מנצח וסוחב את סלובניה על הגב: לוקה דוצ'ניץ'
ליאור ברטל

לוקה דוצ'יניץ' הוא המנצח הגדול של השבוע. שחקנה בן ה-18 של נבחרת סלובניה וריאל מדריד, נותן אליפות אירופה מדהימה יחסית לגילו הצעיר. נבחרת הכדורסל הסלובנית עלתה לחצי הגמר אחרי הצגה התקפית מצויינת בהובלת גוראן דראגיץ', רכז מאימי היט מה-NBA וכמובן הכוכב השני של הנבחרת – ד'וציניץ' בן ה-18. הגארד הגבוה (2.01 מ') מחזיק בסטטיסטיקה מדהימה עד כה באליפות עם 15.7 נק', 7.7 רב' ו-3.1 אס'. אבל מרשימה עוד יותר היא הבגרות של הנער, קליעות קלאץ ונק' מכל הטווחים באחוזים טובים. 56.2% מהשתיים ו-34.7 שעוד ישתפרו מהשלוש. כעת מחכה בחצי גמר אליפות אירופה קבוצת הכוכבים של ספרד, הכוללת כמובן את צמד הגאסולים הבלתי נגמרים. יהיה מעניין לראות אם סלובניה ביחד עם דוצ'ניץ' מסוגלת לעשות צעד נוסף לעבר אולי תואר היסטורי.

מפסיד כי כשלא הולך אז לא הולך: ג'יק הנדרי
צור רוזנצוויג

בסוף השבוע נפגשו גלאזגו ריינגרס ואף.סי.דאנדי למשחק כדורגל במסגרת המחזור החמישי בליגה הסקוטית, הקבוצה מדאנדי הציגה פתיחת עונה רעה והגיעה להתמודדות מול קבוצת הפאר לשעבר, עם נקודה אחת מארבעת המשחקים הקודמים.

לצערה, גם במשחק החוץ שהיה היא הפסידה, והפעם בתוצאה 4:1.

המפסיד העיקרי לאחר 90 הדקות היה שחקנה של דאנדי ג'יק הנדרי, אשר ברגע של חוסר ריכוז, החליט לבצע תאקל על הקפטן קמרון קאר – שלמרבה הצער משחק איתו באותה קבוצה!

למזלם של השניים, על אף שזה קרה במהלך הגנתי של הקבוצה, לא הצליחו שחקני ההתקפה של המקומיים לתרגם את הפאדיחה לשער. אנחנו הצופים נשארנו עם הסרטון המשעשע מאותו המשחק ועם הידיעה שהנדרי ניצל מכרטיס צהוב ברור.

המלצתי למאמן – לערוך שוב סבב הכרות בין שחקני הסגל שלו.

מנצחת בזוג וחוזרת לפסגה: מרטינה הינגיס
יאיר צוקר

מבלי שרובנו אולי שמנו לב, אחת השחקניות האוהבות שנראו על מגרשי הטניס חזרה, ובענק. מרטינה הינגיס השוויצרית המצויינת, שדורגה ראשונה בעולם בשנת 98' עם חמישה תארי גראנד סלאם ביחידות, פרשה במפתיע שנת 2007 כתוצאה מפציעות ועברה להתחרות במרוצי מזחלות שלג.

שבע שנים אחרי הפרישה, כנראה משהו בער בה לחזור למגרשים והיא החלה להשתתף בטורנירי זוגות וזוגות מעורבים, אבל אף אחד לא ציפה שזו תהיה הצלחה כל כך מסחררת.

https://twitter.com/tennisscotland/status/906619645289009152

שלוש שנים מאז חזרתה למגרשים, כשהיא בת 36, להינגיס יש כבר 13 תארי גראנד סלאם בזוגות וזוגות מעורבים, כשהשנה היא זכתה בטורניר ווימבלדון וכעת גם משלימה דאבל באליפות ארה"ב הפתוחה. בטורניר הזוגות זכתה יחד עם שותפתה יונג-ג'אן צ'אן מטייוואן ובגמר השיגו השתיים ניצחון של 6-3, 6-2 על לוצי הראדקה וקטרינה סיניאקובה מצ'כיה. יום קודם זכתה הינגיס בטורניר הזוגות המעורבים עם שותפה ג'יימי מאריי מבריטניה. לאחר שנה מוצלחת במיוחד, הוכיחה הינגיס שהמשברים מאחוריה ושהיא כאן כדי להיות בצמרת טניס הזוגות לעוד שנים רבות וטובות.

https://twitter.com/TennisChannel/status/906965806604578817

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!