דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.9°תל אביב
  • 23.7°ירושלים
  • 25.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 25.3°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 30.6°אילת
  • 25.4°טבריה
  • 26.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
האגף להתאגדות עובדים

מתאגדים / עוברי חברת השכרת הרכבים AVIS בישראל התאגדו בהסתדרות

יומיים בלבד לאחר שהתחילו את השלב הגלוי של ההתארגנות, הצליחו חברי ועד הפעולה להחתים לדבריהם למעלה מ-50% מהעובדים. ממובילי ההתאגדות: "העובדים מציפים אותנו בהודעות שהם כל כך שמחים שיש סוף סוף מי שידאג להם"

ועד הפעולה של התאגדות AVIS (צילום: דף הפייסבוק של התאגדות עובדי AVIS)
ועד הפעולה של התאגדות AVIS (צילום: דף הפייסבוק של התאגדות עובדי AVIS)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

עובדי חברת השכרת הרכב AVIS התאגדו בהסתדרות לאחר שיותר מ-50% הצטרפו להתאגדות, כך הודיע אתמול (שני) ועד הפעולה שמוביל את ההתאגדות. ביום ראשון החלו בשלב הגלוי של ההתארגנות, אשר החלה לפני כארבעה חודשים, וכבר למעלה ממחצית מעובדי החברה הצטרפו לארגון העובדים. ביום ראשון נפגש יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן עם חברי ועד הפעולה, וביום שני הודיע האגף להתאגדות עובדים להנהלת החברה על היציגות, ובקש לפתוח במו"מ להסכם קיבוצי ראשון בחברה.

"כל החבר'ה שהובילו את ההתאגדות הם עובדים ותיקים – כמה מנהלי סניפים ותיקי לקוחות ועוד. אנחנו עושים את זה נטו בשביל יתר העובדים ולטובת החברה. זה בוער אצלנו כבר המון זמן – והיה כבר ניסיון התארגנות אחד שלא צלח, אבל אמרנו שאנחנו חייבים לנסות עוד פעם" אמר ארתור צירקין, ממובילי ההתאגדות. "מרגע ששמעו על ההתארגנות, העובדים הפשוטים מציפים אותנו בהודעות שהם כל כך שמחים שיש סוף סוף מי שידאג להם. מברכים אותנו בהצלחה" הוסיפה לדבריו מירי חמרה, אף היא מוועד הפעולה, המונה שבעה חברים וחברות. לדבריהם כבר ביום הראשון להחתמות הגיעו לשליש הנחוץ להכרזת יציגות.

היענות מדהימה להתאגדות! עובדי אויס אמרו היום פה אחד: אנחנו רוצים להתאגד! אנחנו מתרגשים מהתגובות המפרגנות וקוראים לכם להמשיך ולהצטרף, רק באחדות ובתמיכה גורפת של כולם נצליח להשיג יותר!

Posted by ‎התאגדות עובדי AVIS‎ on Sunday, September 17, 2017

"אנחנו מאוד אוהבים את מקום העבודה שלנו, ושואפים שהעובדים הוותיקים יישארו תוך שיפור התנאים הסוציאליים – לא דרישות בשמיים. שהעובדים הפשוטים שנותנים מעצמם 200% יהיו מרוצים" אומרת חמרה. "הציפיות שלנו הן שיכירו בנו כוועד, יפעלו איתנו בשיתוף פעולה ושנגיע להסכם טוב, בלי מלחמות ובלי ריבים" מוסיף צירקין.

חברת AVIS מציעה שירותי השכרת רכב בארץ ובחו"ל, שירותי ליסינג ורכבים למכירה הפועלת בישראל משנות השישים. מאז 1986 מופעלת החברה בישראל באמצעות זכיינות. כיום מופעלת AVIS ע"י יו.טי.אס – יוניברסל פתרונות תחבורה בע"מ. נכון לסוף 2016 מונה צי הרכב של החברה 31 אלף רכבים והיא מעסיקה למעלה מ-700 עובדים.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!