דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
19.5°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.5°חיפה
  • 19.7°אשדוד
  • 19.0°באר שבע
  • 27.5°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 19.4°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תרבות

תרבות / שבוע סוער בטלויזיה: הסדרות החדשות ואלה שחוזרות למסך שלנו

המון סדרות חוזרות השבוע למסך שלנו ויחד איתן גם כמה סדרות חדשות | מסע 'חדש' בין כוכבים, עונה חדשה לאנטומיה, סדרה חדשה מבית מארוול וספין אוף ראשון למפץ הגדול | יש למה לצפות

צפיה למרחקים ארוכים (צילום אילוסטרציה: Shutterstock).
צפיה למרחקים ארוכים (צילום אילוסטרציה: Shutterstock).

בחרנו עבורכם סדרה אחת להתחיל בכל יום מכל המגוון שיש לעונת הסתיו להציע, אז תכינו את השלטים, מתחילים:

יום ראשון 24.9.17

מסע בין כוכבים: תגלית

הפרק החדש בעולם של מסע בין כוכבים שהביא לנו את הסדרה המקורית, חלל עמוק 9, הדור הבא, וויאג'ר ואנטרפרייז. מעריצי הסדרה השרופים חיכו מאז 2005 לחזרתה של הסדרה למסך הקטן. למרות שהיו כמה סרטים של סטאר טרק בשנים האחרונות המעריצים רוצים את הדבר האמיתי – סדרה. עם דמויות חדשות כמו קפטן פיליפה גיאורגיו והקצין הראשון מייקל ברנהם בהחלט יש ממה להתרגש. בין השחקנים בסדרה החדשה: ג'ייסון אייזקס ("הארי פוטר", "הפטריוט"), ריין ויילסון ("המשרד") וסוניקה מרטין-גרין ("האשה הטובה") הסדרה תשודר ברשת האמריקאית CBS והחדשות הטובות למעריצים בישראל – הסדרה תשודר בגרסה המקומית של נטפליקס (יום למחרת השידור בארה"ב).

יום שני 25.9.17

שלדון הצעיר

ספין אוף ראשון לסדרה המצליחה "המפץ הגדול". יחד עם העונה ה-11 של הסדרה המוכרת מגיעה גם הסדרה החדשה שתספר את סיפור ילדותו של שלדון בטקסס וכיצד הפך לדמות אותה אנו מכירים (ואוהבים) כיום. בסדרה נזכה אולי סוף סוף להכיר רבות מהדמויות עליהם שמענו בסדרה המקורית כמו סבתו של שלדון שהייתה דמות מעצבת בחייו על פי הסדרה ואביו השיכור. איאן ארמיטג' ששיחק מזוכת האמי "שקרים קטנים גדולים" יגלם את שלדון הצעיר וצ'אק לורי שיצר את הסדרה המקורית מופקד גם על הספין אוף הנוכחי. פרק הבכורה ישודר השבוע ואילו שאר הסדרה תגיע אלינו בנובמבר – יש למה לצפות.

עוד היום: עונות חדשות לצוות עקרב, המפץ הגדול, דה וויס וקווין יכול לחכות. סדרה חדשה ששווה לשים לב אליה – הדוקטור הטוב (מהיוצר של "האוס")

יום שלישי 26.9.17

החיים עצמם – עונה 2

הסדרה שהצליחה מאד בארה"ב ואף סחפה אחריה כמה מעריצים גם אצלנו בפרובינציה חוזרות לעונה נוספת. מי שעוד לא ראה את העונה הראשונה – זה הזמן, רק אל תשכחו להכין ממחטות כי מדובר בסדרה מרובת רגש. הסדרה מספרת את סיפורם של שלושה אנשים אשר חולקים קשרים משפחתיים וחברתיים ויותר מהכל את אותו תאריך לידה. בעונה החדשה יהיו 18 פרקים והסדרה אף חודשה כבר לעונה שלישית.

עוד היום: עונות חדשות לברוקלין תשע-תשע, המיק, נשק קטלני, בול, NCIS וסדרה חדשה תחת המותג "חוק וסדר" – האחים מננדז שמבוסס על משפט אמיתי שהתרחש בארה"ב בשנת 1994.

יום רביעי 27.9.17

אימפריה – עונה 4

הדרמה המוזיקלית (ויש שיגידו אופרת סבון) של רשת פוקס חוזרת לעונה רביעית. הסדרה מתרחשת בניו יורק ומתמקדת בחברת התקליטים "אימפריה בידור" שנשלטת על ידי אב המשפחה לושיוס ליון. הסדרה עוקבת אחרי הדרמה המשפחתית והמלחמות על השליטה בחברה כאשר ברקע הרבה היפ-הופ וניו יורק.

עוד היום: עונות חדשות למשפחה מודרנית, הגולדברגים, הרשימה השחורה, מחשבות פליליות, סטאר, חוק וסדר: מדור מיוחד. סדרה חדשה ששוה לשים לב אליה: SEAL Team.

יום חמישי 28.9.17

האנטומיה של גריי – עונה 14

אחת הסדרות האהודות בישראל חוזרת לעונה נוספת. לאחר שכבר איבדנו הרבה מהדמויות גם העונה האחרונה הסתיימה בדרמה לא קטנה וגם למרדית' צפויות דרמות נוספות. לא נכביר במילים וכנראה שתצפו בה בכל מקרה.

עוד היום: עונות חדשות לוויל וגרייס, סטראט אפ, המדריך לרוצח וחדשות מעולות.

יום שישי 29.9.17

Marvel's Inhumans

סדרה חדשה מבית מארוול שתספר את סיפורם של גזע של בני אדם עם כוחות מיוחדים הנקראים גם "הבלתי אנושיים". הסדרה סובבת סביב דמותו של ה-Black Bolt שהוא מנהיגם של הבלתי אנושיים ובעל קול שיכול להשמיד את אויביו אפילו בלחישה קטנה. הסדרה תעקוב אחרי מעלליהם של הבלתי האנושיים שמגיעים להוואי לאחר מהפכה צבאית שם הם חייבים להציל את עצמם ואת העולם. לכל חובבי הסדרות האחרונות של מארוול – מדובר בעוד חלק מהיקום האדיר של החברה בתקווה לקרוסאוברים עם הדמויות המוכרות.

עוד היום: עונות חדשות לשוטרים בדם, מקגיוור, הוואי חמש אפס, Z Nation.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!