דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ג'ודו

ספורט / "התקווה" התנגנה בפעם השלישית בגרנד פרי טשקנט

תודו שהתגעגעתם. מדליסט הארד מריו, אורי ששון, שב להתחרות אחרי שנה של היעדרות וחותם תחרות מרובת הישגים לנבחרת הישראלית, עם מדליית זהב. ירדן מאירסון זכתה בארד.

אורי ששון, שזכה לפני במדליית זהב בגראנד פרי טאשקנט, עם המאמן גיא פוגל (צילום: הוועד האולימפי בישראל)
אורי ששון, שזכה לפני במדליית זהב בגראנד פרי טאשקנט, עם המאמן גיא פוגל (צילום: הוועד האולימפי בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

קצת יותר משנה אחרי זכייתו במדליית הארד באולימפיאדת ריו ולאחר פסק זמן אותו לקח כדי להתאושש מקרע ברצועה הצולב, אורי ששון זכה אמש (א') במדליית הזהב בגרנד פרי טשקנט (100+ ק"ג) בסיכומה של תחרות מעוררת כבוד של המשלחת הישראלית שחוזרת עם 5 מדליות. כזכור, רק אתמול זכה שגיא מוקי בזהב במשקל עד 81 ק"ג ובשישי זכו בטינה טמלקובה בזהב ותמנע נלסון-לוי בכסף. הישראלית החמישית שעלתה על פודיום היא ירדן מאירסון שזכתה במדליית הארד במשקל עד 78 ק"ג.

ששון החל את התחרות במשקל החופשי (100+ ק"ג)  ברבע הגמר בקרב מול ברקמורוד אולטיבוייב מאוזבקיסטן והכניע אותו בזכות שלושה עונשים על פאסיביות. בסיבוב הבא, התייצב מולו יריב אוזבקי נוסף, בולטיבוי בלאטייב, בדומה לקרב הקודם גם הפעם נפסקו שלושה עונשים לאוזבקי וששון עלה לגמר והבטיח לעצמו מדליה.

בגמר, ניצב מול ששון יורי קרקובצקי מקירגיזסטן. הישראלי פתח את הקרב בצורה נחושה והיה קרוב פעמיים להשלים תרגיל. הקירגיסטני לא הצליח להתקיף וקיבל עונש שני, אך גם ששון קיבל עונש על כניסה לא חוקית והקרב עדיין לא הוכרע. 20 שניות לקראת סיום הקרב, ביצע ששון תרגיל והצליח להפוך את קרקובצקי, השופט פסק וואזארי לטובת הישראלי. הקרב נמשך וששון ספג עונש נוסף בשניות האחרונות עד סיום הקרב שהוכרע בניצחון של הישראלי שזוכה במדליית זהב בתחרות הראשונה מאז חזר להתחרות ומביא הרבה שמחה למשלחת הישראלית ששומעת בפעם השלישית את ההמנון הלאומי מתנגן בטשקנט.

https://www.youtube.com/watch?v=MJJT913A3wE

ארד לירדן מאירסון

המדליה החמישית של המשלחת הישראלית הושגה על-ידי ירדן מאירסון המתחרה במשקל עד 78 ק"ג. מאירסון השיגה ניצחון בקרב הראשון שלה באיפון מול יריבה מאוזבקיסטן, בקרב השני גברה בניקוד זהב על הרוסייה אנסטסיה דמיטרובה ועלתה לחצי הגמר, שם פגשה את האוקראינית אנסטסיה טורצ'ין, האוקראינית השיגה שני וואזארי וירדן נשלחה להתמודדות בקרב על הארד.

בקרב הגורלי מאירסון נפגשה עם זריה ריפובה הקזחית, הישראלית הצליחה לרתק את יריבתה וזכתה במדליית הארד.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!