דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בעולם

אסון בנפאל / ורד אביישר, בת 26 מעין הנצי"ב, נהרגה בהתהפכות ג'יפ בטיול בחו"ל

בתאונה נפצעו קל 8 ישראלים נוספים, שאושפזו בבית החולים בקטמנדו | אביישר סיימה את לימודי התואר הראשון ויצאה לטיול בן חודש בנפאל: "כל מי שזכה להכיר אותה התאהב בחיוך שלה, בשמחה הפשוטה והטבעית שהיא הקרינה", נכתב בהודעת המשפחה

ורד אביישר ז"ל (צילום מסך מתוך פייסבוק)
ורד אביישר ז"ל (צילום מסך מתוך פייסבוק)

ורד אביישר, ישראלית בת 26, נהרגה אתמול (ראשון) בהתהפכות ג'יפ בדרך לרכס אנפורנה בנפאל. מדיווח ראשוני של משרד החוץ, אביישר נפצעה קשה ומתה מפצעיה בדרך לבית החולים. משרד החוץ מטפל בהעברת גופתה של אביישר לישראל. בהתהפכות נפצעו שמונה ישראלים נוספים באורח קל, ופונו לבית חולים בקטמנדו. שגריר ישראל בנפאל ביקר הבוקר (שני) את הפצועים.

אביישר נולדה וגדלה בקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן. היא בתם של יהודה ושירה, השלישית מבין שבעה אחים ואחיות. לאחר סיום לימודיה בתיכון בחרה ללמוד בית המדרש לנשים במגדל עוז, ולאחר מכן שירתה כמש"קית הוראה בחיל החינוך. בקיץ האחרון סיימה לימודי תואר ראשון באוניברסיטה העברית בירושלים במסלול פכ"ם (פילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה).

"כל מי שזכה להכיר אותה, אפילו קצת, התאהב בחיוך שלה, בשמחה הפשוטה והטבעית שהיא הקרינה", נכתב בהודעת בני המשפחה, "חכמה ומבריקה, מנגנת על כל דבר ושרה יפה כל כך. אוהבת טבע וטיולים, אוהבת אדם, אוהבת את החיים ונהנית מהם. מציבה לעצמה מטרות ואתגרים ונחושה לעמוד בהם. אחות אהובה, חברה טובה ודודה מושלמת לשלושה אחיינים שאהבה כל כך, והם החזירו לה אהבה מתוקה. בטוחים שוורד תמשיל לזרוח בליבותיהם של כל אוהביה, קרוביה ומכריה".

אביישר נסעה לטיול בנפאל ותכננה לשהות שם כחודש, במחשבה להאריך את השהות, אך התאונה הטראגית קטעה את הטיול. המשפחה הודתה לצוותי החילוץ בנפאל, לשליח חב"ד הרב חזקי ליפשיץ, לחברת הביטוח ולעובדי חדר המצב במשרד החוץ, וגם "לכל חברינו וקרובינו שעוטפים ומחזקים אותנו בשעותינו הקשות".

אמיתי פורת מזכ"ל הקיבוץ הדתי התייחס למותה של אביישר: "תנועת הקיבוץ הדתי אבלה וכואבת עם משפחת אבישר וקיבוץ עין הנצי"ב על מותה של ורד ז"ל בתאונה אמש בנפאל. ורד היא בת לדור השלישי בקיבוץ הדתי בעין הנציב וביבנה. התנועה תסייע ככל שידרש למשפחת אבישר ולעין הנצי"ב."

ישראלית בת 44 נפצעה קשה לאחר שנפלה מסוס במהלך טיול בגאורגיה. בהתאם להחלטת רופא שהגיע מישראל, הפצועה הוטסה חזרה לארץ בהטסה רפואית והועברה לבית החולים תל השומר להמשך טיפול. שגריר ישראל בגאורגיה וסגן הקונסול טיפלו במקרה וביקרו את הפצועה ובן זוגה ששהה לצידה. המשפחה מעודכנת בכל הפרטים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!