דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משטרה ופלילים

פלילים / "אחד התיקים המזעזעים": צעיר נעצר בחשד לעבירות מין קשות בבת 13

תושב ירושלים יצר קשר עם הקטינה באפליקציית היכרויות, וכשנפגשו ביצע בה מעשים מגונים - בין היתר במחסן בבית הוריו | ברחובות נעצר גבר בן 37, שניסה לפתות סוכנת משטרתית שהתחזתה לבת 13

מעצר (צילום אילוסטרציה: אביר סולטן / פלאש 90)
מעצר (צילום אילוסטרציה: אביר סולטן / פלאש 90)
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

צעיר בן 22 מירושלים נעצר בחשד לביצוע עבירות מין קשות בקטינה בת 13. על פי החשד, הצעיר יצר קשר עם הקטינה באפליקציה, ולאחר ביסוס קשר עמה ביצע בה עבירות קשות של בעילת קטינה מתחת לגיל 14, מעשה סדום בקטינה, ומעשים מגונים. מעצרו של הצעיר הוארך היום (שני) בפעם השנייה בבית המשפט המחוזי בירושלים.

חוקרי המקרה תיארו אותו כ"אחד התיקים הקשים והמזעזעים בהם טיפלנו", והוסיפו אזהרה – "צריך לזכור כל הזמן ולהזכיר לילדים שברשת האינטרנט אורבים עבריינים פוטנציאלים המחפשים 'לצוד' קטינים וקטינות תמימים".

מהחקירה עולה כי הצעיר איתר את הקטינה באמצעות אפליקציית היכרויות, ובמשך חודש ניהל עמה שיחות בעלות אופי מיני, הכוללות שליחת תמונות וסרטונים. החשוד יצר עם הקטינה מערכת יחסים בה הוא 'השולט', ולאחר כשלושה שבועות של שיחה החל להיפגש עמה. על פי החשד, הצעיר נפגש עם הקטינה מספר פעמים, במהלכם ביצע בה עבירות מין קשות, בין היתר גם במחסן הבית בו הוא מתגורר יחד עם הוריו.

מעצרו של החשוד כבר הוארך פעם אחת בשבוע שעבר, והיום (שני) עתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים נוספים. השופטת שרון לארי-בבלי אמרה בהחלטתה כי "מצאתי כי קיים חשד סביר ברף הגבוה ביותר שהמשיב ביצע את המיוחס לו בבקשה. יתר על כן, תמונותיה של הקטינה אינן מותירות ספק לגבי חזותה הילדותית במיוחד. מסוכנותו נלמדת מן המעשים שנעשו תוך ידיעה שמדובר בקטינה (לכל היותר בת 14), ומן האכזריות שליוותה את חלק מהמעשים".

במקביל, חקירת המשטרה נמשכת תוך דגש על איתור קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד, בליווי גורמי הרווחה.

אתמול (ראשון) עצרה המשטרה גבר בן 37 מרחובות, בחשד לביצוע עבירות פדופיליה ברשת ובשעה שהתכוון להיפגש עם מי שהאמין שהיא קטינה בת 13. בימים האחרונים ניהל החשוד התכתבויות באינטרנט עם סוכנת משטרתית שהזדהתה כילדה בת 13. במהלך ההתכתבויות שלח החשוד לקטינה מסרים בעלי אופי מיני בוטה מאוד. החשוד קבע בהרצליה מפגש פנים אל פנים עם הקטינה, וכשהגיע למקום המפגש המסוכם נעצר על ידי שוטרים שהמתינו במקום. החשוד יובא היום (שני) להארכת מעצר בבית המשפט השלום בת"א, והחקירה בעניינו נמשכת.

מקרים אלה של עבירות מין כלפי קטינות מצטרפים לשורה ארוכה של עבירות דומות המתפרסמות ללא הרף. בספטמבר האחרון בלבד, נעצרו גבר בן 69 מאיזור השפלה בחשד לאונס וביצוע מעשים מגונים בנכדת בת זוגו;  סב בן 65 בחשד לביצוע מעשים מגונים בשתי נכדותיו; וצעיר בן 19 מפ"ת בחשד לביצוע מעשה מגונה בשתי קטינות בנות 5 ו-8.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!