דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל עולמי

כדורגל / הפרוייקט שהקים קבוצת כדורגל בספרד לצעירים דרום קוריאנים

מסיאול לברצלונה? כל ילד בעולם חולם לשחק כדורגל בספרד. בדרום קוריאה החליטו להגשים ל-20 צעירים את החלום והקימו קבוצת כדורגל שתשחק בליגה השמינית בספרד

מגרש כדורגל לפני משחק (אילוסטרציה. צילום: moomsabuy / shutterstock).
מגרש כדורגל לפני משחק (אילוסטרציה. צילום: moomsabuy / shutterstock).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

המשמעות של המילה 'קיום' בקוריאנית היא 'חלום'. בעיר טולדו בספרד החליט איש עסקים דרום קוריאני בשם קים דה-הו, המתגורר בשלוש השנים האחרונות בעיר חטאפה, להקים קבוצת כדורגל חובבנית בשם 'QUM FC' שתנסה להגשים חלום של 20 צעירים קוריאניים, שרודפים אחר קריירה אירופאית – השתתפות בקבוצה החדשה שכיום משחקת בליגה השמינית בספרד.

https://twitter.com/Qumfcspain/status/916784647111172096

בשביל לבחור את 20 השחקנים הטובים ביותר, נציגיו של קים קיימו מחנה אימונים בבירת קוריאה הדרומית העיר סיאול, לשם הגיעו כ-500 שחקני כדורגל צעירים שניסו להרשים את הסקאוטים של הפרויקט החדש ובשביל לתת למועדון החדש הכשרה מקצועית רצינית שכר קים צוות ספרדי שינהל מקצועית את הפרוייקט.

רובן קאנה נבחר להיות המוח מאחורי הפרוייקט המסקרן ומתפקד כמנהל המקצועי של המועדון, מאמן הקבוצה הוא פדרו ואלסקו. רובן קאנה סיפר לאתר אל-פאס הספרדי על הפרויקט המסקרן: "נפגשנו ב-2014, קים רצה לאחד בין שני המדינות דרך הכדורגל וביקש ממני להגיע לדרום קוריאה ולבחון את הרמה של השחקנים המקומיים. בזמן ביקורי בחלק מהמשחקים ראיתי שחקנים שיכולים להתאים לליגה השנייה או השלישית בספרד. לאחר חזרתי החלטנו שעדיף להקים קבוצה בספרד שתהיה מורכבת רק משחקנים דרום קוריאנים". קאנה גם סיפר שישנם קשיי קליטה טבעים ושהשחקנים עוד צריכים להתרגל לתרבות החדשה והשונה מכל מה שהם מכירים, "הם לא האמינו לנו שסיפרנו ששוורים רצים באופן חופשי ברחובות העיר או שמותר להסתובב ברחבי העיר בשעות הקטנות של הלילה".

https://twitter.com/Qumfcspain/status/914143825727193093

השחקנים הצעירים לא יקבלו משכורות על השתתפותם במשחקי הקבוצה, אבל המועדון יממן את העלות של מגוריהם, המזון, הוצאות  ולימודי ספרדית בבית ספר לשפות בטולדו. הם מקווים לעלות את המועדון במעלה הליגות ולזכות לחשיפה גדולה יותר כדי להגיע לרמות הגבוהות באמת של הכדורגל העולמי.

הקבוצה פתחה עונה ראשונה בליגה השנייה של מחוז טולדו עם שלושה ניצחונות, כשהחלום הגדול של הפרויקט הוא להעפיל לגביע הספרדי ולזכות לפגוש את ריאל מדריד או ברצלונה על שלל כוכביהם הבינלאומיים.הגיל הממוצע של השחקנים הוא 20 והם אינם נמנים עם בכירי שחקני דרום קוריאה בגילם, אלא פשוט צעירים שחולמים ביחד בגדול.

https://twitter.com/Qumfcspain/status/919270870102749186

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!