דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / כריסטיאנו רונאלדו ושחקני ארסנל מסייעים בגיוס כספים למען ילדי פליטים

בשנים האחרונות עולה מספר שחקני הכדורגל שבוחרים לתרום למיזמים חברתיים | כריסטיאנו רונאלדו, אלכסיס סאנצ'ז ורבים נוספים מסייעים לארגון "save the children" לגייס כספים לטובת ילדי פליטים

ילדים פליטים מסוריה במחנה כדורגל של קבוצת ארסנל (REUTERS/Muhammad Hamed)
ילדים פליטים מסוריה במחנה כדורגל של קבוצת ארסנל (REUTERS/Muhammad Hamed)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הארגון הבינלאומי "save the children" מאמין שלכל ילד בעולם מגיע עתיד טוב יותר והוא פועל כבר 98 שנים בשביל להגשים את תפיסת עולמו. הארגון שהוקם באנגליה ב-1919 על-ידי שתי אחיות מהפכניות – אלגנטון ג'אב ודורתי בוקסטון, פועל כיום ביותר מ-120 מדינות ברחבי העולם ומפעיל תכניות לחינוך טוב יותר במקומות בהם החברה המקומית מתקשה לייצר מסגרות חינוכיות תומכות בילדים הזקוקים להן.

לפי נתוני הארגון: 13.8 מיליון ילדים לומדים להתפתח בתחום הלימודי ולפתח את חייהם דרכם ו-32.6 מיליון ילדים מקבלים טיפול רפואי ראשוני טוב ואיכותי כדי להתחיל את חייהם בצורה בריאה יותר. כמו כן, הארגון מעניק סיוע מידי במקומות שיש בהם משברים עולמיים כמו בסוריה, דרום סודן סומליה ועוד. בשנת 2016 הצליח הארגון להגיע ולגעת בחייהם של כ-157 מיליון ילדים ברחבי העולם, שבאותם הרגעים הרגישו שלפחות למישהו בעולם אכפת מהקשיים והמצוקות שלהם ומוכן לעזור להם להתקדם ולהתפתח לעבר חיים טובים יותר.

כדי להפעיל את מערך העובדים והמתנדבים האדיר הזה, הארגון פועל במגוון דרכים כדי לגייס מפורסמים כמו שחקנית הקולנוע ג'ניפר גארנר להתנדב ולככב בקמפיינים ציבוריים וכדי לגייס תקציבים שיאפשרו את המשך הפעילות החשובה.

כחלק מהתהליך שבו נמצא עולם הכדורגל בשנים האחרונות, בו שחקנים ומאמנים בוחרים לקחת חלק גדול יותר בפרויקטים חברתיים, גם כאן עולם הכדורגל מתגייס כדי להעניק את תרומתו הצנועה לארגון העולמי. השחקן כריסטיאנו רונאלדו הצטרף לפרויקט כאשר תרם את קולו לסרטון שמבקש לגייס כסף ולהעלות את המודעות לארגון. בנוסף הוא אירח במשחק כדורגל של ריאל מדריד קבוצה של ילדים שקיבלו הזדמנות ראשונה לצפות במשחק כדורגל מקצועני ונפגש איתם לאחר המשחק.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=sqqnMnd6HQ8

גם בליגה האיטלקית לקחו חלק בבקשה לתרום לארגון כאשר ב-21 באוקטובר, לפני פתיחת המחזור התשיעי של סרייה א', הופץ סרטון עם בכירי המאמנים בליגה האיטלקית בניהם מסימיליאנו אלגרי (יובנטוס), לוצ'אנו ספאלטי (אינטר), וינצ'נצו מונטלה (מילאן) ועוד מספר מאמנים בכירים, בו הם מופיעים לבושים בחולצות אדומות עם הכיתוב – "save the children" ומבקשים מאזרחי איטליה ואוהדי הכדורגל לתרום מכספם לארגון.

כל אלו ורבים אחרים מצטרפים לקבוצת ארסנל האנגלית אשר פועלת כבר שש שנים בשיתוף פעולה עם הארגון ומוציאה כל שנה סוודר חגיגי של המועדון לקראת חג המולד. גם השנה פרסמו באתר של ארסנל את הסוודר האדום הרשמי של הקבוצה והצהירו שיתרמו 20% מהכסף שירוויחו מהמכירות לארגון "save the children". באתר המועדון תיארו את הסוודר החדש: "הפעם יש לנו את סנטה קלאוס על רקע אדום לובש חולצה של ארסנל ומחזיק את שני אגודליו למעלה".

התוספת המעניינת יותר השנה היא שקבוצת ארסנל החליטה להשיק גם גרסה של הסוודר לכלבים ונתנה במתנה שני סוודרים לחלוץ הקבוצה אלכסיס סאנצ'ז, שכמובן התלהב מהמחווה וככל הנראה ילביש את שני כלביו אטום והמבר.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!