דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל לנשים: קרית גת ממשיכה להתעלות, הביסה את אס"א ת"א

מחזור שני | קרית גת מוליכה את הטבלה אחרי ניצחון מוחץ 2:8 על אס"א ת"א | רמת השרון השיגה ניצחון ראשון על העולה החדשה מרעננה | חולון והאקדמיה סיימו בתיקו, כמו גם פ"ת ונתניה | מצטיינת המחזור היא אנדראה לאיו מקרית גת

ליגת העל בכדורגל נשים, מחזור שני - הפועל רעננה - מ.כ רמה"ש (צילום מסך)
ליגת העל בכדורגל נשים, מחזור שני - הפועל רעננה - מ.כ רמה"ש (צילום מסך)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

השבוע התקיים המחזור השני בליגת העל. במשחק המרכזי ניצחה אלופת המדינה, מ.ס. קרית גת, את מחזיקת הגביע אס"א ת"א, בתוצאה 8:2. מה שמסתמן כפתיחה נהדרת לאלופות מקרית גת שאחרי הניצחון בשבוע שעבר על רמת השרון גוברות בצורה מרשימה על קבוצה נוספת שצפויה להתחרות איתן, גם השנה, על המקומות הראשונים בליגה. רמת השרון מתאוששת מההפסד במחזור הראשון ומנצחת את רעננה 3:0.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שני (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שני (גרפיקה: אידאה)

מ.ס קרית גת 8 – אס"א תל אביב 2

אחרי הניצחון החשוב על מ.כ רמת השרון, אירחה האלופה מקרית גת את הטוענת לתואר מתל אביב. קרית גת פתחה את המשחק עם ארבע שחקניות זרות מול זרה אחת בלבד של אס"א תל אביב, אין ספק שהשחקניות הזרות של המועדון מעניקות יתרון חשוב בנתיים לקבוצה הדרומית. המשחק נפתח בלחץ של קרית גת, אבל דווקא אס"א עלתה ליתרון ראשון, כאשר כבר בדקה ה-8 מורן פרידמן העבירה כדור מצויין לרחבה לעבר דוברת בנדל, שוערת קרית מפספסת את הכדור שהשגיע לורד כהן שאמרה תודה והעלתה את אס"א ל-1:0. בדקה ה-18 קרית גת משווה ל-1:1, כדור שהגיע לקארין סנדל במרכז המגרש, הגיע לאיו הרומניה שחדרה מצד שמאל לרחבה ושחררה בעיטה חזקה שהשוותה את התוצאה.

בדקה ה-22 קרית גת יצאה למתפרצת מהירה ומצאה את הגנת ת"א לא מאורגנת ומוכנה. מור אפרים שלחה כדור מצויין לדניאל שולמן שזיהתה את שוערת אס"א מחוץ לשער והקשיתה מעליה את הכדור, שער יפהפה של שולמן, 2:1 לקרית גת. אס"א ת"א לחצה כדי להשיג את השיוויון. בדקה ה-42 התרחש המהלך ששינה את כל המשחק, במהלך קרן של קרית גת לאיו אנדראה נגחה את הכדור לשער והכניעה את שוערת אס"א, אבל מור שקד עצרה את הכדור עם שתי ידיה על קו השער והורחקה בכרטיס אדום ישיר. בעקבות ההרחקה נשרק פנדל אותו בעטה דוס סנטוס לפינה הימנית והעלתה את קרית גת 3:1.

במחצית השניה אס"א התפרקה ולא עומדה בלחץ של קרית גת. בדקה ה-52 אנדראה לאיו המצטיינת במשחק פרצה בצד ימין והעבירה כדור רוחב מצויין לדוס סנטוס שכבשה את שערה השני במשחק שהעלה את קרית גת ל4:1. משם הניצחון הפך לתבוסה כאשר בדקה ה-62 אנדראה לאיו כבשה בבעיטה חופשית מושלמת 5:1. עד סיום המשחק עוד צימקה דורית בנדל (70) מלכת השערים בעונה הקודמת נגד קבוצתה לשעבר ומשם רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. צמד של מור אפרים ושער נוסף של קרין רחמים מסיימים את המשחק בתוצאה המרשימה 8:2.

האקדמיה לכדורגל 1- מכבי חולון 1

לאחר הניצחון המרשים של חולון בשבוע הקודם 3:0 על הפועל פתח תקווה, חולון התארחה אצל הקבוצה הצעירה בליגה, שחיפשה נקודות ראשונות העונה. חולון שהתחזקה השנה ב-3 שחקניות ניגריות, כנראה תהיה תלויה ביכולת שלהן ובעיקר בחלוצה המרשימה אמנזה מארסאי שדקה ה-23 קיבלה כדור נהדר ובעטה בעיטה אדירה לחיבורים 1:0 לחולון. בדקה ה-50 רעות רווחה פרצה בצד שמאל לרחבה, עברה שחקנית אחת, מטעה שחקנית שנייה ובעטה כדור חזק לרשת. 1:1. האקדמיה עוד ניסו לנצח את המשחק, אך חוסר דיוק בהתקפה הוביל לשוויון 1:1 בסיום.

הפועל רעננה 0 – מ.כ. רמת השרון 3

רמת השרון מתאוששת מהפסד הביתי המאכזב לקרית גת במחזור הקודם ופותחת בסערה מול העולה החדשה מרעננה. בדקה ה-28 מאיה ברקי העלתה כדור מצויין לרחבה שפגע בדה סילבה סנטוס והגיע לחלוצה הג'מייקנית שקירה דונקן שהכניעה את שוערת רעננה עמית כהן 1:0 לרמת השרון. במהלך המחצית הראשונה רמת השרון המשיכה לשלוט במשחק והפעילה לחץ אדיר על השער של רעננה. לאחר מספר החמצות, פרצה שקירה דונקן בצד שמאל והצליחה למסור לדה סילבה סנטוס שבבעיטה מהרחבה עשתה 2:0 מוצדק. בדקה ה-83 דה סילבה סנטוס השלימה צמד לאחר פריצה מצויינת ושער באחד על אחד מול עמית כהן.

עירוני פתח תקווה 0 – בנות נתניה 0

תיקו ללא שערים בין שתי הקבוצות שככל הנראה יאבקו השנה בתחתית הליגה. שתי הקבוצות התקשו ולהגיע לבעיטות לשער או למצבים מסוכנים והמשחק נגמר בתיקו אפס. נתניה היא הקבוצה היחידה בליגה שמאומנת ע"י אישה ונקווה שבהמשך הליגה השחקניות של שחקנית העבר שלי ישראלי יעלו את הרמה.

מצטיינת המחזור – אנדראה לאיו

איזו הצגה לשחקנית הקישור הרומניה של קרית גת. שני שערים, 4 בישולים והנגיחה שגרמה לפנדל והרחקה של שקד מור, ששינתה את המשחק. לאיו הייתה בכל מקום והובילה את קבוצתה לניצחון אדיר על אחת היריבות המרכזיות שלהן לתואר. אין ספק שהיא תהיה גם השנה אחת השחקניות הטובות בליגה הישראלית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!