דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.3°תל אביב
  • 13.0°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 14.9°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.9°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / קבוצת הכדורגל סנדרלנד מגייסת תרומות למען ילדים חולי סרטן

זאת בזכות החיבור שנוצר בין המועדון האנגלי לבין הילד בראדלי לאורי, אוהד הקבוצה שהלך לעולמו לפני חודשיים אחרי מאבק ממושך במחלה | כעת, החליטו בקבוצה לגייס תרומות לבניית בית חופש לילדים חולים ובני משפחותיהם

ג'רמיין דפו ובראדלי לאורי במשחק של נבחרת אנגליה באצטדיון וומבלי. 26 במרץ (צילום: Adam Davy/PA via AP)
ג'רמיין דפו ובראדלי לאורי במשחק של נבחרת אנגליה באצטדיון וומבלי. 26 במרץ (צילום: Adam Davy/PA via AP)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

החיבור המדהים בין הילד חולה הסרטן בראדלי לאורי לקבוצת סנדרלנד מהצ'אמפיונשיפ האנגלית, חדר לנשמה, וריגש את כל אוהדי הכדורגל בעולם. הילד בן השש, שנלחם במשך רב חייו בסרטן התחבר לקבוצה האהובה אליו, ובמיוחד לכוכב הקבוצה ג'רמיין דפו. המאבק האמיץ של בראדלי הפך לסמל. הקשר המיוחד בינו לדפו שעטף אותו בחום ואהבה יוצאת דופן נהיה לאחד הסיפורים החזקים של השנה, חיבור שמראה את המקומות הנפלאים והרגישים ביותר בנפש בני האדם שמשחק הכדורגל מסוגל להפגיש ולחבר בניהם.

ב-7 ביולי בראדלי לאורי נפטר ועולם הכדורגל היה באבל על האבידה הגדולה. אימו כתבה בפייסבוק "הילד האמיץ שלי הלך להיות עם המלאכים. הוא היה גיבור-העל הקטן שלנו ונלחם ללא הפסק, אבל היו זקוקים לו למעלה. אין מילים לתאר כמה שבורי לב אנחנו. תודה לכולם על התמיכה והמילים היפות. תישן טוב, תינוק שלי, ותעוף גבוה עם המלאכים".

ג'רמיין דפו שנקשר באופן בלתי רגיל לאוהד הצעיר והיה איתו בשנה האחרונה בבתי חולים, על מגרש הכדורגל  ומחוצה לו והפך אותו לקמע של הקבוצה סיפר "ברגע הראשון שפגשתי אותו, לא האמנתי שהוא הילד הצעיר והחולה, כי הוא מיד רץ אליי. אני פשוט חושב שמאותו הרגע, היה חיבור מיידי. ידעתי, מן הסתם, שהוא יהיה הקמע של סנדרלנד" לאחר מותו שקע דפו באבל כבד והתקשה לעכל את הבשורה הקשה.

כעת מועדון סנדרלנד שאימץ את בראדלי לחיכו, הפך אותו לסמל של אופטימיות ושמחת חיים, נתן לו לעלות לשחק עם השחקנים הבכירים לפני משחק הליגה מול צ'לסי ויצר פינה חמה בלב של כולנו, החליט להתחיל קמפיין חדש ששמו יהיה – "בשביל בראדלי" שמכוון לגייס תרומות בשביל לבנות בית חופש לילדים חולים ומשפחותיהם. במהלך הקמפיין ימכרו חולצות מיוחדות של סנדרלנד במטרה היא לגייס בעזרת תמיכת האוהדים את הסכום הנדרש על-מנת להקים את בית החופש. החולצה המיוחדת נמכרות באתר חנות המועדון תמורת סכום של 45 יורו לילד ו56 יורו למבוגר.

הפרויקט החדש הושק בשיתוף פעולה עם "קרן בראדלי לאורי" שהוקמה עם פטירתו ע"י הוריו ומטרתה להמשיך לעזור לעוד ילדים חולים באנגליה. עד כה במהלך הפרויקט  גויסו 436 אלף ליש"ט שהם מהווים  87% מסכום היעד של חצי מיליון ליש"ט. אימו של לאורי כתבה באתר סנדרלנד "אני בטוחה שהוא רואה את הכל מלמעלה, והוא יהיה מרוצה מהבית לזכרו שיוכל לעזור כעת לאחרים"

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!