דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / קריקט: שחקן באנגליה הורשע בהטרדה מינית ונזרק מהקבוצה

שיב טאקור, שחקן קבוצת הקריקט האנגלית דרבישייר הורשע בהטרדת שתי נשים | בקבוצה בחרו לזרוק את השחקן מהקבוצה באופן מיידי: "אנו מצפים לסטנדרטים גבוהים יותר מכל השחקנים שלנו, ואנו מגנים כל הטרדה מינית מכל סוג"

קבוצת הקריקט דרבישייר במשחק (ארכיון. DncnH / ויקימדיה קומונס).
קבוצת הקריקט דרבישייר במשחק (ארכיון. DncnH / ויקימדיה קומונס).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

דרבישייר הוא אחד ממועדוני הקריקט הוותיקים בעולם. המועדון' שנוסד לפני קרוב ל-150 שנה, משחק כרגע בליגה הבכירה באנגליה. ביום שלישי הודיע המועדון על שחרורו של החובט הימני שיב טאקור בן ה24. זאת לאחר שהורשע בהטרדה מינית של שתי נשים.

בהצהרה רשמית על שחרורו באתר הקבוצה הכתב: "אנו מצפים לסטנדרטים גבוהים יותר מכלל הסגל שלנו ואנו מגנים כל הטרדה מינית מכל סוג. לאחר שבחנו את החלטת בית המשפט בשבועות האחרונים, החלטנו לבטל באופן מידי את החוזה של טאקור". כעת הפך טאקור לשחקן חופשי, וככל הנראה סיים את הקרירה הקצרה שלו בגיל 24 בלבד לאחר התנהגות אלימה ובלתי הולמת.

https://twitter.com/Dil_Hy_Betaab/status/933024335022952449

טאקור היה שחקן נבחרת אנגליה עד גיל 19 ובעונת 2011 עשה את הופעת הבכורה שלו במועדון לסטרשייר בו שיחק עד 2015, אז עבר למועדון דרבישייר. המקרה החמור התרחש בתאריכים 12 ו-19 ביוני כאשר באותם שני הפעמים חשף את איבר מינו דרך חור במכנסי הריצה שלו. המתלוננת הראשונה סיפרה בבית המשפט שטאקור רץ מסביב לבית שבו שהתה עד שנעצר לפניה וכאשר חשף את עצמו היא בחרה לנסות להתעלם "הורדתי את ראשי כדי לקחת קצת נייר בשביל המדפסת והמשכתי לעבוד"

האירוע החמור השני התרחש שבוע מאוחר יותר. לפי דברי התמלוננת השנייה טאקור נעצר לפני המבנה וחשף את עצמו כאשר המתלוננת הייתה בטלפון "הגב שלו היה מופנה כלפי. אני חשבתי שהוא מנסה לעורר את עצמו מינית, הייתי בטוחה שתוך דקה הוא יעזוב". טאקור התנער מהאחריות למעשיו החמורים ועוד ניסה להגן על עצמו בבית המשפט כאשר טען "אני לעולם לא אחשוף את עצמי, זה משהו שלא עשה לעולם" עוד נטען שהנשים שהיו קורבן להטרדה המינית פשוט לא הבינו נכון את הסיטואציה ושהכל היה בצחוק.

השופט המחוזי אנדרו מאיצ'ין לא השתכנע מהטיעונים של שיב טאקור ועורכי דינו והחליט להרשיע את טאקור בהטרדה מינית. בפסיקתו אמר "אני משוכנע שהיית שבכוונה חשפת את עצמך ואני מוצא אותך אשם בשני המקרים" באופן כמעט סמלי שחקן הקריקט יגלה את העונש שיוטל אליו ע"י בית המשפט יום לפני היום המאבק הבינלאומי באלימות כנגד נשים שיצויין ב-25 בנובמבר ברחבי העולם.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!