דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: אס"א ת"א חוזרות לנצח ומביסות 0:4 את נתניה

סיכום המחזור החמישי - קרית גת ורמת השרון ממשיכות לפתוח פער בצמרת | מכבי חולון ואס"א מנצחות ודולקות בעקבותיהן | מצטיינת המחזור - עדן אביטל מאס"א ת"א שכבשה שלושער לרשת של נתניה

שחקנית מ.כ רמת השרון (צילום מסך)
שחקנית מ.כ רמת השרון (צילום מסך)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בסיום המחזור הקודם, אושרת עיני סיכמה את הפסדה השני העונה של קבוצתה אס"א ת"א לרמת השרון: "הגשנו את את המשחק על מגש של זהב. אנחנו עובדות קשה, אבל לטעמי עדיין לא התחלנו את העונה". הדברים שלא הצליחו להתחבר לאס"א התפוצצו הפעם מול בנות נתניה עם ניצחון מוחץ 0:4. מכבי קרית גת ממשיכה להוביל את הליגה עם ניצחון חוץ 3:0 על הפועל פ"ת. מ.כ רמת השרון ממשיכה להגיד יכולת מצויינת והפעם ניצחה באופן מוחץ 4:0 את מכבי כשרונות חדרה. מכבי חולון התאוששה מההפסד הדרמטי בשבוע שעבר, עם ניצחון 3:1 מול הפועל רעננה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור חמישי (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור חמישי (גרפיקה: אידאה)

אס"א ת"א 4 – בנות נתניה 0

משהו לא מתחבר לאס"א ת"א מתחילת העונה, אולי זאת הפרישה של הקפטנית הוותיקה מורן לביא שהשפיעה על מחזיקת הגביע, אבל מתחילת העונה מתקשה אס"א להיכנס לקצב ורואה את שתי המתחרות העיקריות שלה לתואר רמת השרון וקרית גת ממשיכות להגדיל את הפער עם תצוגות כדורגל נהדרות.

למזלה אחרי ההפסד הכואב 4:0 לרמת השרון במחזור הקודם, הפעם היא פגשה יריבה הרבה יותר נוחה, בנות נתניה. נתניה שעדיין לא כבשה העונה בליגת העל, ככל הנראה תתרכז במאבקי התחתית העונה עם הפועל פ"ת במטרה לשרוד עוד עונה בליגת העל.

אס"א שלטו מתחילת המשחק במרכז המגרש, בדקה ה-20 החלוצה הצעירה עדן אביטל מקבלת כדור 20 מטרים מהשער, משתחררת בסיבוב יפה משחקנית נתניה ובועטת בעיטה אדירה שמעלה את אס"א ל-1:0 מוצדק. בדקה ה-25 כדור רוחב נשלח לתוך רחבת נתניה, עדן אביטל מגיע לתוך הרחבה ומשתלטת עליו בדרך לשני שלה במשחק. המחצית השנייה המשיכה בשליטה מוחלטת של אס"א , דוברת בנדל הוותיקה, מלכת השערים בעונה הקודמת הגיעה לשתי הזדמנויות מצויינות, אבל לא הצליחה להכניע את השוערת קרן מרום. בדקה ה-62 כדור קרן נהדף לרגליה של אושרת עיני, שהגביהה אותו חזרה לרחבת נתניה, ורד כהן המחליפה ניתרה מעל כולן ונגחה את השלישי לזכות אס"א במשחק. בדקה ה-70 התקפה מתפרצת של אס"א, ורד כהן עם מסירת רוחב מצויינת מוצאת את עדן אביטל שפורצת לרחבה ומכניעה את קרן מרום 4:0 לאס"א ושלושער גדול לזכות עדן אביטל.

הפועל פ"ת 0 – מ.כ קרית גת 3

במשחק הקצוות בין המובילה מקרית גת לקבוצת התחתית הפועל פ"ת. היה ברור מתחילת המשחק שצפוי כאן ניצחון של קרית גת החזקה. בתחילת המשחק בקרית גת הלכו לעבר השחקנית רומניה המצויינת אנדראה לאיו שנמצאת בכושר מצויין מפתיחת העונה, לאיו ניצלה את כוח הפריצה של והגיעה לשתי הזדמנויות טובות בתחילת המשחק. בדקה ה-17 הכנסת כדור מצויינת של מור אפרים לקרן רחמים שסיימה עם שער יפה 1:0 לקרית גת.  בדקה ה-33 טעות קשה של השוערת הניגרית החדשה של פ"ת שהשמיטה כדור פשוט ברחבה לרגליים של אנדראה לאיו, שאמרה תודה וכבשה את שערה השישי העונה, 2:0. בדקה ה-61 דה סילבה דוס סנטוס הגביהה קרן לרחבת פ"ת, אנה אליס עולה מעל כולן ובנגיחה אדירה לפינה מכניעה בקלות את פייבור חסרת האונים.

מכבי חולון 3 – מכבי רעננה 1

חולון היא בינתיים אחת הקבוצות המהנות של העונה, משחקת כדורגל יפה והתקפי עם שני שחקניות התקפה הניגריות המעולות אמנזה מארסי ואוגינמה אמארצי. חולון פתחה חזק את המשחק, בדקה ה-12 פריצה יפה של ריקי אמסילי מצד ימין, מעבירה רוחב לאמזה מארסי שבעטה מזווית קשה לשער, השוערת עמית כהן הדפה את הכדור לרגליים של רנין סלאמה שהמשיכה בבעיטה מדויקת פנימה 1:0 לחולון.

בדקה ה-29 השער היפה במחזור נכבש ע"י חלוצת רעננה שחקנית הנבחרת רוני שמריך שסובבה כדור קרן פנימה לשער, לשוערת חולון נותר רק לתפוס את האוויר 1:1. חולון המשיכה לתקוף במטרה לעלות ליתרון, בדקה ה-63 התקפה מתפרצת של חולון, מארסי מוסרת כדור עומק לאמארצי שנהדף לרגליים של רנין סלאמה שבעטה מתוך תיבת החמש כדור בלתי ניתן לעצירה, שער שני לסלאמה העונה. בדקה ה-90 שוב שיתוף פעולה ניגרי נהדר אצל חולון, אמארצי העבירה כדור נהדר למארסי שמול עמית כהן שכבשה את שערה הרביעי העונה.

מכבי חדרה 0 – מ.כ רמת השרון 4

רמת השרון ממשיכה לפרק את הליגה, ושוב מנצחת 4:0, הפעם על קבוצת צמרת מחדרה. במחצית הראשונה עוד היה משחק צמוד, כאשר חנית שוורץ שוערת הנבחרת ורמת השרון מציגה יכולת טובה בשעFשאר ומונעת שני שערי יתרון לזכות חדרה. בדקה ה-42 האיכות של רמת השרון מגיעה לידי ביטוי עם שער בבעיטה מהאוויר של הג'מייקנית שקירה דאנקן. בדקה ה-72 אדוה טוויל מגביהה כדור לעבר ערבה שחף, קמפבל מקדימה אותה, אך נוגחת לשערה, 2:0 לרמת השרון. בדקה ה-80 סנטוס דה סילבה מעלה את רמת השרון ל-3:0 ובדקה ה-89 ג'סיקה דה סילבה כובשת את הרביעי לזכות רמת השרון לאחר בישול מצויין של שקירה דאנקן.

מצטיינת המחזור – עדן אביטל

שחקנית אס"א ת"א בת ה-20 היא אחת השחקניות הצעירות הכישרוניות בישראל. אביטל הבקיע השבוע שלושער נהדר והייתה מצויינת לאורך כל המשחק. היא הוכיחה שוב את הגיוון הרב שישי לה עם בעיטה מרחוק, פריצה לרחבה והגעה מאחורי קווי הגנה כדי להבקיע מכדור רוחב. אביטל כבר עם חמישה שערים העונה ומוליכה כרגע את השחקניות הישראליות בכיבוש השערים בליגה.

לפני שנתיים סיימה עם 27 שערים ליגה בגיל 18 בלבד. קשה להאמין שהיא תגיע למספרים כאלו גם השנה, בעקבות התחזקות הליגה והעלייה ברמה בשנתיים האחרונות. אבל בינתיים ניתן להנות מקצב כיבוש השערים והיכולת המרשימה אולי בדרך למעבר לליגה בכירה יותר בשנים הבאות.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!