דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
21.5°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 21.5°תל אביב
  • 18.3°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 19.2°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 14.1°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / גו'דו: מדליית ארד לברוך שמאילוב בתחרות המאסטרס בסנט פטרסבורג

נבחרת הג'ודו חוזרת מאליפות המאסטרס היוקרתית, שנערכה בסוף השבוע בעיר סנט פטרסבורג ברוסיה, עם מדליית ארד של ברוך שמאילוב והישגים מרשימים לנלסון לוי, ראשוני וטמלקובה שסיימו במקום השביעי

ברוך שמאילוב זוכה במדליית ארד באנטליה (הוועד האולימפי)
ברוך שמאילוב זוכה במדליית ארד באנטליה (הוועד האולימפי)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הנבחרת הישראלית התייצבה בסוף השבוע לטורניר המאסרס היוקרתי בסנט פטסבורג עם שבעה ג'ודאים וג'ודאיות ישראלים. למרות הופעות טובות למרבית הישראלים, הנבחרת תחזור מרוסיה עם מדלייה אחת בצבע ארד של ברוך שמאילוב (משקל עד 66 ק"ג). שירה ראשוני, בטינה טמלקובה ותמנע נלסון לוי סיימו במקום השביעי. טל פליקר, שכה בזהב באבוד דאבי ובארד באליפות העולם בבודפשט, הודח כבר בקרב הראשון.

ארד לברוך שמאילוב (עד 66 ק"ג)

שמאילוב פתח את התחרות בניצחון על דניאל קרגנין הברזילאי, בקרב שנכנס לניקוד זהב כשלכל אחד היו שני עונשים, רק לאחר 4 דקות וחצי הצליח הישראלי לבצע ווזארי וזכה בניצחון שהיה קרוב לחמוק ממנו. ברבע הגמר פגש הישראלי את ג'ייקוב שמילוב מרוסיה וגבר עליו באיפון אחרי ריתוק.

https://www.youtube.com/watch?v=d2fzj8KZK7U

בחצי הגמר חיכה לשמאילוב מפגש מול קרלן גנבולד המונגולי, אך המונגולי שניצח את טל פליקר בסיבוב הראשון גבר על שמאילוב בווזארי ושלח אותו לקרב על הארד. בקרב הגורלי פגש את צ'רלס צ'יבאנה הברזילאי, שמאילוב עלה נחוש מאוד כשהוא מנצל את האזהרה שקיבל הברזילאי ומפיל אותו בווזארי שזיכה אותו במדלייה היוקרתית.

טל פליקר (עד 66 ק"ג) זוכה מדליית הארד מאליפות העולם האחרונה, הפסיד בקרב הראשון שלו לקרלן גנבולד המונגולי בקרב שנכנס לניקוד זהב, בו ספג עונש שלישי והודח במפתיע.

אצל הבנות שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) הפסידה בקרב השני שלה בשלב רבע לאורנצצג מונחבט המונגולית באיפון ונשלחה לבית הניחומים, שם פגשה את סגנית האלופה האולימפית בוקיאונג ג'אונג מדרום קוריאה, הקרב נגרר לניקוד זהב שם ספגה ראשוני את העונש השלישי והודחה. בטינה טמלקובה (עד 52 ק"ג) גם כן פתחה בניצחון אך הפסידה ברבע הגמר הפסידה לאריקה מירנדה הברזילאית, לאחר קרב שקול שהגיע לניקוד זהב ונשרה לבית הניחומים, שם פגשה את אלכסנדה פלוריאן מרומניה והפסידה באיפון. תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) החלה בניצחון על שן-לינג ליאן הסינית. ברבע הגמר פגשה את היפנית טסוקאסה יושידה, לה הפסידה באיפון ונשלחה לבית הניחומים, שם פגשה את מדליסטית הארד מאליפות העולם סמית'-דיוויס הבריטית, הקרב נכנס לניקוד זהב שם הבריטית גברה על נלסון לוי באיפון. נועה מינצקר (עד 48 ק"ג) וגילי כהן (עד 52 ק"ג) סיימו את דרכן בטורניר בקרבות הראשונים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!