דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט ישראלי

כדורגל / ליגת העל נשים: קרית גת ורמה"ש מביסות ומגדילות את הפער בצמרת

סיכום המחזור ה-6: קרית גת ממשיכות להוביל את הליגה עם 4:0 על בנות האקדמיה | רמת השרון דולקת אחריה עם 6:0 על חולון | חדרה עושות מהפך מול אס"א ת"א | שחקנית המחזור - סנטוס דה סילבה הברזילאית שכבשה רביעייה לזכות רמה"ש

אס"א ת"א נגד מכבי כישרונות חדרה (צילום: דניאל עיני)
אס"א ת"א נגד מכבי כישרונות חדרה (צילום: דניאל עיני)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בחמישי ושישי התקיימו משחקי המחזור השישי של ליגת העל לנשים. מ.ס. קרית גת המשיכה להיות הקבוצה היחידה שטרם נוצחה השנה, וזאת לאחר שניצחה בתוצאה 4:0 את קבוצת האקדמיה, עם מחצית שנייה פנטסטית. גם מ.כ. רמת השרון המשיכה לבלוט מעל הליגה כאשר הפעם היא מביסה את מכבי חולון 6:0. במשחק התחתית החשוב ניצחה הפועל רעננה את הפועל פ"ת החלשה בתוצאה 2:0 ובמשחק הנוסף והצמוד ביותר במחזור, מכבי כישרונות חדרה עשתה מהפך וניצחה 1:2 את אס"א ת"א המאכזבת עד כה העונה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שישי (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שישי (גרפיקה: אידאה)

מ.כ רמת השרון 6 – מכבי חולון 0

תוצאת המחזור ללא ספק שייכת לאחת משתי הקבוצות החזקות ביותר בליגה. מאז ההפסד במשחק הראשון העונה למ.ס קרית גת, רמת השרון סופרת ניצחון חמישי ועושה את זה בסטייל. כרגע רמת השרון מחזיקה בהגנה ובהתקפה הטובה בליגה ופשוט דורסת את כל יריבותיה. רמת השרון מחזיקה מקדימה רביעייה התקפית נהדרת שכוללת את שתי החלוצות סנטוס דה סילבה הברזילאית ושקירה דונקנן הג'מייקנית. לצידן בקישור ההתקפי שירלי אוחנה וערבה שחף הישראליות שיחד עם הקשרית המרכזית ג'סיקה דה סילבה פשוט מחסלות התקפית כל הגנה.

המשחק נפתח עם התקפות מסוכנות של רמת השרון, כבר בדקה ה-10 הייתה צריכה להישרק בעיטה חופשית על סף הרחבה אחרי עבירה ברורה של השוערת על סנטוס דה סילבה. חולון ניסתה לעקוץ בהתקפות מתפרצות בעיקר בעזרת צמד החלוצות הניגריות המצויינות שלה. במחצית הראשונה המשחק היה יחסית צמוד. בדקה ה-35 חנית שוורץ, שוערת רמת השרון, בישלה את השער הראשון במשחק עם בעיטת שוערת שהגיעה 30 מטר משער חולון. סנטוס דה סילבה פתחה מבערים והגיעה ראשונה לכדור, ראתה ששוערת חולון מחוץ לשערה והגביהה בקלות מעליה פנימה 0:1. בדקה ה-42 משחק קבוצתי נהדר של רמת השרון בסופו העבירה ג'סיקה דה סילבה כדור רוחב לשירלי אוחנה שממרחק 2 מטר העלתה את רמת השרון ל-2:0.

במחצית השניה חולון התפרקו ורמת השרון המשיכה במבול השערים. בדקה ה-63 רמת השרון עולה ל-3:0 לאחר המהלך היפה במשחק: דונקן מסרה כדור על סף הרחבה לג'סיקה שהעבירה אסיסט גאוני בעקב עם הגב לשער לסנטוס דה סילבה שכבשה את השני שלה מתוך הרחבה. בדקה ה-75 מתפרצת של רמת השרון, דונקן פורצת מאגף ימין, מעבירה רוחב לסנטוס ששוב מבקיעה בקלות. בדקה ה-81 סנטוס דה סילבה כובשת את שערה הרביעי במשחק לאחר מסירה של ערבה שחף והתוצאה – 0:5 לרמת השרון. בדקה ה-88 דאבל פס בין ערבה שחף לסנטוס דה סילבה חותם את המשחק עם 6:0 ענק.

הפועל רעננה 2 – הפועל פ"ת 0

זהו ניצחון חשוב לזכות רעננה שהושג בדקות הסיום של המשחק ולאחר שהייתה טובה יותר לאורך המשחק, ניצחה את אחת משתי הקבוצות החלשות בליגה. רעננה ששלטה במשחק התקשתה לתרגם את החזקת הכדור למצבי הבקעה. בדקה ה-20 נפסל שער של רוני שמריך בטענת נבדל. בדקה ה-74 נשרק פנדל לזכות רעננה לאחר שמבעיטה חופשית הגיע הכדור למיכל בין שבעטה אותו להדיפה מהידיים של שריפה אומבשי. שי פרל ניגשה בקור רוח לבעוט את הפנדל והעלתה את רעננה ל-1:0 מוצדק. בדקה ה-81 אור רפאלי העבירה כדור רוחב ברחבה, סוזן ניגרקר ניסתה להרחיקו, אך לרוע מזלה בעטה לשערה. 2:0 לרעננה.

מ.כ קרית גת 4 – האקדמיה 0

קרית גת ממשיכה להוביל את הליגה וכמו רמת השרון היא דורסת את כל הקבוצות שמשחקות מולה, המחצית הראשונה הייתה יחסית מאוזנת עם התקפות יפות לשתי הקבוצות. המשחק היה בקצב מהיר והכדור טס מהתקפה להתקפה. באקדמיה שוב בלט הקושי למצוא את הרגל המסיימת מול הגנה חזקה. מהדקה ה-30 קרית גת השתלטה על המשחק וכמעט ולא אפשרה לאקדמיה לצאת להתקפות, בדקה ה-36 אנדראה לאיו כמעט כבשה כאשר בעיטה שלה מתוך הרחבה הלכה הישר למשקוף של האקדמיה. בדקה ה-44 זוכה קרית גת לבעיטה חופשית כ-20 מטר מהשער, הכדור החופשי פוגע בקורה והראשונה להגיע אליו היא קרין רחמים שמבקיעה את השער שאיתו מגיע השריקה למחצית.

במחצית השניה קרית גת כבר שולטת לחלוטין במשחק, בדקה ה-56 חטיפת כדור של קרית גת מגיעה למור אפרים שמוסרת בתוך הרחבה לקרין רחמים שמול השער כובשת את השני. בדקה ה-70 אנדראה לאיו מקבלת כדור על סף הרחבה ובועטת מדוייקת לפינה השמאלית 3:0. בדקה ה-75 התקפה יפה של קרית גת שבסופה מור אפרים שוב מבשלת הפעם לאנדראה לאיו מתוך הרחבה 4:0 לקרית גת.

אס"א ת"א 1 – מכבי כישרונות חדרה 2

כנראה המשחק בין שתי הקבוצות שיתחרו על המקום השלישי העונה. משהו עדיין לא מצליח להתחבר לאס"א ולמרות הניצחון במחזור הקודם היא שוב מפסידה, הפעם לחדרה. זה היה המשחק הצמוד ביותר במחזור שבעיקר התאפיין במשחקים חד צדדיים. כל השערים נכבשו במהלך המחצית הראשונה, אס"א עלתה ליתרון בדקה ה-17 כאשר לחץ על הגנת חדרה מוביל לאיבוד כדור של השוערת שבועטת על הגוף של דברת בנדל, הכדור נהדף למורן פרידמן שמתקדמת מעט וכובשת שער יפה 1:0 אס"א. היתרון לא החזיק הרבה זמן מעמד ובדקה ה-19 לביאה ואן אוורקרק נוגחת בצורה מושלמת אחרי כדור חופשי 1:1. בדקה ה-41 עוד שער ענק של לביאה שמקבלת כדור במתפרצת ומגביהה אותו מעל השוערת 2:1 לחדרה שעולה למקום השלישי בטבלה.

שחקנית המחזור- סנטוס דה סילבה (מ.כ. רמת השרון)

בלי הרבה תחרות השחקנית הבולטת במחזור השישי היא הברזלאית המצויינת של רמת השרון סנטוס דה סילבה, שהבקיע הפעם רביעייה לרשת מכבי חולון והוסיפה לכך בישול נוסף בניצחון הגדול של רמת השרון. דה סילבה מהירה בצורה יוצאת דופן ובעלת שליטה נהדרת בכדור. מגיעה למצבים בקלות, כאשר שאר השחקניות מחפשות אותה לאורך כל המשחק. לאחר שישה מחזורים דה סלבה מובילה את טבלת מבקיעות השערים עם 11 כיבושים, מספר כמעט בלתי נתפס.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!