דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ז' באייר תשפ"ד 15.05.24
20.5°תל אביב
  • 14.0°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 17.6°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.7°צפת
  • 20.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

אלעד הדר – כיצד ייסדתי את חברת SUCCESS

(קרדיט: אלעד הדר)
(קרדיט: אלעד הדר)

אלעד הדר הוא יועץ עסקי בעל שם עם למעלה מ-22 שנות ניסיון בתחום. הוא המייסד והבעלים של חברת SUCCESS, שהפכה לחברת הייעוץ העסקי הגדולה בישראל מאז הקמתה בשנת 2006.
החברה סייעה לעשרות אלפי בעלי עסקים קטנים וגדולים וכן לרשתות להשיג את שלהם, לממש מטרות ולהצמיח את העסקים שלהם.

בהנהגת אלעד הדר, קבוצת SUCCESS התרחבה במהירות וכיום יש לה שלושה סניפים ומכללה בישראל, וכן 15 סניפים נוספים ברחבי העולם. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות ייעוץ עסקי, שיווק, מכירות וניהול פיננסי, בין היתר.

אלעד הדר ידוע במומחיותו באסטרטגיה עסקית וביכולתו לסייע לעסקים להשיג את מטרותיהם באמצעות תכנון וביצוע יעילים. יש לו הבנה עמוקה של האתגרים עימם מתמודדים עסקים ופיתח פתרונות חדשניים שיעזרו להם להתגבר על אתגרים אלו.

תחילת דרכו של אלעד הדר בתחום העסקים

דרכו של אלעד הדר כיועץ עסקי מצליח החל בגיל צעיר מאוד. בגיל 16 בלבד הוא הקים חברת שליחויות משלו, שם שימש כמנהל, שליח ומזכיר טלפון. עם הזמן התרחב העסק והחל להציע שירותים משפטיים גם לעורכי דין. ניסיון מוקדם זה לימד את הדר את החשיבות של עבודה קשה, מסירות והתמדה בבניית עסק מצליח.

כשהחברה המשיכה לצמוח, הדר הבין שהוא צריך ללמוד עוד על ייעוץ עסקי כדי לעזור לעצמו וללקוחותיו. הוא החל ללמוד את התחום לעומק, ליישם את מה שלמד בעסק שלו ולהשתמש בידע החדש שלו, כתוצאה מכך, אלעד הדר הפך במהרה לספק לגופים גדולים בישראל כמו בנק הפועלים, בנק לאומי, עמידר ועוד רבים אחרים.

כיצד נוסדה חברת SUCCESS

לאחר שנים של לימוד ויישום הידע שלו בייעוץ עסקי, החליט אלעד הדר למכור את עסק השליחויות והשירותים המשפטיים שבנה ולהתמקד בחלום שלו – להקים חברה לייעוץ עסקי. בשנת 2006 הקים את SUCCESS, חברת ייעוץ עסקי שהפכה לאחת הגדולות והמצליחות בישראל.

באמצעות SUCCESS, אלעד הדר וצוותו מלמדים ארגונים ועסקים גדולים כיצד לשפר את עיבוד האנרגיה שלהם ולייעל את פעילותם. הם מספקים הדרכה במגוון נושאים, כולל ניהול לידים, מערכות טכנולוגיות, אוטומציה ועוד. המטרה שלהם היא לעזור ללקוחותיהם להשיג יעילות ורווחיות רבה יותר, תוך שיפור האיכות הכוללת של סביבת העבודה שלהם.

כמייסד ובעלים של SUCCESS ייעוץ עסקי, אלעד הדר התמסר לסייע לעסקים להשיג את מטרותיהם ולהצמיח את פעילותם. לאחר שהחברה הפכה לחברת הייעוץ העסקי הגדולה בישראל, החליט הדר להרחיב את הקונספט הייחודי שפיתח למדינות נוספות בעולם.

אלעד הדר מרחיב את סאקסס אל מעבר לים

במהלך תקופה של חמש שנים, הדר נסע רבות להקמת סניפים של SUCCESS באירופה, ארצות הברית ואוסטרליה. מסירותו ועבודתו הקשה השתלמו, שכן פתח בהצלחה חמישה עשר סניפים של החברה בנוסף לשלושה שכבר היו לו בישראל.

באמצעות עבודתו עם SUCCESS, הדר סייע לעסקים מכל הגדלים והענפים לשפר את פעילותם ולהגיע להצלחה רבה יותר. מחויבותו למצוינות ויכולתו לפתח פתרונות חדשניים לאתגרים עסקיים מורכבים הפכו אותו למנהיג מכובד בתחום הייעוץ העסקי.

כיום, SUCCESS ייעוץ עסקי ממשיכה לשגשג תחת הנהגתו של הדר, ומספקת לעסקים ברחבי העולם את הליווי והתמיכה הדרושים להם כדי להשיג את מטרותיהם ולהצליח בשוק התחרותי של ימינו.

מומחיותו של אלעד הדר בייעוץ עסקי הפכה אותו לדובר ויועץ מבוקש לעסקים וארגונים ברחבי העולם. יש לו הבנה עמוקה של האתגרים עימם מתמודדים עסקים ופיתח פתרונות חדשניים שיעזרו להם להתגבר על אתגרים אלו. המחויבות שלו למצוינות והתשוקה שלו לעזור לאחרים להשיג את מטרותיהם הפכו אותו למנהיג מכובד בתחום הייעוץ העסקי.

לקריאה נוספת על אלעד הדר היכנסו לקישור: כאן

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!