דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

דמי ניהול קרן השתלמות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל

הלוואת בלון קרן השתלמות
קרדיט תמונה: Canva
הלוואת בלון קרן השתלמות קרדיט תמונה: Canva

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו כלי השוואה שיעזרו לכם להפחית דמי ניהול קרן השתלמות, דמי ניהול קופת גמל, עלויות של ביטוחים שונים ועוד.

 

קיימים כמה סוגי קרנות חיסכון והשקעה במשק. לכל קרן השתלמות יש דמי ניהול קרן השתלמות שבעל הקרן צריך לשלם. דמי ניהול קרן השתלמות משתנים לפי סוג הקרן וכמו בכל תחום אחר, יש פערים בין העלויות השונות אצל חברות ההשקעות והביטוחים המספקות את הקרנות הללו.

היכנסו לפורטל הביטוחים הגדול בישראל ומצאו מידע מקיף על קרן השתלמות השוואה בין קרנות וכל המידע שאתם צריכים לדעת לגבי דמי ניהול קרן השתלמות ומה אתם מקבלים כאשר אתם פותחים קרן השתלמות בכל אחת מהחברות המפעילות קרנות אלה בישראל!

איך להוזיל דמי ניהול קרן השתלמות 

דמי ניהול קרן השתלמות הם אולי לא סכומי כסף גדולים, אבל כאשר אנחנו משלמים אותם כל חודש במשך 40 שנה ויותר זה בהחלט מצטבר לסכום כסף גדול שאנחנו יכולים לחסוך ולהשתמש בו למטרות אחרות.

איך נחסוך דמי ניהול קרן השתלמות?

כמו בכל מוצר או שירות אחר שאנו רוכשים, בדיקה והשוואת מחירים יכולים לעזור לנו לגלות מה המחירים הטובים ביותר בתחום ואיך לבחור את קרן ההשתלמות הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר. אבל מעבר לתשלום דמי ניהול קרן השתלמות חשוב לזכור שיש חשיבות רבה גם לביצועי הקרן. למעשה ביצועי הקרן והתשואות שהיא משיגה על ידי השקעות במרוצת השנים, חשובים הרבה יותר מדמי הניהול הקטנים והקבועים שאנו משלמים על קרן ההשתלמות.

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו ליהנות מכלי השוואה עבור קרן השתלמות השוואה בין קרנות שונות של חברות שונות. שימו דגש לא רק על דמי ניהול קרן השתלמות שכל קרן וחברה מציעה לכם, אלא גם על ביצועי הקרן! אמנם אי אפשר לדעת מה צופן העתיד וכיצד יתפקדו קרנות ההשתלמות השונות בעתיד, אבל אפשר להניח על סמך ביצועי העבר של קרנות ההשתלמות השונות, מה יהיו הביצועים שלהן בעתיד ולבחור את קרנות ההשתלמות האטרקטיביות ביותר שהשיגו את התשואות הטובות ביותר עבור הלקוחות שלהן.

חוץ מהאלמנט של דמי ניהול קרן השתלמות ותשואות, קיים אלמנט נוסף של הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות. בחרו את החברות שמאפשרות לכם אופציה זו שכן הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות זולה בדרך כלל בריביות שהיא נותנת ללווה!

קרן השתלמות – מכשיר פיננסי מצוין לחיסכון ולהשקעה

כאמור דמי ניהול קרן השתלמות הם מרכיב קטן מאוד בכל קרן השתלמות וחשוב יותר לבחון את שאר המרכיבים של הקרן: ביצועי הקרן והתשואות שהיא משיגה ללקוחת שלה, ההלוואות שאפשר לקחת ממנה וכדומה. קרן השתלמות היא מכשיר מעולה גם להטבות מס ואפשר בעזרת חיסכון והשקעה בקרן השתלמות להעביר כספים שהרווחתם במסגרת עבודתכם כשכירים או עצמאים אל הקרן שתשקיע את הכסף באפיקי השקעה רווחיים יותר מאשר אלו שתקבלו בהפקדה בבנק למשל.

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תולכו ללמוד ולהבין מה זו קרן השתלמות, מה ההבדל בין קופת גמל להשקעה לבין קרן השתלמות ומי הן החברות הטובות ביותר בתחום החיסכון והשקעה בקופות הגמל השונות, קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה.

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: כל המידע הרלוונטי עבור ביטוחים מכל סוג, ביטוחי חיים ובריאות, ביטוח רכב, ביטוח ורכב ועוד! גלשו בפורטל ומצאו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור כל פוליסות הביטוח הקיימות ועבור כל ההשקעות והחסכונות הקיימים במשק במגוון אפיקי השקעה לציבור הרחב, שכירים או עצמאים! על ידי הפרשה חודשית לקרן השתלמות אפשר ליצור עוגן כלכלי יציב במהלך השנים ולחסוך כסף לגיל פרישה.

בנוסף כפי שציינו קודם, ניתן לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות בתנאי הלוואה טובים בהרבה מאלה שתקבלו בבנקים ובהלוואות מחברות האשראי וכדומה. מדוע? מכיוון שהלוואה על חשבון קרן השתלמות או קרן פנסיה היא הלוואה בטוחה יותר עבור הגוף המלווה ולמעשה אתם מלווים כסף מעצמכם…

כך שקיים כבר ההון העצמי ממנו ניתן יהיה להחזיר את ההלוואה על ידי פריסת תשלומים גדולה ותוכלו אפילו להרוויח כסף מכך וליהנות מריבית שלילית כי למעשה אתם הם אלה שמלווים את הכסף לגופים הללו!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כל המידע במקום אחד!

חיסכון והשקעה בעתיד שלנו הם דברים חשובים עבור כל אחד ואחת. כיום יש מגוון אפשרויות חיסכון והשקעה לכל שכיר ועצמאי ואפשרות לעבור בין חברות ומסלולים בקלות.

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לקבל תמונה מלאה של כל החברות המובילות בענף הביטוחים והקרנות ולמצוא בעזרת הפורטל את כל המידע שחשוב לדעת על ביטוח מכל סוג, חיסכון והשקעה בכל קרן קיימת החל מקרן פנסיה חובה לעצמאים ועד קופת גמל לגמלאים וכל שאר תוכניות החיסכון דרך קופות החולים, חברות הביטוח, חברות ההשקעה והחיסכון ועוד.

למה כדאי לחסוך לגיל פרישה או לכל מטרה אחרת

תמיד לימדו אתנו שכדאי לנו לחסוך החל מגיל צעיר. אך האם זה באמת נכון? בואו נעמוד על ההבדלים בין עצמאי לשכיר למשל.

בכל מקום עבודה המעסיק מחויב בהפרשת כספים לקרן פנסיה עבור העובד שלו. בנוסף שכירים רבים נהנים במקום העבודה שלהם מהפרשות נוספות, חלקן עצמיות, לקרנות השתלמות, ביטוח מנהלים וקופות גמל להשקעה. עצמאי אינו מחויב בכל אלה למעט בהפרשה לפנסיה שהחלה עבור עצמאים רק בשנת 2017. עד אז עצמאי יכול היה למעשה להימנע מכל חיסכון.

האם זה כדאי? העצמאי יכול היה להשתמש בכל הכסף שהרוויח במסגרת העסק או העבודה שלו כעצמאי ולמעט תשלומי מס הכנסה וביטוח לאומי, כל הכסף עמד לרשותו. אפשר לומר שהנטו של עצמאי גדול יותר מזה של השכיר. אך כאשר שכיר ועצמאי יגיעו לגיל הפרישה, לשכיר תהיה קצבה חודשית מובטחת בזכות אותן הפרשות חודשית שהעביר אל קרנות החיסכון שלו במהלך כל אותן שנים ואילו לעצמאי לא תהיה קצב כזאת.

חשוב להבין שגם עצמאי יכול, במידה והוא מעוניין, לפתוח קרן השתלמות היום! לכן בין אם אתם שכירים או עצמאים, ייעוץ פיננסי ויצירת תוכניות חיסכון והשקעה אפשריים וחשובים גם עבור עצמאי ולמעשה בעיקר עבור עצמאי מכיוון שהוא יכול ליהנות גם מהטבות מס עבור השקעות אלה!

הטבות מס, אפשרות להלוואה על חשבון הקרן ועוד – איך לחסוך ולהשקיע בחוכמה

פתיחת קרן השתלמות, קופת גמל או ביטוח מנהלים הן אפשרויות מצוינות עבור כל שכיר ועצמאי לא רק מבחינת חיסכון והשקעה עם תשואה על הכסף אלא גם בשל הטבות המס שהן מקנות על משיכה והפקדה. כל מכשיר פיננסי מעניק הטבות מס שונות אך העיקרון המנחה את התוכניות הללו בגדול הוא לתת תמריצים לאזרחים עבור הפרשת כספים לחיסכון והשקעה.

כיום הריבית על הכסף נמוכה מאוד ולכן הכסף בבנק נשחק אם הוא סתם יושב בעובר ושב. הפקדה בקרנות ותוכניות חיסכון והשקעה מאפשרת לכסף שלכם לעבוד בשבילכם וגם אם אתם משלמים דמי ניהול, דרך קרנות ההשתלמות וקופות הגמל להשקעה תוכלו להגיע לתשואה גבוהה הרבה יותר מזו שתקבלו אם הכסף שלכם פשוט יישב בנק וישחק עם השנים!

קרן השתלמות – לא למורים בלבד!

בעבר קרן השתלמות הייתה קרן חיסכון השמורה לעובדי הוראה ועובדי מדינה בלבד. קרן השתלמות היא קרן לטווח קצר של 6 שנים. לאחר שש שנים ניתן לפדות את הכסף לכל מטרה ואם המטרה היא באמת השתלמות או לימודים אז אפשר להוציא את כסף גם לאחר 3 שנים בלבד!

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו מידע שימושי כיצד לפדות את כספי קרן ההשתלמות לפני מועד ההוצאה החוקי גם ללא תשלום מס על פדייה מוקדמת בשל הטבות הקורונה וסיבות אחרות, המאפשרות לכם לקחת את הכסף מהקרן לפני הזמן ולהשתמש בו לכל מטרה דחופה שיש לכם.

השקעה בקרן השתלמות היא השקעה לכל דבר ולכן נקבע טווח 6 השנים בהן אי אפשר להוציא את הכסף הקיים בקרן לפני כן. יחד עם זאת יחסית לקרן הפנסיה בה לא ניתן למשוך את הכסף אלא רק בגיל 60 זהו מסלול גמיש יותר.

חשוב לדעת: משיכה מוקדמת של כספים מקרן פנסיה או קרן השתלמות תחייב אתכם במס של עד 35% על כל הסכום! מדובר באחוז רב היכול להגיע לעשרות אלפי שקלים ולכן לא כדאי לכם למשוך כסף לפני הזמן מקרן הפנסיה וקרן ההשתלמות אלא אם כן אתם צריכים את הכסף למטרה דחופה כמו ניתוח וכדומה. עוד חשוב לדעת, שגם אם בכל זאת משכתם את הכסף לפני הזמן ושילמתם עליו מס בשיעור רב, ניתן לקבל החזר מס בהמשך עבור כך עד 6 שנים אחורה רטרואקטיבית !

אין ספק שלכל אזרח, בין אם עצמאי או שכיר, כדאי להפריש כספים לקרן חיסכון והשקעה זאת או אחרת. כספים אלה יצברו תשואה במהלך השנים ויהיו שם לרשותכם בעת צרה או בהגיעכם לגיל הפרישה לאחר היציאה ממעגל העבודה, וישמשו אתכם למחייה בביטחון גם לאחר הפרישה מהעבודה לפנסיה.

מיצאו את כל המידע המקיף ביותר על כך ועל מגוון תחומים נוספים כמו ביטוח חיים ועוד רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל! האתר המקיף ביותר ברשת להשוואת מחירים של כל חברות הביטוח וקרנות ההשקעות המובילות בישראל.

היכנסו ללמוד, לבדוק, להשוות ולמצוא את ההצעות המשתלמות ביותר עבור קרנות ההשתלמות שלכם, קרנות הפנסיה וקופות הגמל, ביטחי הרכב, ביטוח הבריאות וביטוח החיים.

מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר בכל עניין נשמח לענות, להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

 

 

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!