דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

החברה למימוש קרקעות - חוות דעת של לקוח שרכש

(קרדיט: החברה למימוש קרקעות)
(קרדיט: החברה למימוש קרקעות)

הקדמה קצרה: החברה למימוש קרקעות פועלת כבר למעלה משני עשורים בייזום, שיווק וקידום פרוייקטי נדל"ן, כאשר תחום ההתמחות העיקרי של החברה הוא ברכישת קרקעות המצויות בתהליכי הפשרה ושינוי ייעוד לבנייה רוויה.

בשנים האחרונות החברה הכניסה לסל מוצריה הפיננסיים גם את מוצר "עירוב השימושים" – הרעיון: רוכשים נכס ומקבלים עוד מספר נכסים חדשים, זאת כתוצאה מהעצמת זכויות שמתרחשת בפרויקט.

עם נבחרת מנצחת של אנשי מקצוע מומחים בתחומי הנדל"ן, לרבות: אנליסטים, עורכי דין ושמאים, החברה מציעה את מעטפת השירותים האיכותית הדרושה לביצוע עסקת נדל"ן חכמה, ומושכלת.

לחברה רקורד מוכח של עשרות פרויקטים מוצלחים והמלצות רבות מלקוחות מרוצים.

מעוניינים בחוות דעת על החברה למימוש קרקעות? בשורות הבאות, נביא בפניכם ראיון עם לקוח שבחר להשקיע בפרויקטים של החברה.

חוות דעת על החברה למימון קרקעות: ראיון עם לקוח ותיק.

  • שאלה: ראשית, איך בחרת באיזה פרויקט להשקיע?
    תשובתו של נחשון, לקוח הבית: "כדי לבצע את ההחלטה באיזה פרויקט הכי כדאי להשקיע, נעזרתי בשירותי החברה למימוש קרקעות. ביחד, בחנו את כלל מרכיבי ההשקעה ואת כל הנתונים באמצעותם ניתן היה להעריך את הצפי להשבחה ואת עליית הערך של הנכס לאורך זמן. כך למשל, הסתכלנו על מיקום הנכס, הקרבה למרכזי תחבורה ותעסוקה, הסיכוי להגדלת אחוזי הבנייה, הסיכוי לבנייה בעירוב שימושים, וכמובן גם את המחיר המוצע על הנכס ביחס למחיר השוק. לאחר כל הבדיקות והבירורים הללו, הגענו למסקנה שכל הנתונים עונים על הדרישות, וכי מדובר בעסקה עם פוטנציאל גבוה לתשואות ורווחים. לכן, החלטתי ללכת קדימה ולהמשיך הלאה עם התהליך."
  • עד כמה הייתה שקיפות לגבי תנאי העסקה והצפי העתידי ומה קרה בפועל?
    "לשמחתי, הייתה שקיפות מלאה לגבי תנאי העסקה והצפי העתידי. עד היום ולאורך כל היסטוריית השקעותיי עם החברה למימוש קרקעות, מצאתי כי טיב הנכסים ומצבם התכנוני תאמו אחד לאחד למתואר בהצעת ההשקעה. גם סיכויי ההשבחה  תוארו באופן ריאלי אשר היה קרוב למה שהתבצע בפועל. ברור שעם תחזית עתידית לא ניתן תמיד לדייק ב -100%, אבל מה שקרה בפועל לא היה רחוק מהצפי המשוער. בעיני, זוהי עדות נוספת להתנהלות המקצועית והעניינית של החברה למימוש קרקעות."
  • כמה עסקאות עשית עד היום עם החברה למימוש קרקעות?
    "עד היום ביצעתי לא פחות מ-16 עסקאות רכישה באמצעות החברה. אני גאה לומר ששישה מהנכסים כבר נמכרו ברווח יפה שענה על ציפיותיי."
  • מה היה סכום העסקה?
    "סכומי ההשקעה נעו בין פחות מ-100,000 ₪ בעסקאות המוקדמות יותר, שכללו רכישת נכסים במיקומים פחות מרכזיים, ועד לכ-400,000 ₪ בעסקאות מאוחרות יותר שהתמקדו בנכסים באזורי ביקוש מרכזיים יותר. עם הזמן ובין השקעה להשקעה, החברה למימוש קרקעות סייעה לי להבין כיצד למקסם את הרווחים מבלי להגדיל משמעותית את רמת הסיכון."
  • מה היה גובה התשואה בפועל?
    "התשואות מהמכירה היו מעבר לכל מה שיכלתי לדמיין ונעו בין 15-25% לשנה. מדובר בתשואה גבוהה מאוד, מספרים אסטרונומיים של ממש, בייחוד ביחס לרמת הסיכון הנמוכה בהשקעה בנדל"ן מסוג זה."
  • שאלה: מהם שלבי תהליך ההשקעה עם החברה?
    תשובת הלקוח: "החברה למימוש קרקעות פועלת לפי שיטת שלושת השלבים."

הרחבה על השיטה:

השלב הראשון הוא בעצם איתור הקרקע המיועדת להשקעה. בשלב הזה, החברה למימוש קרקעות מסייעת לאתר ולזהות את הקרקע המועדפת להשקעה, תוך הקפדה על העיקרון המנחה של השקעה בסיכון מופחת. על מנת למזער את הסיכון.

השלב השני כולל את התאמת הקרקע המדוברת ללקוח. בחינת ההתאמה של ההשקעה נעשית בהתאם לצרכים, להעדפות ולמגבלות הספציפיים שהלקוח משרטט בשיחותיו עם אנשי החברה. המטרה היא כאמור לא לבצע השקעה שמהווה הימור בסיכון גבוה, אלא להפך – למצוא קרקע שבסיכוי גבוה תהיה סחירה ומניבה עם צפי לתשואות שנתיות גבוהות, או לחילופין תכלול צפי למימוש בדמות בנייה דירה וקבלת זכויות על נכסים שייבנו על הקרקע.

השלב השלישי הוא למעשה תהליך מתמשך של ליווי מקצועי לאורך כל שלבי העסקה. החברה למימוש קרקעות מלווה את הלקוח לאורך שלבי ההשקעה ומספקת מענה מקיף בשלל ההיבטים המקצועיים הקשורים להשקעה, לרבות בכל מה שקשור לסוגיות משפטיות ופיננסיות.

הערת הלקוח: "לשמחתי, נוכחתי לגלות שגם לאחר שהשלמנו את עסקת הרכישה, המשכתי לקבל סיוע וייעוץ חיוני. ראיתי שיש מי ששומר על האינטרסים שלי לכל אורך הדרך.

החברה למימוש קרקעות עזרה לי למצוא נכס איכותי במחיר משתלם. אנשי החברה עשו מאמצים כבירים כדי ממש "לתפור" עבורי עסקה שתתאים לצרכיי כמו כפפה ליד."

חוות דעת על החברה למימוש קרקעות – האם אתה מרוצה מההשקעה?

"אני יכול ללא היסוס ובלב שלם לומר שאני מרוצה מההשקעה בנכסי קרקע להפשרה בשלבי תכנון מוקדמים באמצעות החברה למימוש קרקעות. הנכסים איכותיים, ההתנהלות שקופה והוגנת לכל אורך הדרך, רמת השירות גבוהה מאד עם זמינות לכל שאלה ובעיה בזמן אמת, וטיפול כוללני משלב הרכישה ועד למכירה. והכל במינימום דאגות, טרחה וכאבי ראש מיותרים. אני חושב שעבור כל משקיע שמחפש עסקאות מניבות, כדאי שלפחות חלק מסוים מתיק ההשקעות שלו יכלול השקעה בנכסים להפשרה באמצעות החברה למימוש קרקעות."

האם תמליץ לחבריך על החברה למימוש קרקעות?

"בהחלט! בכנות גדולה ועם יד על הלב, הייתי ממליץ לכל אחד לרכוש נכס דרך החברה למימוש קרקעות. החברה היוותה לי כבית חם, וכלקוח הרגשתי שיש מי שדואג לי וחושב עליי לכל אורך התהליך. כמו שציינתי, אני עובד עם החברה כבר שנים רבות ובעברי מספר דו-ספרתי של פרויקטים בהם אני מעורב, ולא מעט מהם כבר זכו להצלחה. שיטת ההשקעה של החברה ענתה על כל הציפיות, וכמו שאמרתי מקודם, אני שמח על ההחלטה להיעזר בשרותי החברה."

למידע נוסף ניתן לבקר באתר החברה: https://hlk.co.il

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!