דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

השילוב של איזי ואקסטרים יום גיבוש עם איזי ריידר

(קרדיט: יח"צ)
(קרדיט: יח"צ)

השילוב של איזי ואקסטרים: יום גיבוש עם איזי ריידר

ישנם הרבה ימי גיבוש. בסגנונות ובקצבים שונים. אבל אחד מימי הגיבוש המוצלחים ביותר והאידיאליים ביותר הוא זה המבוסס על חווית האיזי ריידר. ואכן, אין זה פלא שהאיזי ריידר, כלי נהיגה אישי וחשמלי, כבש את פסגת חוויות הפנאי. הוא מכיל את השילובים המושלמים שבין ההמולה והרעש של הטרקטורונים, לחוויה האישית השקטה של האופניים. בין האקסטרים והאנדרנלין של הרייזרים ליציבות והבטחון של הג'יפים.

וכשהאיזי ריידר פוגש שטח, למשל כמו המקום האהוב עלינו ביער בין שמן, כל היתרונות שלו, מכל העולמות, עולים וצפים והוא מציע יום גיבוש שהוא החוויה המושלמת, בה כל אחד יכול להתאים לעצמו, בעצמו את ההרפתקה שלו.

חווית איזי ריידר בדרך הסלולה אבל בייחוד בשטח

איזי הוא כאמור רכב חשמלי, הנהוג בידי אדם אחד בלבד. ניתן לרכב עליו בישיבה בנוחות או בעמידה (בדומה לקורקינט) להחלטת הנהג. הוא מתנייע על 4 גלגלים גדולים, המיועדים לשטח ומקנים לו יציבות רבה, כך שהנהיגה מאוד קלה והשליטה עליו כמעט אבסולוטית ואינטואטיבית ובטוחה לחלוטין.

כל אלו, מאפשרים לאיזי ריידר לנוע גם על הכבישים ובמסלולי אספלט. למשל, ברחובות העיר או בשבילים הנגישים בתוך היערות. אבל את המיטב הוא מוציא בשטח המאתגר עם רכיבת אקסטרים. מכיוון שהוא חשמלי, הרכיבה על האיזי ריידר מאוד שקטה וחלקה. יכולת העבירות שלו בשטח ויכולות התמרון גבוהות מאוד וכאמור, הוא מאפשר רכיבה בעמידה או בישיבה, לפי הנוחות האישית.

האיזי ריידר עצמו בטוח ויציב מאוד (עומד בתקנים המחמירים של משרד התחבורה. יש גם הגבלת מהירות). הקושי יכול לנבוע מנהיגה לא זהירה של הנהג. לכן, הכלי מיועד לנהגים בני 16+ (אין צורך ברישיון), שנהיגתם תהיה שקולה יותר ולפני כל יציאה להרפתקאה, עוברים תדריך עם המומחים שלנו (שגם יכולים ללוות אתכם בדרך).

נסיעה באיזי ריידר בשבילי יער בן שמן

אנחנו מציעים את חווית האיזי ריידר בכל רחבי ישראל, בינות הרי ונחלי הגולן והצפון, המרחבים הירוקים של השרון, הבתרונות והמכתשים בדרום, הגבעות הנמוכות והתלים בשפלה ועוד. אולם אחת מן ההמלצות שלנו היא לרכב דווקא ביער בן שמן. יער בן שמן מציע יער עבות וקסום, מלא שבילים ודרכים מעניינות ופינות חמד לרוב ונופים משתנים. הוא מאפשר לשלב גם נסיעה שקטה ורגועה וגם אפשרות לנסיעת אקסטרים מסעירה.

אך היתרון המרכזי שלו הוא שהוא במרכז. יער בן שמן נגיש לכולם באופן כמעט שווה. קל להגיע אליו ובנסיעה קצרה מהכרך הסואן אתה מגיע למקום ירוק מהאגדות. השילוב בין הקרבה והשקט של היער לבין אפשרויות הפנאי והחוויות שהוא מציע, הופכים אותו למבוקש מאוד לכל פעילות מגבשת, דוגמת מפגשים של קבוצות חברים, יום גיבוש לעובדים , מסיבות, ימי הולדת ומפגשים משפחתיים וכל מפגש של כיף.

יום גיבוש מלא חוויות

נהיגה באיזי ריידר יכולה להתבצע בכל מזג אוויר ובכל עונה (יש אפילו שמעדיפים את חווית הבוץ והגשם בנהיגת שטח). היא יכולה להיות שיאו של יום הגיבוש והיא יכולה להיות רק חלק ממכלול חוויות שיזניקו קדימה כל יום גיבוש ביער בן שמן. קודם כל יש את האטרקציות של הטבע: נוף מיוחד, שבילים קסומים, פינות חמד פריחה משגעת והמון שקט ושלווה.

ויש גם את האטרקציות המסעירות והמיוחדות שלנו: כלים ממונעים גדולים וקטנים, רכיבת אופניים מלאת אדרנלין, טיפוס חבלים בין העצים, חדרי בריחה, סדנאות יצריה וימי בישול בשטח, משחקי ניווט, פעילות ODT, קרבות פיינטבול ולייזר טאג ועוד ועוד.

ולרגע לא שכחנו את הצד הקולינרי. פודטראקים מגניבים וממתחמי אירוח מעוצבים ופנקים, שיציעו לכם, בתחילת המסלולים ובסופם, מקום להתרווח, לחגוג, לטעום וללגום, להתרענן ולצרוך עוד רגע של כיף שתנצרו, לפני החזרה לשגרת היום.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!