דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי ט' באייר תשפ"ד 17.05.24
28.5°תל אביב
  • 28.7°ירושלים
  • 28.5°תל אביב
  • 24.1°חיפה
  • 27.5°אשדוד
  • 33.2°באר שבע
  • 36.0°אילת
  • 33.4°טבריה
  • 26.1°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

כמה עולה דשא סינטטי?

(קרדיט: שירת העשבים)
(קרדיט: שירת העשבים)

דשא סינטטי הוא דשא שיש לו לא מעט יתרונות. מדובר על דשא שיכול להעניק לגינה שלכם מראה מדהים וטבעי, מרקם רך ונעים וכל זה מבלי שתדרשו להשקיע יותר מדי בתחזוקה שלו. מדובר על פתרון שלא מעט אנשים מעוניינים לבחור בו כיום עבור הגינה שלהם ואחד הדברים הראשונים שהם תוהים לגביו עוד לפני שהם מתחילים לחפש את הדשא המבוקש להם הוא: מה לגבי דשא סינטטי מחיר? השאלה המדוברת נשאלת בכדי לוודא שהם יכולים לעמוד במחיר וכי הוא שווה את המוצר. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על מחיר דשא סינטטי וזאת בכדי שתהיה לכם אפשרות לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

כמה יעלה לכם דשא סינטטי?

דשא סינטטי הוא תענוג של ממש לכל גינה. יש לו מגוון יתרונות שונים, אך אתם בטח שואלים את עצמכם כמה התענוג הזה יעלה לכם. ובכן, חשוב שתדעו כי המחיר של דשא סינטטי כולל ההתקנה שלו ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: סוג הדשא שתבחרו, היקף העבודה, כמות החומרים שתדרשו להשקיע בפרויקט ועוד. הנה כמה פרמטרים שישפיעו על המחיר וחשוב להכיר אותם:

על איזה משטח מותקן הדשא

הפרמטר הראשון הוא על איזה משטח מותקן הדשא, כאשר המחיר יקבע בהתאם למורכבות העבודה הנדרשת לצורך הכנת התשתית ויישור השטח עבור הדשא. שלבי הכנת התשתית יכללו ביצוע כמה פעולות חשובות ועל כן, סוג השטח שעליו יותקן הדשא יקבע את מורכבות העבודה ובהתאם לכך ישפיע על המחיר.

המתקין

חשוב שתדעו כי לבחירת המתקין של הדשא המדובר יש השפעה על המחיר הסופי שכן, ככל שבוחרים במתקין מנוסה יותר, ייתכן כי העלות תהיה גבוהה יותר. יחד עם זאת, בהחלט לא כדאי להתפשר על מתקין פחות מקצועי רק בשל מחיר שכן, המראה של הדשא שלכם והעמידות שלו, יראו בהתאם.

גודל השטח

כמובן שפרמטר אשר ישפיע בצורה ישירה על המחיר הוא הגודל של השטח. הדשא הסינטטי צריך להיפרש על השטח כולו בצורה הטובה ביותר ולכן, ככל שמדובר על שטח גדול יותר, כך יידרש יותר דשא סינטטי ובהתאם לכך, העלות תהיה גבוהה יותר.

סוג הדשא

עוד פרמטר שמשפיע על המחיר הוא סוג הדשא. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של דשא סינטטי, כאשר העלות תשתנה בהתאם לאיכות הדשא וסוגו. גם סוג התוחמים שבאמצעותם מתקינים את הדשא, ישפיע על העלות הסופית. בין התוחמים שניתן למצוא כיום הם: אדני רכבת, תוחם אמריקאי, תוחם אבן ועוד. חשוב לבחור בדשא סינטטי איכותי ובתוחם שתואם לדשא ולשטח.

אם אתם מחפשים חברה אמינה ומקצועית הן עבור רכישת דשא סינטטי איכותי והן עבור התקנתו בצורה המקצועית ביותר ובמחירים נוחים ומשתלמים, כדאי שתבחרו דשא סינטטי שירת העשבים , שידוע כטוב ביותר, בכל קנה מידה אפשרי.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!