דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ו' באייר תשפ"ד 14.05.24
23.8°תל אביב
  • 20.5°ירושלים
  • 23.8°תל אביב
  • 22.3°חיפה
  • 24.9°אשדוד
  • 25.4°באר שבע
  • 30.4°אילת
  • 27.5°טבריה
  • 20.1°צפת
  • 25.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

מדוע חשוב להשקיע בחינוך בתוך הקהילה?

(קרדיט: FREEPIK)
(קרדיט: FREEPIK)

לאחרונה יוצא לנו לשמוע על המצב של מערכת החינוך בישראל כולה. השקעה בחינוך בתוך הקהילה זאת הדרך הנכונה לנפץ את תקרת הזכוכית בחיינו. ישנם כאלה שלא מבינים לעומק עד כמה חשוב להשקיע בחינוך בקהילה עצמה. ההשקעה בחינוך בתוך הקהילה יכולים לספק תמורה גבוהה ממה שנדמה לכם. אפילו מי שמבין עד כמה החינוך קריטי וחיוני, לא מצליח לדמיין עד כמה התמורה אפקטיבית. אחרי שתכירו את הסיבות להשקיע בחינוך בתוך הקהילה לא יהיה לכם ספק כי מוטב לעשות זאת. אם עדיין לא יצא לכם להשקיע בחינוך בעיר מגוריכם, זוהי בהחלט הזמן לבצע את זה. אף פעם לא מאוחר מדי להשקיע בחינוך, אפילו אם עד כה לא עשיתם זאת.

חינוך איכותי לקהילה איכותית

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי חינוך איכותי מצמיח קהילה איכותית. הילדים הקטנים היום הם אלה שאמורים להניע את המדינה שלנו בעתיד. ברגע שהחינוך בתוך הקהילה יהיה איכותי התמורה תהיה מעל ומעבר למצופה מבחינתכם. תמצאו את עצמכם במצב בו אתם מרוויחים חינוך איכותי שיצמיח אנשים איכותיים. אם החינוך לא יהיה איכותי מיותר לציין כי הקהילה תהיה הרבה פחות איכותית מרצונכם. חינוך איכותי לקהילה איכותית הוא הבסיס להצלחה עתידית.

לימוד מעבר לדברים הבסיסיים

בבית הספר לרוב מלמדים את הדברים הבסיסיים, אלה שמלמדים במקומות רבים. השקעה בחינוך בתוך הקהילה תגרום לכך שהלמידה תהיה מעבר לדברים הבסיסיים. לא רק מה שחובה ללמד בתוך בית הספר, אלא גם דברים נוספים שאולי לא חשבתם עליהם. בית הספר הוא המקום בו הילדים אמורים להשיג את הידע שבו הם ישתמשו בעתיד. אין ספק כי יחד עם השקעה בחינוך תוכלו להוביל את הילדים למצב בו הם לומדים דברים שלא דמיינתם.

הגדילו את הרצון לגור בקהילה

קהילה איכותית היא כוח חסר תקדים, כזה שקשה מאוד להסביר אותו במילים. הקהילה האיכותית תגרום לאנשים אחרים לרצות לגור באותו אזור ולהנות ממה שיש לו להציע. לתת לקהילה באמצעות חינוך זוהי לא רק סיסמה, מדובר על מציאות בת קיימא. הרי אם החינוך בקהילה יהיה ידוע כחינוך איכותי המון אנשים ירצו להתגורר בה. מקהילה קטנה תוכלו למצוא את עצמכם מצמיחים קהילה גדולה במיוחד.

החינוך יחזיר לקהילה בתמורה

אומנם הקהילה צריכה להשקיע בחינוך המון כדי שהוא יגיע למקום בו אתם רוצים שהוא יהיה. אך בתמורה החינוך בעתיד הקרוב או הרחוק אמור להחזיר לקהילה בדיוק באותו המטבע. מדובר על צעד קטן מבחינתכם, אך בראייה לטווח הרחוק הוא משמעותי. הקהילה תהפוך להיות חזקה ויציבה, כזו שאי אפשר לערער אותה או להטיל לגביה דופי. קהילה איתנה היא קהילה שתצליח לשרוד המון משברים שעשויים לצוץ במעלה הדרך. קהילה עם חינוך רעוע תהיה כזו גם כאשר תתמודדו עם משברים וכל מיני אתגרים.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!