דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת כ"ו בניסן תשפ"ד 04.05.24
20.2°תל אביב
  • 15.3°ירושלים
  • 20.2°תל אביב
  • 18.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 20.3°באר שבע
  • 29.3°אילת
  • 21.9°טבריה
  • 15.0°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

מדריכים לרכישת מצבר לרכב לקראת קיץ 2024

(קרדיט: pexels)
(קרדיט: pexels)

כל אדם יודע כי המצבר שברכב שלו הוא בעל תפקיד חשוב ביותר. הוא זה שאחראי על הנעת הרכב וכן על הפעלת כלל המערכות החשמליות ברכב. בין אם מדובר על הפעלת האורות ברכב, הפעלת המזגן, הפעלת החלונות החשמליים ועוד. אפשר לומר כי כאשר המצבר מתקלקל או דורש החלפה, לא תהיה אפשרות להשתמש ברכב שכן, מעבר לעובדה שהמערכות החשמליות שברכב לא יפעלו, לא תהיה אפשרות להניע את הרכב. אם אתם צריכים להחליף מצבר ברכב שלכם, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה.

כיצד תבחרו מצבר בצורה הטובה ביותר?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד בוחרים מצבר בשנת 2024 בצורה הטובה ביותר, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לבחור אותו בצורה נכונה:

קודם כל, חשוב מאוד להבין כי המלצות מלקוחות הן לא דבר שכדאי להתפשר עליו בתהליך רכישת מצבר. לקוח אשר קנה מצבר כזה או אחר ויכול להעיד שמדובר על מצבר איכותי שמשמש אותו היטב, למעשה מעניק לכם אינדיקציה לגבי מצברים שכדאי לכם לרכוש ומנגד, מצברים שפחות מומלץ שתרכשו.

מידות מצבר

קודם כל, יש לבחור במצבר שמתאים לרכב שלכם מבחינת המידות שלו. לכל מצבר יש אורך, גובה ורוחב שונים ולכן, כדאי שתבדקו בספר היצרן של הרכב שלכם או תתייעצו עם אנשי מקצוע לגבי המידות הנכונות של מצבר לסוג הרכב שלכם. מצבר לא מתאים לרכב מבחינת מידות שלו.

הספק ומותג

עוד שני דברים שכדאי מאוד שתבדקו לפני שאתם בוחרים במצבר הוא: מהו ההספק שלו? לסוגי רכבים שונים מתאימים מצברים בעלי הספק שונה. אין ספק כי יש הבדל בין הספק מצבר שמתאים לרכב פרטי לבין הספק מצבר שמתאים לרכב גדול יותר. לכן, כדאי לבדוק מהו ההספק של המצבר אשר אתם צריכים לרכב שלכם ובהתאם לכך, תוכלו לבחור את המצבר המדויק לכם. חשוב שתזכרו שאם תתאימו מצבר עם הספק לא רלוונטי לרכב שלכם, הוא עלול לגרום נזק לרכב.

עוד דבר חשוב הוא כמובן המותג. כיום ניתן למצוא מצברים של מותגים שונים ולכן, כדאי לברר איזה מותגים ידועים כמובילים ומומלצים בעולם המצברים. ידוע כי המצברים של שנפ ושל VARTA הם איכותיים, מותאמים לתנאי האקלים בארץ ומחזיקים מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב. כדאי להשקיע במצבר של מותג מוכר על מנת שהוא ישמש אתכם לאורך זמן ובצורה תקינה.

אחראיות

עוד נקודה שכדאי להתייחס אליה ברכישת מצבר היא: האם היצרנית של המצבר מציעה אחראיות על המצבר. אחראיות היא דבר חשוב. אתם קונים מצבר ואתם רוצים להבטיח שהוא יחזיק מעמד ברכב שלכם לאורך זמן וכן שהוא יבצע את תפקידו בצורה טובה. בכדי לחסוך לכם עוגמת נפש על מצבר שמתקלקל תוך פרק זמן קצר וכל שנותר זה להחליף אותו בחדש, כדאי פשוט מראש לוודא שלמצבר יש אחראיות לפרק זמן כלשהו, כך שאם תהיה בעיה או תקלה במצבר, תהיה לכם כתובת לפנות אליה.

מהו תאריך הייצור של המצבר?

בכדי להבין האם אתם קונים מצבר חדש, אתם צריכים לבדוק את תאריך הייצור שמוטבע עליו. לא כדרי לקנות מצבר שתאריך הייצור שלו רחוק מדי שכן, יתכן מאוד שמדובר על מצבר שחוק ולא מספיק איכותי, שלא יצליח לשמש אתכם לאורך זמן. לכן, לפני שאתם קונים מצבר, עשו בדיקה קלה ופשוטה ובדקו, האם המצבר חדש יחסית.

מחיר

אין ספק שאחד הדברים שלא מעט אנשים שרוצים לקנות מצבר בודקים הוא: כמה הוא יעלה להם. יש כאלה שעושים את כל מה שאפשר כדי לחסוך בקניית המצבר ומחפשים מצבר כמה שיותר זול. כדאי לדעת כי קניית מצבר זול, לא תמיד תהיה דבר נכון ולפעמים היא פשוט לא תשתלם כי המצבר הזה לא יהיה מספיק איכותי ותמצאו את עצמכם נאלצים להחליף אותו בחדש לאחר פרק זמן קצר של שימוש. אז בדיקת מחירי מצברים היא דבר חשוב, אבל המחיר לא יכול לבוא על חשבון ההתאמה של המצבר והאיכות שלו. בדקו אצל חברות מובילות בתחום מכירת מצברים, מהי העלות של מצברים איכותיים והאם מדובר על מחירים הוגנים ומשתלמים ורכשו מהטובים ביותר את המצבר הנכון לכם.

אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר איכותי לרכב שלכם, להזמנת כל סוגי המצברים לרכב בקרו באתר מאור מצברים

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!