דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון י"א באייר תשפ"ד 19.05.24
27.4°תל אביב
  • 24.9°ירושלים
  • 27.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 25.4°אשדוד
  • 25.8°באר שבע
  • 32.6°אילת
  • 25.8°טבריה
  • 22.9°צפת
  • 27.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

קידום אתר (SEO) לעורך דין: 4 טיפים מועילים

(קרדיט: FREEPIK)
(קרדיט: FREEPIK)

כעורך דין שרוצה לצמוח, אתה במקום הנכון. בהנחה שאתה מעדיף שלקוחות חדשים יפנו אליך באופן שוטף, תצטרך אתר בולט בסביבה רוויה. אם תערוך בדיקה קצרה ברשת, תמצא בין רגע בתוצאות החיפוש מגוון רחב של אתרים של עורכי דין. אפילו אם תצמצם את החיפוש לנישה מסוימת כגון עורך דין לדיני משפחה או עו"ד לתעבורה, עדיין תגלה הרבה מאוד אתרים מסוג זה. המסקנה היא, שצריך לגרום לאתר של לבלוט באמצעות שיטה שנקראת קידום אתרים.

ארבעת הטיפים הללו יכולים לעזור לאתר שלך להימצא הרבה יותר גבוה בתוצאות החיפוש של הגולשים שזקוקים לשירות משפטי. מיקום טוב בתוצאות החיפוש, מביא לשיפור בטרפיק (תעבורת גולשים). ואם עושים את התהליך בצורה מצוינת ממש, מגלים שיפור ביחס ההמרה. זאת מפני שתוספת הגולשים שנכנסים לאתר, כוללת הרבה יותר גולשים שמחפשים עורך דין בדיוק בתחום שלך (ולא כאלה שהגיעו לאתר בטעות ועוזבים בתוך כמה רגעים).

1. פרסום מאמרים משפטיים מקצועיים באתר

כעורך דין, אין ספק שאתה מודע לרושם שעליך ליצור בקרב לקוחותיך. עורך דין לרוב ירצה להיראות ייצוגי, אמין, סמכותי. בדיוק את המסר הזה צריך להעביר האתר שלך. אבל אנו לא מדברים רק על מיתוג או עיצוב גרפי. לסמכותיות יש ערך חשוב מבחינת מנועי חיפוש בכלל ומבחינת גוגל בפרט. מומחי קידום אתרים מסבירים כי מאחורי הקלעים, לגוגל ישנו אלגוריתם שהוא סוג של בינה מלאכותית. האלגוריתם הזה נותן עדיפות בדירוג, לאתרים שנחשבים כמועילים, אמינים, בעלי סמכות וידע בתחומם. האלגוריתם יודע להסיק את המסקנה הזאת בדרכים שונות. למשל, על ידי ניתוח זמן השהות של הגולשים באתר.

ההנחה הדי הגיונית היא, שגולש שמגיע לאתר ועוזב בכמה שניות, לא התרשם מהאתר. יתכן שהאתר לא התאים למה שהוא צריך (למשל חיפש עורך דין מסחרי אבל הגיע לאתר של עורך דין בתחום הרשלנות הרפואית). אבל אם זה קורה אצל הרבה מאוד גולשים, זה אומר שרמת התכנים לא טובה או לא מקצועית מספיק. כאשר גולשים פוגשים באתר תכנים ומאמרים מקצועיים ואיכותיים, הם יגלו עניין וייקראו לפחות את חלקם. המשמעות היא זמן שהייה ארוך באתר וקידום האתר בתוצאות החיפוש הפופולריות.

2. קישורים חיצוניים מאתרים פופולריים

לא תמיד אנו מגיעים לאתר אינטרנט כזה או אחר, מהפניה של מנוע חיפוש. לכל אחד מאיתנו קורה שאנו נתקלים בקישור (לינק), ומסיקים כי הקישור הזה מעניין אותנו. כבעל אתר של עורך דין, עליך לעשות כל מה שנחוץ, בכדי שהרבה קישורים מאתרים אחרים יובילו לאתר שלך. יש לכך כמה סיבות. ראשית, כאשר יהיו לך קישורים מאתרים פופולריים, יגיעו אליך גולשים דרך אותם הקישורים. שנית ואפילו חשוב יותר, עליך להכיר את מיץ הקישורים.

המיץ הזה הוא המונח שבו משתמשים בתחום קידום האתרים, כדי לתאר את מדד התועלת שהם מביאים. גוגל סורקת את הקישורים בצורה אלגוריתמית. אתרים שמובילים אליהם קישורים טובים ובכמות ראויה לשמה, זוכים לתוספת דירוג משמעותית. מבחינת SEO, למיץ הקישורים יש המון ויטמינים.

3. זיהוי מילות מפתח רלוונטיות כיום והטמעה היכן שצריך

סביר להניח שכבר יצא לך לשמוע פה ושם על מילות מפתח. זה די ידוע, שמילות מפתח מאוד עוזרות לקידום ברשת. בשלב זה, כדאי לבצע מחקר מילות מפתח. למד להכיר את מילות המפתח הרלוונטיות בתחום העיסוק שלך. אם המשרד שלך מקומי, כדאי לשלב מילות מפתח שמדגישות זאת. לדוגמא, "משרד עו"ד בנהריה" או "עורך דין מסחרי בגוש דן". את מילות המפתח החשובות, יש להטמיע בדפי האתר השונים. כמו כן, אפשר ורצוי לשלב אותם בתיאורי דפים, בכותרות, בתיאורי תמונות.

4. רספוניביות האתר

אחרון חביב, דאג לכך שהאתר יהיה בעל גירסה טובה לא רק למסכים גדולים אלא גם למסכי מובייל קטנים. אתרים כאלה נקראים אתרים רספונסיביים והם זוכים לדירוג הולך וגדל על ידי גוגל. הסיבה לכך היא שאנשים גולשים המון מהסמרטפון, משום שהוא זמין, נוח ותמיד נמצא בקרבת מקום. הרבה אנשים אפילו יעדיפו אותו, על פני שימוש במחשב נייד או נייח. אתר שלא מותאם מובייל, מאבד הרבה גולשים פוטנציאליים והוא מפסיד נקודות של קידום במנועי חיפוש. אתר מוצלח יעזור לך ולמשרד שלך לפרוח.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!