דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
20.4°תל אביב
  • 18.9°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 18.5°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 22.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 20.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
תוכן מקודם

רעיונות למשלוחי מנות לפורים

(קרדיט: מתכונים ב10 דקות)
(קרדיט: מתכונים ב10 דקות)

אז פורים מתקרב וכמו בכל שנה, עולה השאלה, מה נביא הפעם במשלוח המנות לפורים. אם גם אתם שייכים לקבוצה של מי שמחפשים כל הזמן רעיונות יצירתיים, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן עם כמה רעיונות עליהם אולי לא חשבתם כדי שתוכלו להתחיל לפעול. אתם יודעים איך זה בהתחלה. לא פעם קשה לנו למצוא התחלה של רעיון. אבל מהרגע בו יש לנו את זה, אנחנו כבר יכולים לזרום בלי בעיות. אגב, אנחנו כאן כדי להעשיר את הידע גם של מי שלא רוצים להשקיע יותר מדי עבודה ובכל זאת, רוצים להפתיע. אז הישארו איתנו עבור חג שמח, נעים ומתוק במיוחד.

משלוח מנות עם קונספט

הרעיון הראשון שלנו הוא כמובן ליצור משלוח מנות עם קונספט מיוחד. כזה בו כל פריט מתכתב עם פריט אחר באופן מושלם. כאן הכנו רשימה קצרה של כמה רעיונות מהסוג הזה.

משלוח מנות שהוא ערכת קוקטלים:

אתם יכולים לבחור להכין למשל משלוח מנות לקוקטלים. כזה בו אפשר למצוא את כל הכלים הדורשים עבור קוקטלים נפלאים. כזה שיש בו כמובן את כל המצרכים וגם חוברת מתכונים. מיועד בעיקר עבור מי שמחפשים רעיון יצירתי למשלוח מנות למבוגרים. בין היתר, כדאי לברר האם אתם שולחים את המשלוח למי שבאמת ידעו להעריך את הערכה הזו ולא למי ששותים בדרך כלל רק יין.

משלוח מנות עם עציץ וציוד לגינה:

מי לא אוהב לשתול עציצים במרפסת או בגינה? אתם יכולים להביא בערכה מיוחדת קצת אדמה. צמח תבלין ואדנית נחמדה. כמובן, אם אנחנו מחפשים משלוח מנות אשר צריך לעמוד בהגדרה ההלכתית אולי זה לא יהיה הפתרון הטוב מכולם. אבל במבחן היצירתיות, אין ספק כי מדובר על משלוח מנצח ומיוחד.

משלוח מנות עם כמה סוגים של עוגיות:

אז תמיד חושבים כי בשביל להביא משלוח מנות מלא בעוגיות צריך לעבוד מאוד קשה. אבל צר לנו לאכזב אתכם ולהגיד, אם רק תדעו לתכנן את הזמן שלכם נכון, מדובר על משלוח מקסים וקליל. אפילו אם אין לכם הרבה ניסיון במטבח, יש לנו כמה מתכונים פשוטים במיוחד. אגב, אתם תמיד יכולים להכין תבניות מלאות עוגיות מראש ולהשאיר אותן עטופות במקפיא. בבוקר החג הוציאו את התבניות, תנו להן שעה בחוץ ועכשיו, אפיה של עשר דקות ואתם מוכנים. הרי אין כמו לקבל משלוח מנות ביתי, טעים וריחני כמו זה. האמינו לנו.

מתכונים מנצחים לעוגיות טעימות ופשוטות

מתכון לאוזני המן משגעים

אז כמובן אנחנו לא יכולים להתחיל את החג בלי מתכון לעוגיה המפורסמת ביותר. היא כמובן אוזן המן. אז אנחנו יודעים, יש מי שעשו לה יחסי ציבור לא מספיק טובים. אבל אל דאגה, אנחנו פה כדי לעזור בעניין הזה בדיוק. כי אנחנו מאמינים כי דווקא עוגיה טריה, עם בצק פריך היא בדיוק מה שכל אחד צריך.

מצרכים:

3 כוסות קמח לבן. 100 גרם אבקת סוכר. כפית אבקת אפיה. מעט גרידת לימון. שתי כפות חלב. 200 גרם חמאה רכה חתוכה לקוביות. מעט מלח. ביצה ועוד חלמון אחד. שוקולד, פרג או כל מילוי אותו אתם אוהבים.

אופן הכנה:

מערבבים את החומרים היבשים. הקמח, אבקת האפיה, המלח והסוכר. לאחר מכן מוסיפים את החמאה והביצים. בהתחלה הוסיפו כף אחת של חלב ואם הבצק לא מספיק רך, הוסיפו עוד כף. עטפו את הבצק בניילון נצמד והניחו במקרר לחצי שעה כדי לנוח. בנתיים, הכינו את המילוי ולאחר המנוחה, רדדו את הבצק על משטח מקומח. עם כוס או קורצן, צרו עיגולים. בכל אחד במרכז הניחו כף מהמילוי. אז סגרו את הקצוות לצורה של אוזן המן. אתם יכולים בשלב הזה לחמם תנור ל180 מעלות ולאפות בתנור חם את העוגיות לעשר דקות. אתם יכולים כאמור, להניח תבנית במקפיא ולאפות רק בבוקר פורים לכבוד משלוחי המנות.

מתכון לעוגיות שוקלד ציפס

לצד אוזני המן, הוסיפו את העוגיה הפשוטה הזו. כל מה שצריך עכשיו זה קפה קר או חלב והאמינו לי, מי שיקבל את המשלוח יודה לכם עד יומו האחרון.

מצרכים:

ביצה, שליש כוס סוכר. כדאי לשלב סוכר לבן עם סוכר חום דחוס. 50 גרם חמאה בטמפרטורת החדר. רבע כוס שמן. כוס קמח. רבע כפית סודה לשתיה. כפית תמצית וניל. שני שליש כוס שוקולד ציפס.

אופן הכנה:

חממו תנור ל180 מעלות. ערבבו את כל החומרים לתערובת אחידה. פרסו נייר אפיה על תבנית. הניחו את התערובת במקפיא ל15 דקות. כדי שתתייצב. אז, עם כפית, הניחו גושים קטנים מהתערובת במרחק מה אחד מהשני. הכניסו את התבנית ל15 דקות לתנור. אם אתם לא רוצים להקפיא תבנית מוכנה מראש. כאשר העוגיות מזהיבות מלמעלה הן מוכנות. תנו להן להצטנן לחלוטין לפני שאתם מרכיבים מהן משלוחי מנות.

מתכונים נוספים לחג הפורים מחכים לכם באתר של "מתכונים ב-10 דקות"
כולל מתכון מנצח לאוזני המן >

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!