הרשתות החברתיות ובפרט פייסבוק, מהוות כיום פלטפורמה איכותית ויעילה מאוד עבור פרסום ושיווק עסקים. מרבית העסקים מבינים כי קהל היעד שלהם נמצא בפייסבוק ועל כן, הם בוחרים לבצע פרסום בפייסבוק באמצעות דף עסקי פעיל ובאמצעות כל אופציות הפרסום אשר פייסבוק מעמידה לפרסום עסקים. לעיתים ישנם זמני משבר וכל עסק מכיר בכך. בזמני משבר העסק לא פעיל כפי שהוא פעיל בדרך כלל ובהתאם לכך, הרווחים שלו יורדים והוא נפגע מבחינה כלכלית. חשוב שכל עסק יכיר ויבין שגם בזמני משבר ואולי, דווקא בזמני משבר, חשוב שלא לוותר על פרסום בפייסבוק. פרסום יעיל בפייסבוק יכול לסייע לעסק בזמני משבר ולהוביל אותו ליציאה טובה ומהירה יותר מהמשבר.

מדוע לפרסם בפייסבוק?

כאמור, אין ספק שפרסום בפייסבוק מהווה כיום פרסום יעיל ואיכותי מאוד עבור כל עסק. היתרון הבולט של פייסבוק כרוך בכל ש80 אחוזים ממשתמשי האינטרנט משתמשים בפייסבוק. כלומר, קהל היעד של מרבית העסקים מצוי כיום בפייסבוק על בסיס יומי. מלבד זאת, הפרסום בפייסבוק הוא פרסום ממוקד מאוד, ניתן לבצע פילוח מדויק של קהל היעד שלכם לצורך הצגת מודעות בפייסבוק. בנוסף לכך, פרסום בפייסבוק נחשב לפרסום זול באופן יחסי. ניתן לקדם פוסטים בדף עסקי בפייסבוק במחיר נמוך, תמורת תפוצה רחבה מאוד. באמצעות הפייסבוק ניתן לחבר אנשים למותג שלכם ולגרום להם לבחור במותג שלכם על פני אחר, כאשר הם עומדים בפני בחירה של מוצר או שירות כלשהו שגם העסק שלכם מספק. פייסבוק מאפשר לגרום לתנועה איכותית לאתר האינטרנט שלכם באמצעות הקמת מודעה שתפנה בלחיצת כפתור לאתר האינטרנט. ניתן לומר שפייסבוק מציע את כל היתרונות של שיווק ופרסום יעילים לכל עסק באשר הוא.

חשוב לזכור, פייסבוק שונה מאד מגוגל. בתהליך הפרסום בפייסבוק יש אפשרות לסווג אנשים לפי אופי ותחביבים ואילו בגוגל הדבר שונה. פרסום בגוגל מאפשר ניטור מדוייק, הסקת מסקנות ומגוון אפשרויות וטכניקות העוזרות להגביר את היעילות של הפרסום. פרסום בגוגל נחשב לפרסום יעיל מאד אך פייסבוק מצליחה לתת תחרות ולנגוס בחלק לא קטן מ"עוגת" הפרסום של גוגל.

מדוע חשוב לפרסם בפייסבוק גם בזמני במשבר?

כאמור, בזמני משבר, עסקים רבים מפסידים לא מעט. היקף הרווחים יורד והעסק לא פעם איננו יכול להשקיע כפי שהוא משקיע בדרך כלל בשיווק ופרסום. אולם, אין ספק שעל פרסום בפייסבוק בהחלט לא כדאי לוותר גם בזמני משבר. ראשית, גם אם העסק פועל באופן חלקי, במתכונת שונה או לא פועל כלל בזמן משבר כזה או אחר, חשוב מאוד להשאיר את העסק בתודעתם של הלקוחות, להעניק ללקוחות העסק את ההרגשה שהעסק עדיין זמין וכן, לאפשר להם להתוודע לאופן שבו העסק פועל בזמני המשבר. מכיוון שפרסום בפייסבוק מהווה פרסום זול באופן יחסי, לשאר שיטות הפרסום באינטרנט ויחד עם זאת, הוא משמעותי מאוד מבחינת חשיפת העסק לקהל יעד רחב, גדול ומשמעותי, הרי שאין ספק שבהחלט לא כדאי לוותר עליו גם בזמני משבר.

פרסום בפייסבוק הוא פרסום מדויק מאוד והפייסבוק מציג לכל אדם את המודעות המדויקות והרלוונטיות ביותר לצרכיו ועל כן, כל עסק המעוניין לשמור על המוניטין שלו בקרב הלקוחות שלו וכן,  לאפשר ללקוחות שלו לפנות אליו באופן שבו ניתן לפנות בזמן המשבר או לאחר המשבר, חייב לדאוג לפרסום איכותי בפייסבוק גם בזמני משבר.