ניהול קמפיין ממומן בגוגל זו אחת מאפשרויות הפרסום הטובות ביותר שעומדות לרשותכם: עם 3.5 מיליארד חיפושים בגוגל מדי יום, קמפיין ממומן בגוגל זו דרך נהדרת להגדיל את החשיפה לאתר שלכם. ניהול קמפיין ממומן הוא משימה מורכבת וישנם דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים ולא פעם, כדאי אפילו להיעזר במומחים לתחום.

מדוע כדאי לשכור מומחים לקידום?

הקמה וניהול של קמפיין ממומן בגוגל זו משימה שדורשת ניסיון והיכרות עם כל אחד מהשלבים הכרוכים בה כמו למשל הגדרת תקציב, החלטה על מילות וביטויי מפתח, בחירת מיקום תצוגת המודעה, יצירת המודעה עצמה ומעקב אחר הקמפיין כדי לוודא שהוא באמת עובד ומשיג את המטרות שלו.

כדי שהקמפיין יהיה מוצלח, עליכם להגיע להחלטות נכונות בכל רגע נתון. מומחים לפרסום בגוגל יעזרו לכם לבצע החלטות שמבוססות על ניסיון, יחסכו מכם זמן יקר של ניסוי וטעייה ויעזרו לכם לבנות קמפיין מנוהל היטב המתאים לעסק, שמפיק את המירב מהתקציב ומביא תוצאות בפועל.

יצירת הקמפיין

יצירת קמפיין ממומן אורכת כמה וכמה שלבים, ביניהם:

  • בחירת סוג מסע פרסום ושם לקמפיין – מומלץ לבחור שם אשר קשור באופן ישיר למוצר או לשירות שאתם מפרסמים. קבעו האם הקמפיין הוא קמפיין חיפוש על פי מילות מפתח, קמפיין מדיה או קמפיין Gmail.
  • מיקוד גאוגרפי – את המודעה מומלץ למקד לקהל היעד, כאשר תוכלו לפנות לקהל יעד מקומי או בינלאומי כרצונכם. כמו כן, אתם יכולים לבחור לפרסם לקהל יעד נרחב או לצמצם לאנשים שגרים סביב העסק שלכם. כדי לדייק, עליכם לוודא שאתם מכירים את קהל היעד שלכם ויודעים היכן רוב הצרכנים שלכם מתגוררים.
  • הגדרת התקציב היומי שלכם – מעבר להגדרות תקציב כלליות עבור הקמפיין, עליכם להגדיר גם את גודל התקציב היומי שלכם. כאשר אתם פועלים לבד, עדיף להתחיל בקטן ומשם להתקדם לאט לאט. אולם אם אתם נעזרים במומחים לקידום ממומן בגוגל, הם יוכלו להמליץ לכם כיצד לפעול, בהתבסס על היכרותם עם מה שעובד. חשוב שתהיה בקרה על התקציב היומי כדי שלא תהיה חריגה מהתקציב הכללי שהקצתם לנושא.
  • שימוש במילות מפתח – זוהי סוגיה מעט מסובכת, במיוחד עבור חסרי ניסיון בתחום. הנטייה היא להוסיף כמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות לתחום, אך זו לא תמיד תהיה ההחלטה הנכונה ביותר כלכלית. עליכם להילחם בנטייה זו ולהשתמש במילות המפתח המדויקות ביותר.
  • יצירת מודעה – זה החלק הכיפי והיצירתי בכל התהליך, והמטרה היא ליצור מודעה שתמשוך את הצרכנים ותגרום להם להקליק ולהגיע לאתר שלכם. צרו כמה מודעות כדי לראות איזה מסר עובד טוב יותר ובצעו אופטימיזציה לקמפיין בהתאם לתוצאות – כך תשיגו ROI גבוה יותר.
  • מעקב אחר הקמפיין – גם כאשר המודעות עובדות, לא מומלץ לשקוט על השמרים ויש לעקוב אחר הקמפיין, לראות מה עובד ומה לא ולעדכן בהתאם. שלב זה הוא קריטי כי בעזרתו תוכלו להתקרב צעד אחר צעד לתוצאות הטובות ביותר.

ובשורה התחתונה: מומחים לקידום אתרים הם הכתובת כאשר רוצים לבנות קמפיין מוצלח.