דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: רמת השרון הביסה את פ"ת, ועלתה לראשות הטבלה

מצטיינות המחזור השביעי - האחיות דניאל וטל סופר ממכבי כישרונות חדרה שהובילו את הקבוצה לניצחון 1:3 על נתניה | רמת השרון ממשיכה ללא מעצורים, וכבשה את הצמרת על חשבון קרית גת, לה משחק חסר

מחזור 7 ליגת העל לנשים בכדורגל (צילום מסך)
מחזור 7 ליגת העל לנשים בכדורגל (צילום מסך)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

המחזור השביעי בליגת העל לכדורגל נשים מביא איתו מוליכה חדשה – מ.כ. רמת השרון שעולה לראשות הטבלה על חשבונן של קרית-גת שנמצאות עם משחק חסר. רמת השרון ממשיכה את החגיגה הברזילאית עם הצמד ההתקפי המעולה ג'סיקה וסנטוס דה סילבה ומנצחת הפעם את הפועל פ"ת החלשה 0:4 לאחר משחק חד צדדי. מכבי חולון מייצרת את הפתעת העונה כאשר היא גוברת 1:4 על אס"א ת"א הלא יציבה. במשחק מסקרן נוסף מנצחת הפועל רעננה את האקדמיה 1:2. ומכבי כשרונות חדרה שומרת על המקום השלישי עם ניצחון נוסף הפעם על בנות נתניה 1:3.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שביעי (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שביעי (גרפיקה: אידאה)

הפועל פ"ת 0 – מ.כ. רמת השרון 4

הפועל פ"ת שנמצאות במקום האחרון בליגה, סופגת הפסד נוסף. הפעם מרגלי המוליכה החדשה של הליגה שנמצאת בכושר מעולה ומתחברת נהדר מתחילת העונה. רמת השרון עלתה במוטיבציית שיא כדי להבטיח את הניצחון ולעלות למקום הראשון על חשבון מ.ס. קרית גת לה יש משחק חסר. התקפה הפורה של רמת השרון עם סנטוס דה סילבה התחילה בלחץ אדיר מפתיחת המשחק. כבר בדקה ה-4 קפטנית רמת השרון אדווה טוויל מעלה כדור קרן מצויין, הדיפה לא טובה של שוערת פתח תקווה ישר לראש של סנטוס דה סילבה שפתחה את החגיגה עם כדור מדויק לרשת.

בדקה ה-10 זה כבר 2:0, השוערת הניגרית פייבור בעטה כדור שוער רע מאוד לרגליים של סנטוס דה סילבה, שהתקדמה טיפה עם הכדור והבקיעה בקלות את השני במשחק. רמת השרון ממשיכה לשלוט במשחק ולהגיע להזדמנויות מסוכנות, בדקה ה-52 שירלי אוחנה בסיבוב נהדר משחררת כדור עומק מצויין לצד ימין, אומבשי מפ"ת לא מצליחה להרחיק והכדור מגיע לג'סיקה דה סילבה שכובשת מקרוב 3:0. בדקה ה-68 ג'סיקה דה סילבה משחררת בעיטה מחוץ לרחבה שנכנסת לרשת ומסיימת את המשחק עם  4:0 קל וחלק לרמת השרון שעולה למקום הראשון בטבלה באופן זמני.

מכבי חולון 4 – אס"א ת"א 1

התוצאה המפתיעה של המחזור, חולון ממשיכה להראות יכולות התקפיות נהדרות ולעומתה אס"א, שלאחר הניצחון החשוב על חדרה בגביע שוב מפסידה בליגה ונמצאת בסוג של משבר. בדקה ה-38 נוי אמיסילי עושה דאבל פאס נהדר עם אמנזה מארסי שחודרת לרחבה, מקדימה את השוערת ומבקיעה 1:0 לחולון. שתי דקות בלבד עוברות ופריצה נהדרת של אמנזה מארסי ממחצית המגרש שוברת את הגנת אס"א שלא מסתדרת עם המהירות שלה, מארסי מגיע מול השוערת ומעבירה רוחב לאמרצי אוגינמה שמגלגלת בקלות 2:0.

במחצית השניה אס"א ת"א מנסה לחזור למשחק עם לחץ על השער של חולון, גל ברקאי ועדן אביטל מגיעות להזדמנויות שמובזבזות. בדקה ה-82 חולון יוצאת למתפרצת, מסירת עומק מעולה של המחליפה איריס פלאח מוצאת את אמנזה מארסי שבועטת מעל השוערת 3:0 לחולון. בדקה ה-85 מסירה טובה של אושרת עיני מוצאת את דברת בנדל ברחבה שמבקיע את שער הניחומים של אס"א. ובדקה ה-91 אמנזה מארסי שוב נשלחת למתפרצת ומבקיעה את השלישי במשחק בדרך ל-4:1 מדהים לחולון.

מכבי חדרה 3 – בנות נתניה 1

מכבי חדרה הייתה עדיפה במהלך המשחק ועלתה ליתרון ראשון בדקה ה-20. שחקנית הנבחרת לשעבר שלי ישראלי מכשילה במהלך ערבוביה ברחבה את אנונמה גנובבה וטל סופר מתרגמת את הפנדל ל-1:0 קליל.  בדקה ה-46 כדור מגיע לרשאד רניה שבועטת מ-25 מטר כדור מעולה לפינה ומבקיעה את השוויון של נתניה והשער הראשונה של נתניה העונה. בדקה ה-67 טל סופר בבעיטה אדירה מ-40 מטר מבקיעה את השני שלה במשחק ומחזירה את היתרון לחדרה. בדקה ה-90 דניאל סופר מבקיעה מ-25 מטר בעוד בעיטה מצויינת מרחוק וקובעת את תוצאת המשחק.

האקדמיה 1 – הפועל רעננה 2

במשחק שהתנהל תחת גשם ורוח חזקה נפגשו רעננה והאקדמיה למשחק מעניין ופיזי. בדקה ה-50 רעננה עולה ליתרון לאחר מתפרצת של רותם מויאל שבועטת כדור קשה שנעצר ע"י השוערת עמית ביילין, אבל לכדור החוזר מגיעה ראשונה שני ארוך ומבקיעה מקרוב 1:0 לרעננה. בדקה ה-63 שי פרל פורצת קדימה מאגף שמאל, עוברת שחקנית ומכניעה את ביילין פעם שניה במשחק, 2:0 לרעננה. בדקה ה-88 רעות רווחה מעבירה כדור טוב לאליס בלוחין בתוך הרחבה שמצמקת את התוצאה ל-2:1 לרעננה.

מצטיינות המחזור – האחיות דניאל וטל סופר

בשקט בשקט מכבי חדרה ממשיכה להיות במקום השלישי בטבלה. הקבוצה מהשרון משיגות ניצחון חשוב 1:3 על בנות נתניה, שמגיע כמה ימים אחרי הדחה הכואבת לאס"א ת"א בגביע. מי שהובילו את הקבוצה במשחק הן הלב והנשמה של המועדון האחיות דניאל וטל סופר. האבא יוסי סופר היה ממקימי הקבוצה ושתי בנותיו מככבות במועדון ב-8 שנים האחרונות. השבוע הן כבשו את כל שלושת השערים לזכות חדרה והבקיעו שני שערים מדהימים בבעיטות מדויקות מרחוק. האחיות סופר ממשיכות להוביל ולקחת פיקוד על חדרה במיוחד בצד המנטלי שהקבוצה הייתה כל כך צריכה כדי לחזור למסלול הניצחונות ולא להילחץ מהאנרגיות של נתניה שהגיעו עם שער השוויון.

ליגת הנשים – המחזור השביעי

והפעם בליגת הנשים: דו-קרב משפחתי בין האחיות סופר!!לשער של טל ❤לשער של דניאל ????למגזין המלא של המחזור השביעי —>https://tinyurl.com/ya35ga9z

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Monday, December 25, 2017

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!