דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
21.4°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 21.4°תל אביב
  • 24.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 25.0°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.1°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / ליגת העל נשים: חדרה מנצחת 0:3 את האקדמיה ומתבססת במקום השלישי

סיכום המחזור העשירי - הסיבוב השני של ליגת העל סיפק משחק עונה ומוליכה חדשה - מ.כ. רמת השרון | הפועל פ"ת הפתיעה וסיימה בתיקו 2:2 עם מכבי חולון | הפועל רעננה הביסה 0:7 את בנות נתניה | מצטיינת המחזור - חנית שוורץ שוערת רמת השרון

קרית גת נגד רמת השרון (צילום: יאיר צוקר)
קרית גת נגד רמת השרון (צילום: יאיר צוקר)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במחזור הראשון בסיבוב השני בליגת העל קבלנו את משחק העונה בין שתי הקבוצות הטובות בליגה, בסופו עלתה מ.כ. רמת השרון למקום הראשון עם ניצחון חוץ נהדר על האלופה מ.ס. קרית גת 2:1 בעזרת מצטיינת המחזור חנית שוורץ שעצרה שני פנדלים קריטיים לזכות רמת השרון. מכבי כישרונות חדרה מראה שצריך גם לספור אותה במירוץ לאליפות העונה, כאשר היא מנצחת 0:3 את האקדמיה ומצמצמת את הפער מקרית גת לשני נקודות בלבד. הפועל פ"ת מפתיעה את מכבי חולון בתיקו 2:2 ומשיגה נקודות חשובות במאבקי התחתית. הפועל רעננה מביסה 0:7 את בנות נתניה שנראות רע מאוד מתחילת העונה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור עשירי (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור עשירי (גרפיקה: אידאה)

האקדמיה 0 – מכבי כישרונות חדרה 3

למרות שקבוצת האקדמיה פתחה טוב יותר את המשחק, ההגנה החזקה והפיזית של חדרה מנעה מהן להגיע למצבי הבקעה ממשיים. היתרון היחסי של האקדמיה בוטל עם השער הראשון של חדרה שיוצאת למתפרצת בסופה דניאל סופר מגביהה מ-35 מטר כדור מעל שוערת האקדמיה שהייתה מרוחקת משערה וקובעת בדקה ה 22 1:0 בניגוד למגמת המשחק.

המחצית השנייה נפתחה שוב ביתרון במרכז המגרש לקבוצת האקדמיה שמגיעה לשתי הזדמנויות טובות מול השער של חדרה. בדקה ה-49 שירה אליניב פורצת לרחבה עם ריצה של 25 מטר, עוברת שחקנית ההגנה ונעצרת בגלישה נהדרת של שוערת חדרה שהודפת את הכדור לקרן, כדור הקרן של האקדמיה מוגבה לרחבה ונגיחה טובה של אליס בלוחין חומקת ליד הקורה. שוב מתפרצת קטלנית של חדרה, שחקנית האקדמיה מגיעה לכדור אך מרחיקה אותו לא טוב לעבר גנובבה אנונמה שבועטת בקלות את השני לזכות חדרה בדקה ה-54. מזה כבר האקדמיה לא תוכל להתאושש, כאשר חנין נאסר מבקיעה את השלישי לזכות חדרה בדקה ה-62 וקובעת את תוצאת המשחק.

הפועל פ"ת 2 – מכבי חולון 2

ללא ספק הפתעת המחזור, הפועל פ"ת שרגילה לספוג תבוסה אחרי תבוסה לקבוצות הליגה מצליחה להוציא נקודה יקרה מאוד מול מכבי חולון בקרב שלה מול בנות נתניה בתחתית הליגה כנגד הירידה. חולון שכצפוי הייתה טובה יותר במהלך המשחק ושלטה בהתקפה, עולה ליתרון מוקדם עם שער בדקה ה-14. טעות קשה בהגנת פ"ת בהרחקת כדור פשוט בין השוערת לשחקניות הגנה אפשרה לאוגינמה אמראצ'י הניגרית של חולון לחטוף את הכדור ולגלגל כדור פשוט לשער, 1:0 לחולון. המשחק התאזן ופתח תקווה החלה ליזום יותר.

במחצית השניה הפתיחה הייתה כולה של הפועל פ"ת שעלו נחושות יותר מחדר ההלבשה והרגישו שהן יכולות להפתיע את חולון העדיפה. בדקה ה-55 טעות קשה כפולה של הגנת חולון מאפשרת שוויון מוצדק, כדור עומק ששולחת ויקטוריה גרייבר ממחצית המגרש מוצא שלוש שחקניות של פ"ת מול השוערת שכנראה מתוך הלחץ להרחיק את הכדור בועטת אותו לרגליה של סוזן ניגרקר שמיד מגביהה מעל השוערת את הכדור פנימה. בדקה ה-57 פ"ת עושה מהפך ועולה ל-2:1, הפעם סוזן ניגרקר מכניסה כדור עומק בין הגנת חולון לגרייבר שעוברת את השוערת ומגלגלת את שער היתרון. בדקה ה-77 אמנזה מארסי חוטפת את הכדור מהגנת פ"ת משתחררת לבעיטה מקצה הרחבה ובועטת טיל למשקוף ופנימה, בכך קובעת את תוצאת המשחק 2:2.

בנות נתניה 0 – הפועל רעננה 7

ניצחון ענק להפועל רעננה שפשוט מוחצת את בנות נתניה. זהו הניצחון השלישי מתוך ארבעת המשחקים האחרונים לזכות רעננה, שנמצאת בכושר מצויין ואמורה להוסיף הרבה למאבקי הצמרת ומרכז הטבלה בהמשך העונה. את השערים לזכות רעננה כבשו שדה שי 11, גור קרן 55, גור קרן 61, שמריך רוני 66, מויאל רותם 72, פרל שי 74, שמריך רוני 83 וכעת הקבוצה תתרכז לקראת המשחק החשוב ביום חמישי מול המוליכה החדשה מ.כ. רמת השרון.

מצטיינת המחזור- חנית שוורץ

באופן מפתיע מי ששינתה את המשחק והכריעה את זהות המנצחת במשחק העונה בין שתי קבוצות ההתקפה המובהקות היא שוערת הנבחרת ומ.כ. רמת השרון, חנית שוורץ המצויינת. מתחילת העונה היא ספגה רק שלושה שערים וכולם במשחקים מול קרית גת החזקה. שוורץ שמרה על הניצחון של רמת השרון אחרי שהדפה באופן נדיר שני פנדלים במהלך המשחק, והוכיחה עם יציאות נהדרות את מקומה המוצדק בין הקורות של נבחרת ישראל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!