דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: בקרב בתחתית הליגה ניצחו בנות נתניה 2:0 את פ"ת

סיכום המחזור ה-11 - מ.ס. קרית גת מנצחות 2:1 את אס"א ת"א משני שערים של הקפטנית מור אפרים | חולון גוברות 5:2 על האקדמיה | המוליכה מ.כ. רמת השרון מביסה 4:0 את רעננה | מצטיינת המחזור - מור אפרים מ.ס. קרית גת

מחזור 11 ליגת העל לנשים בכדורגל. מכבי חולון - האקדמיה  (צילום מסך)
מחזור 11 ליגת העל לנשים בכדורגל. מכבי חולון - האקדמיה (צילום מסך)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במרכזו של המחזור ה-11 בליגת העל לכדורגל נשים, התקיים משחק התחתית החשוב בין בנות נתניה להפועל פ"ת. בנות נתניה יצאו ממנו עם ניצחון בכורה העונה 2:0 ונקודות חשובות במאבקי התחתית. מ.ס. קרית גת התאוששה אחרי נישולן במחזור הקודם מהפסגה עם ניצחון דרמטי 2:1 על אס"א ת"א. מ.כ. רמת השרון ממשיכה להוביל את הליגה הפעם עם ניצחון קליל 4:0 על הפועל רעננה ומכבי חולון מנצחת את האקדמיה 5:2 במשחק שכולו חגיגת שערים.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 11 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 11 (גרפיקה: אידאה)

בנות נתניה 2 – הפועל פ"ת 0

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש בין שתי קבוצות התחתית של הליגה, לקרב השני מתוך ארבעה משחקים שיתקיימו ביניהן העונה וככל הנראה יכריעו את זהות היורדת לליגה הלאומית. הקבוצות שסיימו בתיקו אפס את המשחק ביניהן בסיבוב הראשון, לא הצליחו כמעט להשיג נקודות במשחקיהן מול שאר קבוצות הליגה ובכל שאר המשחקים שקיימו העונה והפועל פ"ת לקחה נקודה אחת בלבד מהמפגשים האחרים בליגה.

בנות נתניה הופיעו לראשונה העונה עם שתי שחקניות זרות מארה"ב שפשוט שדרגו את הקבוצה בשתי עמדות חשובות – אלישיה ג'ובני בשער ואלכסנדרה סאנצ'ז' שנראתה נהדר בהתקפה. בנות נתניה פתחו בצורה מעולה את המשחק ושלטו עם יכולת טובה של סופיה לכטר וראניה רשאד במרכז המגרש. בדקה ה-16 נתניה עלתה ליתרון ראשון לאחר כדור קרן וערבוביה בהגנה, הכדור הגיע לסאנצ'ז שמתוך הרחבה בעטה כדור חזק ומדוייק לרשת, 1:0 לנתנייתיות.

נתניה המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-21 תמר מוסון הכניסה כדור בצד ימין של הרחבה לסאנצ'ז שמזווית קשה עברה שתי שחקניות הגנה והקפיצה מעל השוערת פנימה. איזו שחקנית אדירה הגיעה לנתניה! השער השני גרם לנתניה להוריד את הרגל מהגז ולאפשר לפ"ת להגיע למספר הזדמנויות, אבל חוסר ריכוז של החלוצה הניגרית לאואוגאו אקודו השאיר את התוצאה הסופית 2:0 לנתניה.

מ.כ. רמת השרון 4 – הפועל רעננה 0

איזה קבוצה אדירה יש השנה למ.כ. רמת השרון. אחרי הניצחון החשוב על יריבתה בצמרת קרית גת בשבוע שעבר, ממשיכה רמת השרון את הכושר הנהדר שלה עם ניצחון תשיעי רצוף, הפעם על הקבוצה המעניינת מרעננה. למרות שליטה של רמת השרון במשחק, הגנת רעננה בהובלת קפטנית הנבחרת שי שדה, הצליחה להחזיק מעמד עד השער הראשון של רמת השרון בדקה ה-42 כאשר שירלי אוחנה מקבלת כדור מצויין על סף הרחבה, אלכסונית מהשער ובועטת בכדור המקפץ מהאוויר מעל השוערת של רעננה.1:0 לרמת השרון.

במחצית השניה רמת השרון הצליחה לעלות משוחררת ומדוייקת יותר, עם מחצית מעולה של הכוכבת הברזילאית סנטוס דה סילבה. בדקה ה-49 היא פורצת מצד שמאל, עוברת את המגינה שלה ומכניעה את השוערת, אך הכדור נהדף במשקוף. דקה עברה וערבה שחף פורצת לרחבה, משתחררת ומגביהה כדור מדויק לרגל של סנטוס דה סילבה שמגלגלת פנימה את הראשון שלה – 2:0. עשר דקות עוברות וכדור עומק טוב של מיטל שרעבי לסנטוס דה סילבה שדוהרת לשער ומכניעה את השוערת שיוצאת מולה – 3:0. בדקה ה-74 סנטוס נעצרת ב-1 על 1 מול קשת מויאל, הכדור נהדף לרגליים של ג'סיקה דה סילבה שמוכשלת ברחבה ואדווה טוויל הקפטנית לוקחת את הפנדל ומעלה את רמת השרון ל-4:0.

אס"א ת"א 1- מ.ס קרית גת 2

קרית גת מתאוששת מהפסד במחזור הקודם לרמת השרון, עם שער ניצחון של מור אפרים בדקה ה-90. אס"א שרצתה לפתוח בצורה טובה יותר את הסיבוב השני, שיחקה בצורה נהדרת מול האלופה אך זה לא הספיק לה להביא את הנקודות החשובות. באופן כללי התחושה שהקבוצה מת"א לא מצליחה להתחבר העונה למרות סגל שחקניות נהדר שכולל את דברת בנדל, מלכת השערים בעונה הקודמת, ורד כהן, אושרת עיני, חלוצת העתיד של הנבחרת עדן אביטל, מור שקד וליאה ברקאי.

השער הראשון במשחק מגיע בדקה ה-42 עם משחק מסירות של קרית גת במהלכו קרין רחמים מוסרת את הכדור ברחבה למור אפרים שמתנערת מהשומרת שלה ומכניעה מטווח קצר את השוערת של אס"א ת"א. בדקה ה-45 אפרים כמעט מבקיעה את השער השני שלה במשחק לאחר שהיא מוצאת את עצמה מול השוערת, עוברת אותה ומפספסת את השער מזווית טובה.

בדקה ה-61 מתפרצת של דליה דכוור מאס"א נעצרת על-ידי עבירה על סף הרחבה. אושרת עיני לוקחת את הכדור החופשי עם בעיטה אדירה לחיבורים ומשווה את התוצאה 1:1. לקראת סיום המשחק קרית גת מפעילה מכבש לחצים על השער של אס"א ומצליחה בתוספת הזמן לפרוץ את החומה עם השער השני של מור אפרים שמגיעה ראשונה לכדור החוזר אחרי הדיפה של שוערת אס"א ת"א. שער ניצחון דרמטי ושלוש נק' יקרות במרוץ האליפות של קרית גת.

מכבי חולון 5 – האקדמיה 2

משחק נטול הגנות בחולון. ההפסד הנוסף ובעיקר התפרקות של האקדמיה לקראת סיום המשחק, מחייב לנסות לשפר את הצד המנטלי של שחקניות דור העתיד שלנו. מבול השערים התחיל כבר בדקה החמישית כאשר אליס בלוחין מעביר כדור רוחב לנעה סלימהוג'יץ שמתוך הרחבה מפציצה את הכדור פנימה 1:0 לאקדמיה. חולון משיגה את השיוויון בדקה ה-35 כאשר סלמה רנין פורצת את ההגנה בעזרת דאבל פס עם אמראצי אוגינמה ומבקיעה את השער החשוב 1:1.

בתחילת המחצית השניה אמראצי אוגינמה מעלה בפנדל מעורר מחלוקת את חולון ליתרון ולאחר שלוש דקות נעה סלימהוג'יץ משווה את התוצאה לאחר שהיא חודרת מאגף ימין לתוך הרחבה, עוברת 3 שחקניות ובועטת לחיבורים את השער היפה במשחק. התוצאה 2:2. לקראת סוף המשחק חולון משתלטת על המגרש ומבקיעה שלושה שערים, מארסי אמנזה מתחילה את החגיגה בדקה ה-83 ועוד שער בדקה ה-92 ואמראצי אוגינמה סוגרת את המשחק עם שער נוסף, השני שלה במשחק בדקה ה-94, שחותם את התוצאה על 2:5 לחולוניה.

מצטיינת המחזור

מור אפרים הקפטנית הנהדרת של האלופה מקרית גת היא הלב הנשמה של המועדון המצויין הזה. במשחק הקשה מול אס"א, אפרים הייתה בכל מקום, חילצה כדורים בקישור, עצרה התקפות, התחילה התקפות, הגיעה לכדורים מאחור והייתה כתובת לכדורים בהתקפה. השיא כמובן היה הבקעת שני שערים, כולל שער הניצחון בהתקפה שהיא החלה והגיעה מאחור כדי להשתלט ראשונה על הכדור החוזר שנהדף מהשוערת ולהבקיע בתוספת הזמן את שער הניצחון הכל כך חשוב.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!