דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
14.2°תל אביב
  • 7.4°ירושלים
  • 14.2°תל אביב
  • 12.2°חיפה
  • 14.1°אשדוד
  • 11.5°באר שבע
  • 16.5°אילת
  • 15.0°טבריה
  • 8.4°צפת
  • 13.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / נבחרת ישראל כמעט הפתיעה את אנגליה בפתיחת אליפות אירופה עד גיל 17

נבחרת ישראל בהובלת גדי ברומר פתחה אמש (ו') את הופעתה באליפות אירופה עד גיל 17 בהפסד 2:1 לנבחרת אגליה המארחת | דן לוגסי כבש את השער לזכות ישראל בבעיטה מ-11 מטרים | ביום שני תפגוש הנבחרת את שוויץ

נבחרת ישראל מול אנגליה באליפות אירופה עד גיל 17 (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול אנגליה באליפות אירופה עד גיל 17 (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
צור רוזנצוויג
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אליפות אירופה לנערים עד גיל 17 נפתחה אמש (ו') באנגליה ולנבחרת ישראל הייתה הזכות לשחק במשחק הפותח של האליפות מול הנבחרת המארחת במסגרת בית א' בו מתחרות גם נבחרות איטליה ושוויץ. הנבחרת בכחול לבן אותה מאמן גדי ברומר הצליחה להיכנס לאליפות לאחר ניצחון על הונגריה 0-1 בשלב הבתים של המוקדמות.

ברומר פתח בהרכב החזק שלו עם שריף כיוף בשער, אברהים גואברה (מכבי חיפה) הקפטן בקישור, עומרי רם כחלוץ בודד בהתקפה ודן לוגסי כבלם, שניהם ממכבי תל אביב. הטקטיקה הישראלית הייתה לנסות ולהפתיע את הנבחרת האנגלית בהתקפות מתפרצות ולצופף את ההגנה. הנבחרת האנגלית עם המאמן סטיבן קופר קיוותה להתחיל את הקמפיין בלי בעיות מיותרות בדרך להשגת התואר והפעילה לחץ רב מהקישור להתקפה.

פתיחת המחצית הראשונה ראתה את הנולד, הנבחרת האנגלית הובילה מפנדל של תומאס דויל, שחקנה של מנצסטר סיטי, בדקה ה-22 ומהעבר השני הייתה זו ישראל שבבעיטה היחידה שלה למסגרת במחצית הצליחה להשוות עם פנדל מרגלי דן לוגסי בדקה ה-41 ולהוריד את ישראל להפסקת המחצית עם תקווה לסיים לפחות בשוויון.

דן לוגסי כובש מול אנגליה באליפות אירופה עד גיל 17 (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
דן לוגסי כובש מול אנגליה באליפות אירופה עד גיל 17 (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)

האנגלים נראו נחושים מאוד עם פתיחת המחצית השנייה אך מרבית הבעיטות שלהם נהדפו על ידי כיוף במה שסימל את אווירת ה-40 הדקות הבאות. ההגנה הישראלית ניסתה לעצור את ההתקפה המקומית שהצליחה להערים עליה בכל פעם וליצור בעיטות חופשיות רבות, אחת מהן יצרה מצב אותו לוגסי הציל בתאקל נפלא, לרוע המזל המגן גיא חכים שחקנה של בני יהודה נפצע באותו מהלך והמשחק הופסק לכמעט 10 דקות.

בדקה 61, לאחר שהמשחק חודש, ניצלו שחקני אנגליה את חוסר התיאום בהגנה הישראלית ויצרו מבצע מסירות נהדר שהסתיים ברשת של כיוף – 2:1 לאנגליה מגול פשוט של מאט דיילי, שחקנה של האדרספילד, מתוך אמצע הרחבה למרכז השער.

החילופים של ברומר לא עזרו לשינוי המצב על כר הדשא אבל בדקות הבאות התגלה כמה כיוף הוא תגלית המשחק עם עצירות והדיפות נהדרות לבעיטות מחצי מרחק של שחקני הקישור וההתקפה בלבן. בדקה ה-92, שתי דקות בתוך תוספת הזמן, בעיטה נוספת של אנגליה, ה-16 במספר והפעם של ג'יימס גארנר הקפטן ושחקנה של מנצ'סטר יונייטד, הכניעה את כיוף אך לא את המסגרת והיא נעצרה בקורה.

המשחק הראשון באליפות אירופה הסתיים אמנם בניצחון אנגלי, אך שחקני נבחרת ישראל יכלו להתעורר הבוקר עם מחשבות חיוביות להמשך הקמפיין לקראת המשחק הבא באליפות מול שוויץ ב-7.5 יום שני בשעה 14:30. שוויץ הפסידה במשחק המקביל בבית לאיטליה בתוצאה 2:0.

הרכבים

אנגליה: שוער – לוקה האמונד, דילן קרו (ראיין טולוץ', 57), נת'נאל אוגבטה, ג'יימס גארנר, אית'ן ליירד, תומאס דויל, טייריס ג'ון ג'ולס (פלוריאן באלון, 58), שאבייר אמאצ'י, וונט דיילי קמפבל, בוקאיו סאקה, מת'יו דאלי (דיקסון-בונר, 79).

ישראל: שוער – שריף כיוף, חנן ביטון, רוני לאופר, דן לוגסי, גיא חכים (ניר דרורי, 60), עמית מאיר (רווה אסייג, 73), עידו שחר, איברהים ג'ואברה, אופק עובדיה, ליאל עבדה, עמרי רם (אייל אינברום, 50).

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!