דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
24.0°תל אביב
  • 22.8°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 27.9°באר שבע
  • 36.5°אילת
  • 29.2°טבריה
  • 20.7°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / נבחרת ישראל רושמת הפסד שני באליפות אירופה בכדורגל עד גיל 17

משחקה השני של נבחרת ישראל במסגרת אליפות אירופה עד גיל 17 הסתיים בהפסד כואב 3:0 לשוויץ | חניכיו של גדי בורמר איבדו סיכוי להעפיל מהבית כשנותר להם משחק אחרון מול איטליה ביום חמישי

נבחרת ישראל מול שוויץ , אליפות אירופה עד גיל 17 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול שוויץ , אליפות אירופה עד גיל 17 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
צור רוזנצוויג
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מעודדים מההפסד המינימלי לנבחרת אנגליה במשחק הפתיחה הגיעה נבחרת ישראל למשחקה השני במסגרת אליפות אירופה והפעם נגד נבחרת שוויץ, לדו קרב בין שתי המפסידות.

גדי ברומר עלה בהרכב עם: שריף כיוף, דן לוגסי, רוני לאופר, עידו שחר, ליאל עבדה (אושר דוידה, 48), איברהים ג'ואברה (מוחמד גאדיר, 66), אופק עובדיה, דניאל טסקר (חנן ביטון, 41), נדב נידם, אייל אינברום וניר דרורי.

השאיפה לניצחון של הנבחרת בכחול לבן התפוגגה כבר במחצית הראשונה כשפליקס מאמביני חלוצה של יאנג בויז הבקיע את השער הראשון בדקה ה-10. בדקה ה-19 איברהים גואברה המשחק במכבי חיפה כמעט הצליח להבקיע שער שיוויון כשבעיטה שלו מכדור חופשי פגשה את הקורה. בדקה ה-38, מאמביני השלים צמד וקבע 2:0 לקראת הירידה להפסקה (המשחק הוא 80 דקות, 40 דקות מחצית). הרוח במפרשים של נבחרת ישראל עם המאמן גדי ברומר נחלשה לגמרי עם פתיחת המחצית השנייה אז הבקיעו השוויצרים את השער השלישי שלהם מרגליי טיציאן טושי שקבע 3:0.

נבחרת ישראל מול שוויץ , אליפות אירופה עד גיל 17 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל מול שוויץ , אליפות אירופה עד גיל 17 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

על אף 11 נסיונות איום על השער של סולדיני השוויצרי, מתוכם שני נסיונות של המחליף אושר דוידה במהלך המחצית השנייה ושל הקשר אייל אינברום ממכבי פתח תקווה לא הצליחו השחקנים למצוא את הרשת ואת השער המצמק המיוחל.

השוויצרים לעומת זאת מצאו את המסגרת בכל בעיטה שנבעטה אל השער ולא נחסמה על אחד מהשחקנים היריבים, והציגו רמה גבוהה בכל הקשור לניצול מצבים וריכוז.

וכך מוצאת את עצמה הנבחרת הישראלית עם 0 נקודות אחרי שני משחקים, כשביום חמישי מחכה לה המשחק האחרון במסגרת האליפות בו תפגוש את נבחרת איטליה, שהפסידה אתמול לאנגליה 2:1 אחרי שהובילה 0:1.

על המשחק אמר ברומר המאמן: "אנחנו חייבים ללמוד מהמשחק הזה ומהטעויות שעשינו, אני חושב שאנחנו צריכים לשפר את המנטליות שלנו בהכנה למשחק, היו לנו מספיק הזדמנויות כדי להבקיע ולצערי לא הצלחנו לעשות זאת. הפנים למשחק הבא מול איטליה בו אני מקווה שנראה משחק יותר טוב מהיום, מבחינתי אנחנו באים להילחם ולשחק הכי טוב שאנחנו יכולים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!