דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
21.5°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 21.5°תל אביב
  • 18.3°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 19.2°באר שבע
  • 25.1°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 14.1°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / הגביע הוא שלהן: מ.כ. רמת השרון מחזיקות גביע המדינה בכדורגל

הגמר הקלאסי הפגיש את שתי הקבוצות הטובות בליגה, רמה"ש והאלופה קרית גת ענה על כל הציפיות, כאשר בתום 90 דקות התוצאה עמדה על 2:2 ובהארכה השיגו רמה"ש את השער המיוחל וזכו בגביע ראשון בתולדותיהן | בשלישי תיקבע האלופה

מ.כ. רמת השרון מחזיקת גביע המדינה 2017-18 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מ.כ. רמת השרון מחזיקת גביע המדינה 2017-18 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.כ. רמת השרון מחזיקת גביע המדינה לעונת 2017-18 לאחר ניצחון ענק במשחק הגמר על מ.ס. קרית גת בתוצאה 2:3 אחרי הארכה. רמת השרון זוכה בגביע הראשון בתולדותיה בזכות יכולת מצויינת של השוערת חנית שוורץ שהצילה מספר שערים בטוחים וצמד שערים של החלוצה המצטיינת טאבטה דה סילבה. את השער הנוסף לרמת השרון כבשה ערבה שחף בביצוע מהיפים שנראו בישראל בשנים האחרונות.

שתי הקבוצות הן חוד החנית של הכדורגל הישראלי בשלוש השנים האחרונות וחילקו בניהן חמש מתוך השש התארים האחרונים. השנה שתי הקבוצות היו גדולות על הליגה וניצחו בקלות כמעט את כל משחקיהן, לעומת זאת במשחקים בניהן היה הרבה יותר צמוד ומותח עם שני ניצחונות של קרית גת ושניים של רמת השרון.

משחק הגמר נערך באיצטדיון המושבה מול 800 צופים נלהבים שעודדו את הקבוצות, משחק הגמר המשיך את המסורת הנהדרת של משחקים מותחים בין שתי הקבוצות והתעלה לרמה גבוהה עם שערים יפים והרבה רוח לחימה.

המחצית הראשונה נפתחה עם שליטה בכדור של קרית גת, כשרמת השרון יצאה להתקפות מהירות מהצד השני וניסתה לנצל טעויות בהגנה של קרית גת. כבר בדקה ה-7 טאבטה דה סילבה חטפה כדור מהגנת קרית גת, הקפיצה את הכדור מעל השוערת הברזילאית ראיסה והעלתה את רמת השרון ליתרון מוקדם במשחק. בדקה ה-17 כמעט שער שוויון של קרית גת, אדילמה דוס סנטוס העבירה כדור רוחב מצויין לאנדראה לאיו הרומניה שבעטה לקורה, הכדור החוזר הגיע לדניאל שולמן שבעטה למרכז השער והשוערת חנית שוורץ הדפה את הכדור המסוכן.

בדקה ה-30 הובקע השער היפה ביותר העונה בכדורגל הישראלי, ג'סיקה דה סילבה העבירה כדור לתוך הרחבה לערבה שחף שהקפיצה את הכדור מעל שחקנית הגנה ובעטה את הכדור מהאוויר שער מדהים ו-0:2 לרמת השרון. לקראת הירידה למחצית קרית גת העלתה את הלחץ ובתוך תוספת הזמן דניאל שולמן נלחמה בנחישות על הכדור מול שחקניות רמת השרון, והצליחה להעביר בנגיעה קלה שמאלה למור אפרים שבעטה את הכדור פנימה, 1:2.

במחצית השנייה רמת השרון ירדה לאחור והתחילה להעיף כדורים כדי לשמור על שער היתרון, קרית גת תקפה אך לא הצליחה להכניע את חנית שוורץ שנתנה עוד משחק מצויין. הלחץ של קרית גת השתלם כאשר בדקה ה-74 הגיע שער השוויון המיוחל. קרין רחמים פרצה באגף ימין, העבירה כדור עומק אדיר לדניאל שולמן שבעטה בנגיעה אחת לפינה פנימה 2:2!

לאחר 90 דקות המשחק הסתיים בתיקו והלך להארכה. בתחילת הארכה היה נראה ששתי הקבוצות עייפות ומחכות שהמשחק יגיע לבעיטות ההכרעה. קרית גת עדיין המשיכה לשלוט בכדור, אבל רמת השרון הצליחה להבקיעה את השער הניצחון בדקה ה-100, כאשר כדור קרן של רמת השרון נהדפת ע"י ראיסה למרכז הרחבה, טאבטה השתלטה על הכדור והסתובבה ברחבה עם בעיטה חלשה שהתגלגלה לתוך השער פנימה 2:3 מדהים לרמת השרון! בדקות הסיום קרית גת חיפשה את השוויון, אבל עוד יום מצויין של חנית שוורץ בשער של רמת השרון הוביל לניצחון של רמת השרון ולחגיגות הזכייה בגביע.

מ.כ. רמת השרון מחזיקת גביע המדינה 2017-18 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מ.כ. רמת השרון מחזיקת גביע המדינה 2017-18 (ההתאחדות לכדורגל בישראל)

ביום שלישי הבא יתקיים המחזור האחרון בליגת העל, כאשר קרית גת מובילה בנקודה על רמת השרון ותפגוש למשחק קל על הנייר את מכבי חולון. ניצחון של קרית גת יבטיח לה אליפות שניה ברציפות. רמת השרון תקווה למעידה של קרית גת וניצחון שלה מול אס"א ת"א במטרה להפתיע ולזכות בדאבל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!