דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
YES

קצר בתקשורת / 1,500 עובדות ועובדי YES שובתים במחאה על המיזוג עם חברות הבת של בזק

העובדים, המאוגדים בהסתדרות הלאומית, פתחו אתמול (ד') בשביתת פתע בשלב זה לא צפויה פגיעה בערוצי השידור | YES בתגובה: "הנהלת החברה מכבדת את זכויות העובדים, אך מנגד חותרת כל העת להידברות עם ועד העובדים"

בניין בזק ובניין YES (צילום: פלאש 90 / אידאה)
בניין בזק ובניין YES (צילום: פלאש 90 / אידאה)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

כ-1,500 עובדי Yes פתחו אתמול (רביעי) בשביתת פתע, בעקבות הכוונה למזג את חברת Yes בתוך חברת פלאפון, תוך פגיעה בתנאי העסקתם. לפני למעלה משבועיים הכריזה ההסתדרות הלאומית המייצגת את העובדים על סכסוך עבודה, ותקופת הצינון בסכסוך עברה.

"התחלנו הבוקר בשביתת פתע לאור המיזוג הצפוי של יס עם חברות הבת", אמר יו"ר ועד עובדי Yes אלי כהן. "הנהלת החברה החדשה בחרה לפעול ללא היוועצות עם ועד העובדים וההסתדרות הלאומית, וכל זאת ללא הבטחת עתידם של עובדי יס. לא ניתן לבצע כל שינוי בחברה ולא ניתן למזג את יס לשום חברה אחרת. עבדנו קשה כדי שיס יהיה מותג הטלויזיה הטוב והאיכותי בישראל ולא ניתן לאף אחד לפגוע בו ובנו. מדובר בצעד ראשון במסגרת צעדי מחאה שאנחנו מקווים שלא נדרש להם."

עובדי החברה החלו אתמול הבוקר להשבית את כלל מוקדי החברה במודיעין, באר שבע, חיפה וכפר סבא. במסגרת השביתה, יושבתו כלל שירותי החברה לרבות המוקד הטלפוני, המכירה והשירות. בשלב זה, הבהירו בהסתדרות הלאומית, לא צפויה פגיעה בערוצי השידור. במסגרת המחאה, ננעלו משרדי החברה בארבעת המוקדים בארץ, התקיימו הפגנות והובערו צמיגים.

לאחרונה הודיעו מרבית ועדי העובדים בקבוצת בזק, המאוגדים בהסתדרות הכללית, כי הם תומכים בהצעת האחים צחי וחן נוימן לרכישת הקבוצה. ועדי בזק וחברות הבת פלאפון ובזק בינלאומי הגיעו להבנות חתומות עם האחים נוימן על פי הן בכוונתם לשמור על האיתנות הפיננסית של קבוצת בזק ועל שלמותה, לצד אימוץ תכניות השקעה רב שנתיות ושמירה על זכויות העובדים, לרבות שיתוף העובדים ברווחי הקבוצה.

מחברת YES נמסר כי בשל עיצומי עובדים צפויים לחול שיבושים בשירות הלקוחות שלה. "במסגרת העיצומים שידורי הטלוויזיה יפעלו כסדרם, אך לא יינתן מענה במוקדי שירות הלקוחות הטלפוני, למעט מענה במוקד תפעול תקלות טכניות ולא תהיה הגעה של טכנאים שהוזמנו מבעוד מועד לבית הלקוח. כמו כן, מוקדי קבלת הקהל יהיו סגורים ולא יינתן מענה בעמוד הפייסבוק של החברה ובשירות הצ'ט שלה. אתר החברה פועל כרגיל וניתן לבצע בו באופן עצמאי מגוון פעולות אישיות בכתובת yes.co.il. החברה עושה את ככל שביכולתה על מנת למזער ככל הניתן את הפגיעה בלקוחות, מתנצלת בפניהם על אי הנעימות ועומדת עמם בקשר רציף בכל ערוצי התקשורת הרלוונטיים בכדי לעדכן בהתפתחויות. הנהלת החברה מכבדת את זכויות העובדים, אך מנגד חותרת כל העת להידברות עם ועד העובדים וקוראת לו לגלות איפוק ואחריות כלפי הלקוחות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!