דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
21.4°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 21.4°תל אביב
  • 24.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 25.0°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.1°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורסל

כדורסל ישראלי / נבחרת העתודה זכתה לקבלת פנים מרגשת עם שובה לארץ כאלופי אירופה

לאחר ההישג ההיסטורי, שחקני ומאמני העתודה זכו לקבלת פני חמה בנתב"ג וקיימו מסיבת עיתונאים חגיגית | לאחר מכן קיבל את פניהם הנשיא ראובן ריבלין שאמר : "הוכחתם מה זו עבודת צוות ועשיתם את זה כמו גדולים"

נבחרת העתודה חוזרת לישראל גם גביע אירופה (איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת העתודה חוזרת לישראל גם גביע אירופה (איגוד הכדורסל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת העתודה של ישראל, נחתה היום אחה"צ בנתב"ג בפעם הראשונה בהיסטוריה כאלופי אירופה עד גיל 20 וזכו לקבלת פנים אוהדת במיוחד בהשתתפות שרת התרבות והספורט מירי רגב. אחרי שביום ראשון גברו 66:80 בגמר על קרואטיה, ובכך סיימו מסע בלתי נשכח שכלל ניצחונות משכנעים מאוד גם על יוון, ספרד וצרפת.

זכרו את שמות השחקנים שעשו היסטוריה בכדורסל הישראלי: הקפטן גיל בני, יובל זוסמן, דני אבדיה, מירון רוינה, נועם אביבי, עידו שבת, גיל בני, מיכאל מושקוביץ', מייקל בריסקר, גבריאל צ'ציאשוילי, יאיר קרביץ, רז אדם ועידו פליישר. המאמן: אריאל בית הלחמי, עוזר המאמן: שרון אברהמי. 

שחקני העתודה והצוות המקצועי הגיעו עם הגביע לבית הנשיא בירושלים וזכו לקבלת פנים וברכות חמות מנשיא המדינה ראובן ריבלין, שאמר: "תמיד מסבירים לי שכדורסל, שלא כמו כדורגל, זה משחק של ׳מיוחדים׳, של ׳כוכבים' ואני אומר שכל משחק הוא קודם כל עבודת צוות. אתם יקיריי, הוכחתם מה זו עבודת צוות ועשיתם את זה כמו גדולים. ענקים. הראיתם לאירופה שאין עלינו".

נבחרת העתודה בקבלת פנים אצל נשיא המדינה, ראובן ריבלין (איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת העתודה בקבלת פנים אצל נשיא המדינה, ראובן ריבלין (איגוד הכדורסל בישראל)

עם חזרתה קיימה מסיבת עיתונאים מיוחדת. מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי אמר: "אני רוצה להודות לאיגוד הכדורסל על התמיכה, לבנק הפועלים, לפיני גרשון ועמוס פרישמן על ההזדמנות שנתנו לי לאמן את הנבחרת הזו. להורים של השחקנים על התמיכה ועל זה שגידלתם את החבורה הזו לתפארת. לצוות שלי – שרון, יואב, גדי וחזי – אתם החלק הכי חשוב בנבחרת הזו. בזכותכם עשינו את מה שעשינו".

עוד הוסיף בית הלחמי: "זו אליפות של אנשים ויותר מהכל זו אליפות של החבורה הנהדרת של השחקנים. הכל מגיע להם, אנחנו היינו בצד רק לתמוך ולעזור אבל בסופו של דבר החבר'ה האלו כתבו את הסיפור של החיים שלהם. אמרנו עליהם שהזמן בא והולך, ומה שהיה אתמול נשכח אבל מה שהם עשו אתמול אנחנו נזכור עוד המון שנים".

גיל בני, קפטן נבחרת ישראל: "אני עדיין לא מעכל, יקח לנו זמן. אני רוצה להגיד לכל הצוות המדהים הזה ולכל השחקנים שהם אחים בשבילי, אני אוהב אתכם".

נבחרת העתודה של ישראל מול נבחרת ספרד, רבע גמר אליפות אירופה עד גיל 20 (איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת העתודה של ישראל מול נבחרת ספרד, רבע גמר אליפות אירופה עד גיל 20 (איגוד הכדורסל בישראל)

יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: "זו הייתה חוויה בלתי רגילה. בלי משפחה תומכת אי אפשר להיות ספורטאי, אז תודה להורים, לצוות התומך של איגוד הכדורסל. רבים מאד מאוהבי הכדורסל גאים ושמחים ממה שהצלחתם לעשות. אני מאד מקווה שדווקא בתקופה רגישה זו שמעמד השחקן הישראלי נמצא בספק – אתם התשובה. אני מקווה שנדע, כולם ביחד – האוהדים ומי שקובע את המדיניות, נדע למנף את האליפות הזו ולהחזיר את הכדורסל הישראלי לישראלים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!